fbpx

Ett bedre menneske

 

Hei alle fine!

 

Jeg vil veldig gjerne fortelle noe jeg har tenkt på i det siste. Som deltager i Miss Norway har jeg opplevd ting jeg aldri kunne forestilt meg. Jeg har gått ut av min komfortsone til de grader. Jeg har funnet en helt ny og bedre versjon av meg selv. Det er når man setter seg tilbake og tenker, at man virkelig forstår hvor mye det går an å endre seg på noen få måneder. Jeg føler meg som en bedre venn, en bedre søster, en bedre datter, en bedre kjæreste, og rett og slett, ett bedre menneske. Jeg er virkelig så heldig som har fått alle disse mulighetene. Samtidig har jeg jobbet utrolig hardt for å komme dit jeg er nå. Jeg har måttet tørre å gjøre skumle ting. Jeg har reist mye, og blitt kvitt flyskrekken min. Jeg har blitt flinkere på å snakke med nye mennesker. Jeg har lært meg å gå catwalk, og jeg er faktisk ikke så dårlig til det. Men, det beste jeg har opplevd så langt, er at jeg har fått muligheten til å møte alle disse fantastiske menneskene. Jeg har bygd meg et stort nettverk, fått meg flere gode venner, og vi har delt opplevelser for livet. Takk til alle som støtter meg, og har troen på meg. Jeg er glad i dere!

 


Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

 

 

 

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

En ny kveld med jubel!
Takknemlighet
 

Kommentarer

Already Registered? Login Here
Ingen kommentarer
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på