fbpx

Min balsam for sjelen!

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

Helgen før bootcamp 2, så var jeg en tur til fjells! For en fantastisk flott helg!

Det er noe helt egent å komme opp på fjellet. Vi ankom til middag og jeg må si jeg enda ikke er helt vandt til at det er lyst så sent på kvelden. Vi pleier jo være på fjellet til hestesanking på høsten, men det er absolutt fantastisk å få inn noen turer i løpet av sommeren også!

Helgen bestod av god mat, latter og mye ridning! Det var absolutt terapi for sjelen og en fin måte å lade opp på. Ikke minst var det kjempegod trening, da det ble hele 13 timer med ridning på lørdagen!

Vi fikk også hilse på føllet som har ankommet! Det var litt skeptisk, men så lenge mor var i nærheten, turte den hilse på. Føll er så utrolig søte! Jeg må si hjertet mitt absolutt smeltet!

Det er viktig å finne måter å lade godt opp på i livet, og for meg ligger fjellheimen på første plass! Det er litt som å få byttet ut batteriene. Spesielt når hverdagen kan bli hektisk, er det lurt å finne noe som passer deg. Og det trenger ikke være en tur til fjells, ofte holder det å gå seg en lang tur, ha en skincare dag eller tilbringe dagen med en god venn!

Jeg har også noe spennende å oppdatere om fra helgen til fjells, men det kommer litt senere. Så her er det bare å følge med! Ikke minst kommer det straks oppdatering fra Bootcamp 2, og jeg gleder meg til å fortelle dere alt!

Vi snakkes i neste innlegg!
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I
nstagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

Helgen før bootcamp 2, så var jeg en tur til fjells! For en fantastisk flott helg!

Det er noe helt egent å komme opp på fjellet. Vi ankom til middag og jeg må si jeg enda ikke er helt vandt til at det er lyst så sent på kvelden. Vi pleier jo være på fjellet til hestesanking på høsten, men det er absolutt fantastisk å få inn noen turer i løpet av sommeren også!

Helgen bestod av god mat, latter og mye ridning! Det var absolutt terapi for sjelen og en fin måte å lade opp på. Ikke minst var det kjempegod trening, da det ble hele 13 timer med ridning på lørdagen!

Vi fikk også hilse på føllet som har ankommet! Det var litt skeptisk, men så lenge mor var i nærheten, turte den hilse på. Føll er så utrolig søte! Jeg må si hjertet mitt absolutt smeltet!

Det er viktig å finne måter å lade godt opp på i livet, og for meg ligger fjellheimen på første plass! Det er litt som å få byttet ut batteriene. Spesielt når hverdagen kan bli hektisk, er det lurt å finne noe som passer deg. Og det trenger ikke være en tur til fjells, ofte holder det å gå seg en lang tur, ha en skincare dag eller tilbringe dagen med en god venn!

Jeg har også noe spennende å oppdatere om fra helgen til fjells, men det kommer litt senere. Så her er det bare å følge med! Ikke minst kommer det straks oppdatering fra Bootcamp 2, og jeg gleder meg til å fortelle dere alt!

Vi snakkes i neste innlegg!
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I
nstagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Duerunden
Bootcamp nr 2: Dag 2
 

Kommentarer

Already Registered? Login Here
Ingen kommentarer
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på