fbpx

SMS-stemmene er åpne nå

IMG_0657

 

Å være en del av Miss Norway handler ikke bare om konkurranse – det handler om utvikling, selvtillit, fellesskap og å få lov til å stå for noe man brenner for. Jeg har lagt ned så mye tid, energi og hjerte i dette prosjektet, og jeg er enormt takknemlig for all støtten jeg allerede har fått ♥

Hvis du ønsker å stemme på meg, kan du gjøre det ved å sende:
MISSU 18 til 2401 (kr 20,- per stemme)

Tusen takk til alle som følger meg og heier ♥

XOXO Victoria♥

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Bootcamp 2
Bootcamp 2 – Dag 2
 

Kommentarer

Already Registered? Login Here
Ingen kommentarer
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på