fbpx

SMS-stemmene er nå åpne!

Hei dere!

Nå er sms-stemmingen endelig åpne, og det betyr at nå kan dere faktisk være med å stemme på deres favoritt i Miss Norway 2026♥

Dersom du ønsker å støtte meg på veien mot finalen, kan du sende MISSU 8 til 2401 (20kr pr stemme). Hver eneste stemme betyr utrolig mye for meg, og jeg setter virkelig stor pris på all støtten jeg har fått gjennom denne reisen så langt allerede!

Da jeg meldte meg på Miss Norway, hadde jeg aldri sett for meg hvor mye denne reisen kom til å bety for meg. Jeg har utfordret meg selv på måter jeg aldri trodde jeg skulle tørre. Jeg har møtt fantastiske mennesker, fått venner for livet, jobbet med hjertesaken min om demens og utviklet meg både som person og som finalist.

Det har vært mange timer med trening, catwalk, frivillig arbeid, intervjuer, photoshoots og forberedelser. Samtidig har jeg også møtt utfordringer og fått mange "Nei" underveis. Men nettopp det har gjort at jeg har vokst så mye, og jeg føler meg tryggere, sterkere og mer motivert enn noen gang♥

Det jeg ikke visste når jeg meldte meg på Miss Norway var hvor mye glede, motivasjon og personlig vekst det skulle gi meg. Jeg hadde ikke byttet denne opplevelsen med noe som helst. Miss Norway handler om personlig vekst, inspirere andre og å bruke stemmen sin til noe som betyr noe. For meg har det vært utrolig viktig å kunne skape mer åpenhet rundt demens og være med på å gjøre en forskjell for mennesker som lever med sykdommen og deres pårørende.

Nå nærmer finalen seg med stormskritt, og jeg gleder meg mer enn jeg klarer å beskrive. Jeg skal fortsette å gi alt jeg har de neste 2 månedene, og jeg håper dere har lyst til å følge meg helt inn mot finaledagen♥

Hver eneste stemme betyr mer enn mere aner, og jeg er utrolig takknemlig for alle som heier på meg. Tusen, tusen takk for støtten♥

 

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på reisen min mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Sommerminner som aldri forsvinner
En uventet snillhet
 

Kommentarer

Already Registered? Login Here
Ingen kommentarer
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på