fbpx

Bootcamp 2, dag 3

IMG_0755

Foto: Elin teigen 

 

Hei, alle fine!♥

Dag 3 av Bootcamp 2 var en kjempefin dag! Vi hadde dansetrening og øvde på koreografien. Det var veldig gøy å få jobbe sammen, lære nye ting og kjenne på den gode stemningen gjennom hele dagen.

Etter dansetreningen gikk vi videre til catwalk, hvor vi fikk øve på gange, uttrykk og det å bli tryggere på scenen. Det var en fin avslutning på dagen, og veldig gøy å få utvikle seg videre sammen med de andre.

Dette var siste bootcamp før finalen i august. Jeg er utrolig glad for å ha fått være med på denne reisen, og tar med meg mange fine minner videre. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen frem mot finalen! ♥

XOXO Victoria♥

 

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

 

×
Stay Informed

When you subscribe to the blog, we will send you an e-mail when there are new updates on the site so you wouldn't miss them.

Et lite møte som betydde mye
Bootcamp 2, dag 3
 

Kommentarer

Already Registered? Login Here
Ingen kommentarer
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på