fbpx

Hydrafacial-behandling!

 

Annonse

God fredag :-)

Håper dere har hatt en fin uke!

I går tok jeg veien til en av mine nye samarbeidspartnere "Min Hudklinikk" som holder til på Løren i Oslo. Det er alltid like fint og hyggelig å komme inn døren der. i går hadde vi satt opp en time for å ta en behandling som har fått kallenavnet "rød løper behandling", nærmere sagt heter den Hydrafacial-behandling.

IMG-3890.jpg

Det er andre gang jeg tar den hittil, og jeg føler huden blir så fin og ren i ettertid, samt at det gir en god glød. Det er derfor så mange kjente ønsker å bruke den f.eks før de skal på den røde løperen. 

 

HydraFacial er den eneste hydradermabrasjons behandlingen som kombinerer rensing, peeling, uttømming av porer, hydrerer huden og tilfører antioksidanter samtidig" For å rense porene så brukes det et ekstra vakuum. Det er veldig behagelig å ligge der og ta behandlingen, samtidig så kan man fortsette vanlige aktiviteter og sminke seg i ettertid også, men det kan være lurt å vente med å vaske å få sol i ansiktet til dagen etterpå for at behandlingen blant annet da får ekstra god tid på å trekke inn og virke i huden.

 

Planen er å ta Hydrafacial en gang til før finalen. For å få litt samme glød og effekt før opptreden under finalen så har vi satt datoen for neste behandling litt lenger frem i tid. I tillegg til dette så er jeg så heldig å få teste ut en fantastisk god serie med hudpleieprodukter som de selger på Min Hudklinikk på Løren, som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om. 

Her er nettsiden til Min Hudklinikk: https://www.minhud.no  Deres instagram: https://www.instagram.com/minhudklinikk/

Ønsker deg en fin fredag videre ❤️

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

Midt i blinken!

Skjermbilde-2021-07-01-kl.-23.42.53

God kveld mine kjære lesere!<3

I dag fikk jeg en fantastisk forespørsel fra kontaktperson til en organisasjon! De ville samarbeide med meg, og jeg ble utrolig glad med engang - da dette er noe jeg selvfølgelig takker ja til. Men noe som rørte meg enda mere er at denne organisasjonen har en kampanje nå i sommer som treffe meg midt i blinken, og dette skal jeg være med på!

Kampanjen handler om skolegang og mat til barn i Venezuela. Dette er noe jeg virkelig brenner for å hjelpe til da det handler om både hjertesakene mine og landet familien min kommer fra. Så nå styrer jeg litt på med det administrative, før vi kan begynne med det praktiske. Jeg gleder meg utrolig mye til å kunne fortelle dere mer om dette og ikke minst gleder jeg meg til å jobbe med dette!

Helt fantastisk. 

MISSU 12 til 2401!

Heisann! Nå har det endelig åpnet for å stemme på din favoritt av finalistene. Super takknemlig om du velger å stemme på meg. En stemme til meg er også en stemme til arbeidet mitt for utdanning til kvinner, likestilling, bevissthet rundt kroppspress og ikke minst arbeidet mitt mot barneekteskap!

Tusen takk<3

Kontakt:

Hei! Jeg har erfaring som modell men også markedsføring og content creator, om du skulle ønske hjelp fra meg så gjerne ta kontakt

Telefon: 97435364

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

En solskinnsdag!

Skjermbilde-2021-07-01-kl.-23.42.45

Heiaa!

I dag våknet jeg kjempetidlig da jeg hadde tilivakt og skulle være i butikken til 10. Det var faktisk litt godt å stå opp tidlig, men da er det også ofte kald morgen - noe som forandrer seg utover dagen. Så jeg hadde på meg ull høbyhals jeg, og sto i butikken når det var 25 grader ute og sol hahah, det var sykt varmt! Så imorgen når jeg skal på jobb må jeg ha på meg sommerklær tenker jeg.

(Dagens outfit, snapfilter brukt)

Selv om jeg jobbet idag så ville jeg nyte finværet jeg også, så da var jeg heldig med at det var fint mot kvelden også! Jeg ringte en kompis og vi kjørte litt rundt, jeg handlet noen ting for mamma, og vi snakket om alt mulig. Det var sikkelig gøy. Men når jeg kom hjem var jeg helt utslitt haha!

Men ista nå så fikk jeg endelig bestille cocktailkjole, så nå er det i boks wohoo!

MISSU 12 til 2401!

Heisann! Nå har det endelig åpnet for å stemme på din favoritt av finalistene. Super takknemlig om du velger å stemme på meg. En stemme til meg er også en stemme til arbeidet mitt for utdanning til kvinner, likestilling, bevissthet rundt kroppspress og ikke minst arbeidet mitt mot barneekteskap!

Tusen takk<3

Kontakt:

Hei! Jeg har erfaring som modell men også markedsføring og content creator, om du skulle ønske hjelp fra meg så gjerne ta kontakt

Telefon: 97435364

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

Planer til finalen

Hei❤️

Frem mot finalen så er det mye som skal gjøres! Aftenkjolen er igang, men jeg må finne cocktailkjole, treningsklær, bikini og et pent antrekk! I tillegg så skal jeg finne sko! Min sko sponsor (Neon fashion) og jeg har begynt å titte etter sko. Men det er vanskelig når ikke jeg vet hva jeg skal ha på enda!

Det er så mye som skal gjøres før finalen, og det er vanskelig å gjøre dette med en mandag til lørdag jobb. Men jeg er så motivert, så jobber hver kveld og hver helg. Gjør klart hva jeg skal gjøre neste uke, og gjør alt jeg kan for å fullføre det. 

Foto: Pineapplepapi

 

Jeg gleder meg så mye til finalen❤️

Klem

Håper du vil stemme på meg☺️

Utsettelse på vaksinen

Heia!

 

Som dere kanskje har lest om tidligere på bloggen, så har jeg tatt vaksinedose nummer en. Planen var jo å ta dose nummer to på forrige fredag. Men siden kjoledesigneren min og meg reiste til Bodø, måtte man flytte denne timen. Så det blir å ta den i midten av juli i stede. Jeg skal selvfølgelig ta dose nummer to, og er 100% for å ta vaksine. Men enkelte ganger kræsjer ting. Dere kan lese mer om dette i presseoppslaget snille Daniel skrev i Extraavisen, på linken under her.

 

 

 

 

https://www.extraavisen.no/utsatte-sin-andre-vaksinedose/

 

 

Stor klem og ha en super kveld videre <3

En nydelig dag

Hei og takk for at dere kommer innom her og leser!

 

 

I dag har vært en nydleig dag med fantastiske venner. Vi har tilbragt dagen på sjøen, og det er så fint å kunne bruke noen dager sammen med venner på den måten. Tiltakene har jo lettet litt her i byen, så nå kan man møtes litt flere enn tidligere, noe som er så fint! Har savnet dette.

 

Så i dag møtte vi klokken 1600, og dro ut med båt fra Grillstad her i Trondheim. Så ble det middag med tre gode venner på en restaurant før vi dro ut på sjøen og var der noen timer til. Været er jo helt nydelig om dagen, så i kjent trønderstil – da løper vi ut og nyter været.

 

 

Så nå er planen og bare sitte ute i solen og nyte kvelden, før det blir tidlig kveld på oss.

 

 

Stor klem <3

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på