fbpx

Et helt kapittel er lukket

Skjermbilde-2021-06-04-kl.-23.05.02

Hei dere<3

Nå sitter jeg på sengen min og nesten sovner av hvor trøtt jeg er! Jeg har nemlig vært oppe hele natta, vært på skolen og jobbet i dag! Så jeg har hatt litt forskjellig å gjøre, men jeg tenkte at en ting til på lista kan ikke skade. For jeg vil jo gjerne oppdatere dere leserne mine, spessielt på en dag som i dag som var veldig viktig for meg.

I dag tok nemlig et kapittel slutt, videregående. Jeg synes det er så sykt rart å tenk på, samtidig som at det egentlig ikke har gått helt opp for meg. Vi hadde jo egentlig 2 uker til igjen på skolen, men pga. muntlig eksamen ble avlyst så var siste skoledag i dag. Selvfølgelig så begynte jo jeg å gråte, jeg er sykt emosjonell på sånne ting. Jeg synes det er generelt vanskelig å ta farvel men ting jeg er vant til og rutiner, så det å lukke et kapittel som har vært en delar meg de siste 3 årene er vanskelig - men den virkelige griningen kommer nok på vitnemålsutdelignen!

Men det var ikke bare videregående som tok slutt i dag. I dag så lanserte det også siste episoden av VG3 podcasten jeg og NRK har jobbet med det siste året. Jeg begynte å gråte etter den episoden også haha sjokkerende. Men det er bare så trist når ting tar slutt, og jeg føler en bit av meg forsvinner - en bit av ungdomslivet.

Men man må også huske at det er en fin ting å vokse og åpne nye sider og kapitler i boker våres. Selv om man skal videre i livet så betyr ikke det at man ikke har med seg minner, opplevelser og venner videre også. Man kan jo aldri leve om igjen noen opplevelser derfor er det viktig for meg at jeg lever fullt ut, men man kan alltids velge å ikke vokse helt fra alt. Jeg kommer nok til å føle meg som en ungdom resten av livet, selv om jeg nå smått kommer inn i voksen livet.

Men nå som VGS er ferdig, så får jeg jo mye mere tid til å fokusere på Miss Norway konkurransen, og det blir kjempe gøy. Fullt kjør helt til finalen! Miss Norway er et nytt kapittel for meg - og jeg håper det varer lenge!

-

For samarbeid eller kontakt:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

97435364

Instagram; Stephanylarosa

Ny samarbeidspartner

Hei❤️

Dagene går i ett, og idag så har jeg vært på jobb og trening? Som alle de andre dager. Når jeg kom hjem så skulle jeg rydde i bilen, og fant ut at noen jeg kjørte her om dagen hadde glemt noe drikke i bilen som hadde rent ut og blitt skikkelig ekkelt. Så fredagskvelden min gikk til å vaske og skure utvendig og innvendig bil?

For noen dager siden så signerte jeg en ny kontrakt med ett nytt firma, og jeg gleder meg utrolig mye til å kunne fortelle dere hvilket det er! Det er et firma jeg har stor kjennskap til, og har tilbrakt mye av min tid tidligere. 

Jeg har nå klart å skaffe meg 6 samarbeidspartnere? Så stas!

Kunne du tenke deg å samarbeide med meg, så kan du nå meg på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ❤️

Klem

Radiointervjuet om trygghet i vann

I dag tidlig startet jeg dagen med et radiointervju på direkten med Radio Riks. Temaet for intervjuet var svømming og trygghet i vann. Flott å få belyse et utrolig viktig og høyaktuelt tema. Nå har jeg fått tilsendt opptaket. Så for de som vil høre, men som ikke var våkne tidlig i dag har dere muligheten nå.

Foto: Inge Strømseng

Det går fort på direkten, og det skal sies at grunnen til at jeg sluttet med svømming ikke hadde noe med at det ikke var gutter som svømte å gjøre. Når jeg svømmer har jeg mer enn nok med meg selv, og det har alltid vært god stemning med jentene før og etter trening. Det sosiale rundt treningene har alltid vært viktig for meg, men etterhvert kjente jeg at det var tid for å gjøre noe annet. Derfor er jeg styremedlem istedenfor, også tar jeg de fleste treningsøktene mine på treningssenter om dagen. Hvem vet, kanskje det blir et ordentlig comeback i bassenget en dag?

Nå gleder jeg meg veldig til morgendagen og håper det kommer mange glade barn som vi kan lære å flyte.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Forberedelser til kurs!

God kveld dere!

 

For et strålende vær vi har igjen. Føler jeg skriver dette i annenhver innlegg, men det er jo virkelig helt fantastisk. Jeg planla å ligge på taket å sole meg i noen timer i dag, men måtte dessverre avbryte hele to ganger da jeg ble i litt dårlig form. Heldigvis skal det ikke være mangel på soldager fremover, så jeg skal nok klare meg fint :) Tilbragte heller dagen for det meste innendørs hvor jeg tok noen telefoner og forbereder meg på kurset i i morgen.

I morgen skal vi ha et spennende kurs i regi av Miss Norway, gjennom nettet som vi pleier. Gleder meg veldig! Denne gangen skal jeg ha en liten skriveblokk og penn ved siden av meg slik at jeg kan notere noen viktige ting som jeg ønsker å huske ekstra godt! Skal oppdatere mer om dette etter selve kurset :D

Nå skal jeg ta kvelden snart for å være uthvilt til i morgen tidlig. Forhåpentligvis er jeg ikke like støl da og er klar for en liten treningsøkt før kurset! Ha en super helg <3

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Lest over 900 ganger på 10 minutter

sidbipsb-min Tony Kristoffersen

Presseoppslag om meg & Hjertesaken min - Kroniske Sykdommer

Hei fine mennesker! ♥

I går kom det en artikkel ut i Extraavisen, jeg og Daniel (reporteren) har snakket lenge om dette! Nå er den endelig kommet ut så dere alle kan lese.

Jeg kontaktet Daniel for å kunne dele litt mer av hverdagen min i Miss Norway konkurransen. Jeg har ikke like mye energi og krefter som de andre jentene i hverdagen, men samtidig har Miss Norway gitt meg gløden og livsgleden min tilbake! Ingenting motiverer meg mer, enn meldinger fra personer som jeg ikke kjenner som heier på meg og ønsker meg masse lykke til videre i konkurransen. Det varmer også hjertet mitt at flere og flere personer setter pris på og legger merke til hjertesakene mine, kroniske sykdommer og mental & psykisk helse. 

Lest over 900 ganger på 10 minutter

Mitt mål med Miss Norway er å informere og dele disse viktige temaene. Dette er noe jeg virkelig brenner for! ♥ Så det er alltid utrolig gøy når media vil hjelpe meg med dette!

Ca 10 minutter etter artikkelen var publisert fikk jeg en telefon fra Daniel, artikkelen om meg og kroniske sykdommer har blitt lest over 900 ganger på under 10 minutter!! Dette i følge statistikken fra TNS Gallup. Jeg kunne ikke blitt gladere! Budskapet mitt engasjerer virkelig folk! Dette er en STOR motivasjon for meg til å fortsette jobben videre! 

(Du kan lese artikkelen ved å klikke på dette bildet)

Videre ønsker jeg dere en flott fredagskveld!


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

A Gallon of Water Challenge

Smile

A Gallon of Water Challenge

Hei dere! ♥

Jeg har alltid vært flink til å drikke mye vann, men i det siste har jeg rett og slett glemt det ut. Så dette ønsker jeg og endre på! Jeg vet at kroppen min trenger mye vann til vanlig så nå har jeg bestemt meg for å droppe all brusen jeg har drukket i stedet for vannet. Jeg skal ikke slutte og drikke brus helt! Men jeg skal etter planen bare drikke brus i helgene, og prioritere vann fullt ut i hverdagen. <3

The Water Challenge

For å kick starte og rense kroppen har jeg bestemt meg for å prøve og drikke en Gallon of Water, dette tilsvarer ca 3,7 L med vann. Jeg skal som oftest bruke vann i springen, men hvis jeg skal ut kommer jeg til å ta med meg en kartong med Cool vann. 

Denne Challengen kommer jeg til å starte med fra Søndag - Søndag denne uken, så det blir spennende og se på hvordan kroppen min vil endre seg. Vil jeg få bedre hud? Mer glød? eller føle meg bedre? 

Grunnen for at jeg starter dette nå er for at jeg skal være så hydrert og klar som mulig i kroppen før beauty campen med jentene 18 juni! <3 

Jeg kommer til å holde dere oppdatert i løp av denne uken, planen er ikke og slutte etter neste søndag, men at jeg automatisk skal velge vann foran andre drikker når jeg trenger en pick me up!


♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på