fbpx

En liten oppdatering

Heia!

 

Håper alle har en nydelig dag i dag! I dag har dagen gått med til rydding og vasking her i heimen. Også blir det en liten tur ut nå for å grille sammen med noen venner.

 

Vi har også planlagt noe med en avis her i Trondheim som jeg gleder meg mye til. Vi skal faktisk ha med oss to journalister fra avisen på en shoot vi skal ha til uken! Herlighet dette blir spennende! Vi har ikke spikret tidspunkt helt ennå, men flere oppdateringer om dette kommer <3 Tenkte å kanskje lage en vlogg om dette med avisen, så vi kan bli endra bedre kjent <3 hva tenker dere om dette? Gjerne legg igjen en kommentar om dere ønsker noen vlogger i tiden fremover!

 

Stor klem så snakkes vi i neste innlegg <3

Skal på radioen om en viktig sak

Nå er jeg veldig glad. Jeg fikk nettopp en mail om at jeg skal på radioen i morgen. Vi går en ny helg fylt med knallvær i møte. Det betyr at mange skal ferdes rundt vann i helgen, enten det er i båt, på brygga eller å ta seg et forfriskende bad. I den forbindelse må vi passe på hverandre, fordi som jeg skrev i går så har vi ingen å miste. Jeg er derfor så heldig at jeg skal få lov til å snakke om nettopp det på Radio Riks i morgen tidlig klokka 07.30.

Jeg ser frem til masse bading ute i sommer, og håper vi ikke mister noen flere til drukningsulykker i år

At jeg skal få lov til å snakke om et tema som er såpass viktig og som har engasjert meg hele livet setter jeg veldig stor pris på. Gjennom radioen kan jeg nå ut til mange mennesker med et viktig budskap før helgen. Kanskje det gjør at noen følger litt ekstra med når de ferdes rundt vann de neste dagene. Det er det jeg håper på.

Om du vil høre meg på radioen kan du skru på Radio Riks på FM 101,1 eller på nett https://www.radioriksoslo.no klokka 07.30 i morgen tidlig.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Intervju med mamma!

intervju-mamma

Intervju med mamma!

 

Hei dere <3

Jeg beklager for at jeg ikke har blogget på en liten stund, men jeg har trengt litt ekstra hvile i det siste. Men nå er jeg tilbake! Det er kommet nye regler i Miss Norway konkurransen om at vi bare kan blogge 2 ganger om dagen, dette ble jeg utrolig glad for! Jeg tenker alltid kvalitet over kvantitet. <3

 

Intervjuet

I går var jeg og mamma i intervju med Sandnesposten, dette er første gang jeg har blitt intervjuet med noen i familien min. Det var litt skummelt men også utrolig gøy! Reporteren spurte mamma om hun var stolt av meg, og  hun fikk tårer i øyene! Det hadde jeg egentlig ikke forestilt meg, men det betyr utrolig mye for meg at mamma er virkelig stolt! ♥

Vi tok også bilder sammen i Langgata i Sandnes sentrum, mamma ville egentlig ikke bli med på bildet! Men jeg og reporteren fikk lokket henne med! haha. 

Jeg ser frem til at artikkelen om oss to kommer ut! Det blir utrolig spennende og se hva som blir tatt med og skrevet. 


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



Morgendagens planer

Hei❤️

I morgen tidlig før jobb så skal jeg i et møte! Det er et møte innenfor Miss Norway konkurransen, så jeg håper at møte ender slik jeg ønsker❤️

Så langt i konkurransen har jeg fått deltatt på så utrolig mye, og jeg vil jobbe meg oppover! Dette er så gøy. 

Etter møte så skal jeg på jobb☺️ I morgen jobber jeg lang dag, men etter jobb så skal jeg trene! Var også på isen idag, og det gikk utrolig bra?

Skal også ta noen telefoner om noe jeg ønsker å bidra med til kommunen i morgen. (Om jeg får tid)❤️

Nå skal jeg legge meg, slik at jeg er ordentlig opplagt til alt som skjer i morgen❤️

God natt☺️

Tung dag

Hei❤️

Jeg har ike fått blogget de siste dagene da jeg har prioritert familie og jobb... Idag var begravelses dagen, og det var vondere enn jeg hadde sett for meg? Det er ikke lett å miste noen. Dagen startet ikke så bra, da. det gikk opp for meg at sist jeg var i begravelse så var det til min kjære fetter❤️ Det er noen ganger utrolig vondt å tenke på at han ikke lengre er her sammen med oss.. Og på sånne dager som dette så tenker man ekstra mye.. Det er mye følelser. Men jeg var sammen med familien min, og etter begravelsen så dro vi hjem å spiste noen snitter. 

Jeg måtte dra før de andre da jeg måtte på jobb... Er ikke alltid man får fri fra jobb.. Selv når det ikke er begravelse. 

På sånne dager som dette, gjør det at man setter så utrolig stor pris på familien og de man har rundt seg! Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har den familien jeg har❤️ Jeg er så utrolig glad i dem! 

Husk å sette pris på de du har rundt deg og vær takknemlig❤️ Vi vet aldri hva som skjer!

Ønsker dere alt godt!

Klem

 

"live shopping" med hjelpende hender

hh4

Hei igjen, og fortsatt god kveld!

I kveld har jeg virkelig kost meg! Jeg var så heldig å - for andre gang - få være med på hjelpende henders "live shopping" 

Frivillighetsorganisasjonen "hjelpende hender" har drevet veldedighet på Romerike siden 2012. Siden den gang har flere tusen mennesker fått hjelp og bistand, og hver måned hjelper de mer enn 400 mennesker med mat og ulike nødvendigheter. 

Organisasjonen finansierer sitt arbeid gjennom en bruktbutikk. På grunn av korona har butikken i lang tid måtte holdt stengt, noe som har ført til kreative løsninger og prosjekter. De har, siden jeg var med første gang i slutten av mars, jevnlige hatt direktesendte fremvisninger av klær og diverse andre ting man kan finne i deres butikk. Selv om butikken nå har fått lovt til å åpne, arrangeres det fremdeles "live shopping", noe jeg synes er både kreativt, spennende og utrolig artig å være med på. 

Er du på utkikk etter klær, sko, vesker, kjøkkenutstyr eller hva enn det måtte være, så er sjansen stor for at du finner det du ser etter hos hjelpende hender. Sjekk ut butikken her. Ikke bare er det bra for lommeboka å handle brukt, men det er også bedre for miljøet. 

Her kan du se opptaket av dagens direktesending, hvor det fremdeles er mulig å sikre seg noen gjenbruks-skatter. 

Ønsker du å vite mer om organisasjonen og hvordan du kan bidra? Trykk inn på mitt tidligere innlegg her og les hva du kan gjøre for å hjelpe. 

Ryddet plass i klesskapet 

Hjelpende hender tar også imot klær og andre remedier du ikke lengre ser nytten av. Hvilket bedre tidspunkt å gå gjennom klesskapet sitt på enn nå? Derfor gikk jeg i ettermiddag gjennom alt jeg hadde av klær og så at det var mye jeg ikke lengre brukte. Siden klærne fremdeles var i god stand og ellers pen, tenkte jeg at noen andre kanskje kunne se nytten av de. Det gagner ingen å ha klær liggende som ikke blir brukt - det tar opp plass i skapet, støver ned, og blir glemt av. Jeg rakk å fylle fire poser med brukte, og fremdeles, gode klær som jeg tok med bort til bruktbutikken.
Ikke alle klærne kan brukes flere ganger, og da er det greit å kvitte seg med de. Visste du at tekstiler ikke skal i restavfall? De skal nemlig leveres i innleveringsbokser for ødelagte tekstiler - uansett tilstand. 

 

Vil du samarbeide med meg? ikke nøl med å ta kontakt!

Instagram:Her
Facebook:Her 
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

 

 

 

 

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på