fbpx

Bacheloren leveres i dag

Heihei! Håper alle koser seg med sommervær om dagen. Dagene mine er ganske repetitive for tiden. Jeg starter dagen med frokost før jeg går og trener. Så går jeg hjem og spiser lunsj og starter eksamensøvingen. På kveldene enten slapper jeg av hjemme, eller så øvelseskjører jeg. Og sånn går dagene, men om bare en uke er det endelig ferie.

Gleder meg masse til ferie om bare en uke så jeg kan være mer ute og nyte sommeren

 Botanisk hage på Tøyen i Oslo sikrer sommerstemningen. Foto: Daniel Millan

I dag skal bacheloren leveres. Litt vemodig er det at dette er aller siste gangen gruppa mi og jeg er samlet i skolesammenheng, noen gang. Til høsten skal alle hvert til sitt på nye utfordringer. Samtidig føles det godt å endelig være ferdig med bacheloroppgaven. I ekte 2021-stil blir siste møte med gruppa på Zoom. Sånn har vi hatt det hele dette semesteret, og det har gått veldig fint. Så da passer det bra å avslutte i samme stil i dag, også blir det forhåpentligvis en liten skoleavslutning etterhvert hvor vi får feiret sammen på ordentlig. Det synes jeg vi fortjener.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie   

Vaksinepass

 

Hei dere!

I det siste har det vært mye snakk om vaksinepass i Norge. Skal vi ha dette eller skal vi ikke? Personlig er jeg usikker på om dette er en god ide eller ikke ... Dette kommer med både positive sider, som at vi vet hvem som ikke kan bli smittet osv. Men dette har sin bakside. I det siste har jeg sett at at folk «selger» sykdommen på sosiale medier for ned til 399 kroner, noe som absolutt ikke er bra! At folk risikerer egen helse for å få dette passet. Folk er jo også skeptiske til vaksinen, noe som selvsagt er forståelig. Alt dette er jo helt nytt for oss. Men å risikere egen helse og gå inn for å få Corona, er nok noe som ikke er å anbefale. Uansett om dette er under mer kontrollerte omstendigheter enn ellers, så kjære dere ... ikke gå inn for å få denne sykdommen. Man vet ikke hvordan man reagerer på sykdommen, og det å risikere helsen for dette er ikke bra!

 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/oA5bVa/bekymringsmelding-om-at-ungdom-betaler-for-aa-faa-corona

 

dere kan lese mer om dette på denne linken.

 

 

Vær forsiktige dere og pass på hverandre! <3

 

 

Klem!

ENDELIG TILBAKE PÅ IS

Hei dere❤️

Idag etter jobb så var jeg i et møte. Etter møtet så dro jeg på trening! Min kjære mor sto allerede å ventet på å se meg på is! Det ble jeg veldig glad for! Hun så meg varme opp før is, og så nesten hele treningen❤️ Støtte fra familien på en så stor dag for meg betyr mye!

Det var ubeskrivelig den følelsen jeg hadde da jeg gikk ut på isen! Det var nesten som om jeg aldri har vært borte! Jeg smilte gjennom hele treningen tror jeg! Selv om jeg var sliten så var jeg bare så utrolig glad for at jeg endelig fikk ha is under beina igjen❤️

Treningen gikk faktisk over all forventning! Skøytene var litt sløve bare, men jeg klarte nesten alt det jeg klarte i desember, så det var utrolig gøy! Det var til og med noe jeg klarte bedre!!

Jeg har jo trent utrolig mye de siste månedene. Ikke noe mere enn hva jeg pleier, men jeg har kun trent styrke og kondisjon. Så kanskje det var akkurat det jeg trengte!

Så alt i alt så var det en utrolig bra dag, og jeg ligger nå i sengen med et smil, og gleder meg allerede til neste trening på is til onsdag! 

I morgen så skal jeg i et møte tidlig på morningen, så skal jeg til legen for å sjekke arrene mine, de har gjort litt vondt i det siste, så vil høre om det er noe jeg kan få gjort☺️ Så skal jeg trene og bare slappe av resten av dagen! 

Klem fra en lykkelig isprinsesse❤️

 

Kreativ tid

Hei dere!

 

 

Liker dere å drive med kreative ting? Personlig har jeg hele mitt liv elsket å drive med kreative ting, og tegning har vært en favoritt som har fulgt meg i mange år. Tegner ikke så ofte, men når man først setter seg ned og begynner flyr timene og av sted. Tenkte å dele noen bilder med dere som jeg har tegnet de siste årene.

 

 

 

Har alltid likt å tegne i svart hvitt, men prøvde meg på noen fargebilder rett før jul i år.

 

 

 

Om dere er glade i å tegne må dere gjerne sende bilde av det på instagram til @noraemilien! Ønsker gjerne å se dere bilder og det dere tegner <3

Les intervjuet mitt med iHarstad her

Hei og god kveld!

I går ble jeg ringt opp av Marte fra nettavisa iHarstad. Vi hadde en hyggelig samtale om hvordan det føltes å være blant finalistene, hva jeg har gjort frem til nå og om tiden fremover. Du kan lese hele intervjuet her
Håper dere får en fin kveld! 

Vil du samarbeide med meg? ikke nøl med å ta kontakt!

Instagram:Her
Facebook:Her 
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

En tur i solnedgangen

God kveld!

Etter en fin og produktiv dag gikk jeg en koselig kveldstur med hunden og så på den flotte solnedgange. Håper det blir mange slike kvelder i sommer <3

IMG-2922.jpg

Fikk dratt frem mobilen og tatt noen fine bilder, men det er ikke alltid det blir like bra og magisk som i virkeligheten.

I morgen skal jeg endelig trene og har et møte over nettet. Viktig å fortsatt ta hensyn til smittevern når man kan. Det er jo også greit å slippe reisevei noen ganger, selv om det alltid er hyggelig å møte folk personlig. Man sparer mye tid derimot, så det kan være veldig praktisk.

Nå skal jeg straks ta kvelden. Håper dere har hatt en bra mandag :)

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på