fbpx

Frivillig for Redd Barna!

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-23.16.36

Hei dere!

Jeg hadde jo meldt meg på som frivillig for redd barna noen uker siden. Der fikk jeg beskjed om at de skulle ta kontakt så fort det skjedde noe jeg kunne være med på. I går så fikk jeg mail fra redd barna! En mulighet for å være frivillig har dukket opp og det er jeg veldig glad for.

På Olavsfesten i Trondheim så skal de nemlig ha stand! Derfor har vi frivillige blitt invitert til å stå sammen med de. Det høres utrolig gøy ut å være med på et slikt prosjekt, og da får jeg også tatt meg en Trondheimstur, det er spennende!

Så jeg tenkte nå i kveld å svare på mailen slik at jeg kan melde meg på og også få mere informasjon om arrangementet og oppgaven vår. Dette blir gøy!

il du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Trening gjør mester feat. ute i solen

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-23.10.25

Hei dere!

Som jeg sa i går så skulle jeg bruke en del av helga til å øve på heler. Etter at jeg dusjet så hadde jeg på meg en kjempefin sommerkjole og et belte. Så va det på med helene! Jeg ville prøve å gå ute, men dette er mye vanskeligere enn på tregolv synes jeg. Men man vet jo aldri hvor man plutselig må gå så her er nøkkelen å mestre alle type plasser!

Jeg føler jeg har blitt veldig selvsikker på walken min nå, jeg husker mye lettere det å ha god holdning osv. Så nå framover vil jeg bruke ekstra tid på å øve på blikkene mine og poseringene. Det tror jeg er det neste trekke jeg må bli flink i for å mestre det enda bedre. Jeg synes jo det er kjempe gøy å gå på heler, og jeg ser at jeg har hatt forbedringer. Jeg har ikke noe video fra da jeg først gikk på heler men jeg vet og husker at det var veldig stivt og ubalansert.

Så siden da har jeg kommet langt!

il du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sola skinte over Nordmøre

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-22.54.1_20210529-210151_1

Hei dere!

I dag så har det vært et helt fantastisk vær som jeg fortalte dere om tidligere! Jeg fikk sikkelig smakebit på sommeren. Håper virkelig det blir sånn når jeg har ferie også! I går så var jeg jo oppe til klokken 3 eller noe, men jeg presterte fortsatt i å våkne klokken 9. Da lå jeg på telefonen og halvsov til klokken 11 haha. Så sto jeg opp men da sa mamma at jeg kunne gå å legge meg i Gjen fordi jeg så så trøtt ut! 

Så da gikk jeg å la meg i Gjen klokken 13, og når jeg våkent i Gjen så var jo klokken 15! Hele dagen hadde bare gått helt forbi haha... Litt tragisk egentlig men! D jeg sto opp sikkelig, så begynte jeg og mamma å vaske hele huset. Det tok ikke så lang tid og når vi var ferdige så luktet det så godt og rent! Etterhvert så lagde vi også middag sammen så det be sikkelig mamma og datter tid haha.

Så da satt jeg ute og koste meg i finværet i mens jeg spiste middag!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Var i avisa denne uka

Hei!

Denne uka var jeg i intervju med Fredrikstad blad igjen! Synes alltid det er hyggelig å bli nevnt i lokalavisa her jeg bor! Det betyr mye for meg at de ønsker å følge med i denne utrolige reisen og opplevelsen jeg er med på☺️Jeg har fått så utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger fra avisoppslagene og min hjertesak! Det betyr så utrolig mye for meg❤️ Jeg er så stolt av det jeg har fått til så langt, og det motiverer meg bare til å komme lengre❤️

Om dere vil lese avisoppslaget så kan dere lese det -> HER <-

Dette er så morro! Jeg er så glad jeg ble med på dette! Hvis du ønsker å få drømmen din oppfylt med en slik reise så anbefaler jeg deg å melde deg på! Tror påmeldingen for 2022 er åpen!! ? 

Klem fra en med store drømmer❤️

Hjemme igjen!

God kveld til dere :-)

Nå sitter jeg plantet i sofaen og slapper av etter en photoshoot i den nydelige sommersolen. Først måtte jeg en tur i butikken ettersom jeg trenger nye ballerinasko til både hverdags og fotografering. Dessverre fant jeg ingen som passet, men jeg hadde noen andre type sko som jeg brukte under fotograferingen i dag. Jeg hadde også gjort klar tre ulike antrekk for anledningen, men gikk kun for to av de i dag. Vi holdt på såpass lenge at det holdt mer enn nok. Det ble mange bra bilder på flotte steder og jeg gleder meg til å vise de senere. Er så takknemlig for at jeg har så flinke og snille folk rundt meg som stiller opp.

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Om sommeren, må naturområdene passes ekstra godt på!

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-19.48.56

Hei mine fine lesere<3

I dag er en utrolig fin dag rundt om hele Norge! Solen steker, himmelen er blå, fuglene kvitrer og den kalde brusen og jordbærene smaker ekstra godt! Det er nemlig lørdag, men ikke bare det - det en dag nemmere sommerferien. Jeg føler jeg nesten er i midt juli da det er rundt 22 grader ute! 

Når sommeren kommer så er enda flere mennesker ute å går tur, leker, griller osv. Det er fantastisk fint å se, at mennesker koser seg ute i naturen. Men dessverre er det også slik at mange glemmer å ha med seg søppelen sin hjem i Gjen eller kaste den i søppeldunker! Derfor kommer naturområdene i Norge til å være ekstra fylt med søppel de neste måndene.

I dag var det så utrolig fint vær som sakt at jeg bestemte meg for å ta med en tur i finværet. Jeg hadde også med hansker og søppelposer fordi jeg ville nemlig plukke søppel! I den anledningen er jeg starten min egen ryddeaksjon i samarbeid med ryddenorge.no ! Jeg har bestemt meg for å bidra til dette minst 1 gang i uken hele sommeren, for å redusere forsøplingen som ligger rundt.!

Jeg kan faktisk ikke beskrive hvor mye livsglede jeg fikk av det. Solen skinte, jeg hørte på musikk og ikke minst så gjorde jeg noe for lokalsamfunnet! Anbefalles virkelig!

Du kan også bidra til dette<3 Du kan blant annet ha med pose selv og kase søppelet ditt når du er ut på tur osv., du kan også ta deg en tur med venner eller alene som meg og plukke søppel rundt i områdene der du bor. Men du kan også spre budskapet! Om plassen du bor på ikke har en lokal ryddeaksjon så kan du lage din egen og invitere flere til å være med<3

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på