fbpx

Små ting gjør lykken stor!

 

 

Lykken kan være så mangt!

Når solen endelig skinner etter en lang kald vinter.

Når jeg våkner til at hunden legger seg inntil meg for å vekke.

Når jeg har mulighet til å spise en sunn og god frokost.

Når jeg står opp litt ekstra tidlig, og har tid til å jobbe eller lese en god bok før de fleste andre har stått opp.

Eller, en dag hvor jeg sover litt ekstra lenge.

At jeg har en seng og et hjem å sove i.

At jeg har et kjøkken jeg kan tilberede mat i og lagre mat i kjøleskapet.

At jeg har folk som er ærlige og snille i livet mitt.

At jeg har mulighet til å gi tilbake til folk som trenger det.

Det er det verste når man ikke kan hjelpe så mye som man ønsker. 

I noen tilfeller har jeg måtte lære meg å akseptere det, og det var ikke lett.

Det er likevel godt de gangene man har mulighet til å hjelpe.

 

Jeg håper vi fortsatt vil tenke oss om en ekstra gang når samfunnet åpner mer og mer.

Ikke glem de som har vært der for de under nedstengningen eller de som du har vært der for.

 

I dag kan jeg si meg lykkelig på mange måter i forhold til før. Jeg har personlig erfaring med de fleste av punktene over, og vet hvordan livet kan forandre seg. Ingenting er sikkert i livet. Så det er viktig å se fremover og være i nået samtidig. Glede seg over de små tingene og øyeblikkene. De er gull verdt <3

Ha en fin dag <3

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Livserfaring

Tiden flyr, det kan man trygt si! Denne setningen husker jeg mest fra når jeg har vært på besøk hos mine eldre familiemedlemmer. Jeg føler nå med alderen så blir den bare enda mer relevant for hvert år! Godt man kan si at i tiden flyr når man har det morsomt også! ;)

Tenk at i sommer så er det 10 år siden jeg ble 18 år og flyttet hjemmefra for andre gang. (Første gang var når jeg var 16 for å gå på skole.)

Det er litt vilt å tenke på for min del. At det er hele 10 år siden alt dette. I dag bor jeg i Oslo og studerer noe som jeg alltid har interessert meg for. Jeg har reist alene til utlandet flere ganger for å jobbe på stall i Danmark, gå på skole i Barcelona og ikke minst tatt noen få feriereiser. Dette har gjort meg veldig interesser i andre kulturer og lære mer om de. Tidligere har jeg også hatt noen flotte jobber som har gitt meg utrolig stor glede, motivasjon, mye erfaring og inspirasjon til å fortsette å utvikle meg. Jeg har også vært heldig at det har vært godt arbeidsmiljø på de stedene, selv om ingen er perfekte. Til tider savner jeg disse arbeidsplassene, tiden, folkene og mulighetene jeg hadde. Men nå er det på tide å gå videre for min del.

I år har jeg tatt nye sjanser og muligheter med å melde meg på Miss Norway.

Om jeg kunne komprimert all denne tiden og erfaringene ned til to år, så ja muligens ville jeg gjort det, så kunne jeg f.eks meldt meg på Miss Norway i flere år. Hahah..

Men jeg har fått mye livserfaring som jeg har lært mye av, og hvem vet hvem jeg ville vært uten. 

     Fotograf: Irina Egorova

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

En solskinnsdag!

God morgen!

Nå er det helg på ekte! Helgefølelsen kom ikke helt i går kveld, etter en dag med siste innspurt på semesteroppgave. I dag der i mot så kjenner jeg på det. Jeg sitter og spiser frokost Berit Yokos Vanilje smak (en yoghurt erstatning som er plantebasert og melkefri) og noen nøtter og pinjekjerner til. Solen skinner gjennom vinduet, så jeg har allerede smurt på meg solkrem for å passe på. Jeg har erfart at jeg fort kan bli brent, spesielt fort gjennom bilvinduer (som jeg ofte ble når jeg satt i bilkø på vei hjem fra jobb om sommeren. 

Husk å passe på! Alle burde smøre seg med solkrem daglig, men pass ekstra på nå som sommeren har kommet ;)

Ha en super helg <3

                                   Fotograf: Irina Egorova

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Tenker tilbake til 2016

Heia!

 

 

Sitter og gleder meg veldig til beautycampen vi skal på i Oslo den 19 juni. Tiden flyr så denne dagen kommer vel raskere enn man kan forestille seg! Så ble sittende å mimre tilbake til sist beautycamp som jeg var med på i 2016. Tror ikke mye i livet kan måle seg med akkurat denne dagen! Husker det som om det var i går. Alt fra bildene, treningen og når vi alle møttes etterpå for å ta noen bilder på Paleet i Oslo. En skikkelig prinsessedag man aldri vil glemme. Ser så frem til 19 juni nå, og gleder meg til å møte alle de andre jentene! Hart jo faktisk ikke møtt alle sammen ennå så blir spennende å møte alle sammen!

 

Klem <3

Å passe på huden sin

Heiii!

 

 

Tenkte å dele noen hemmeligheter med dere om hvordan man kan passe på huden sin. Eller det er vel begrenset hvor hemmelig de er... jeg skal ikke skryte på meg at jeg er så flink med skin routines selv...

 

 

Meeen ja! Noen tips!

 

Når vi kommer til fuktighetskrem er det jo mange som reagerer på ulike ting. Man kan for eksempel få kviser eller tørr hud. Noen får jo også irritert hud. Jeg har prøvd så latterlig mange kremer der, men det som jeg mener fungere best er faktisk spenol. Tro det eller ei, men det anbefales.  

 

 

Vask huden din en gang om dagen. Noen vasker huden hele tiden, og dette kan være med å skape ubalanse i huden.

 

 

Gå noen dager uten sminke. Om du bare skal være hjemme kan du gi huden din litt luft.

 

 

Vann dere! Det er så viktig for å opprettholde en fin hud. Så husk å drikk nok vann!

 

 

Klem <3

Et budsjett til finalen!

Skjermbilde-2021-05-30-kl.-03.11.20

Heii<3

Som dere vet så er jeg ikke akkurat det som ha hatt flest annonser her på bloggen, nemlig på grunn av sponsor situasjonen. Nå som det ikke er lenge til finalen så begynner det også å haste litt mere. Jeg har tenkt en del på hvordan jeg skal få råd til alt med få sponsorer haha de er heldig de som har mange. 

Derfor har jeg bestemt meg for å lage et lite budsjett og en plan på hvor mye ressurser jeg skal bruke på hver faktor under finalen. Det er ganske smart å sette opp budsjetter egentlig da det hjelper å organisere å få ting på plass. Jeg tror nok kjolen kommer til å være det som koste mest under finalen haha!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på