fbpx

En så bra nyhet (-Du trenger ikke hoppe trippel)

Heii❤️

Igår fikk jeg en så god nyhet!

Jeg fikk melding av lederen i Fredrikstad kunstløp klubb! Fra mandag av så får jeg trent på is igjen!! 154 dager, 22 uker, over 5 måneder har det gått siden jeg fikk trene på is! Endelig!! Jeg gleder meg helt sinnsykt mye!

Jeg sendte en melding til treneren min om at jeg trodde at jeg ikke kom til å være så flink? Fikk tilbake som svar "Du trenger ikke gjøre trippel på første trening"??? Hihi bare de som kan kunstløp forstår nok det. Men når man har vært borte fra istrening så lenge, så er det å starte å trene på trippel litt vanskelig og hvertfall skummelt!

Jeg gleder meg så mye til å knyte på meg skøytene, jeg kan nesten ikke vente!! 

(Bilde fra en oppvisning i Hamar sentrum i 2016- bilde tatt fra Hamar arbeiderblad)

Jeg tørr nesten ikke å glede meg for mye, man vet jo aldri hva som skjer med restriksjoner. Men jeg krysser fingrene for at jeg kan få litt skøyteglede igjen!❤️

Håper dere alle har kost dere ute i dette finværet som visst nok er nesten over hele landet! (Jeg har stått inne å solgt klær?). Nå skal jeg sette gang å lage taco, fordi det var jeg faktisk for sliten til å lage igår. Så blir tacolørdas istede❤️

Ønsker dere alle en fin kveld❤️Klem fra meg

 

Ny fotoshoot

God kveld dere. Nå gjør jeg meg klar til en fotoshoot som jeg skal på litt senere. Shooten skal være på stranden i Karmøy i solnedgangen. Det er snilleste Cloudya som skal ta bilder i kveld, så gleder meg mye til å shoote med henne! Det skal for det meste være portrettbilder som skal brukes til bilde i Miss Norway hvor man kan stemme på meg! Tenker derfor at det er veldig viktig at bildene blir fine og da er det perfekt at det er blå himmel og ikke minst ved havet. Har noen fine sommerkjoler jeg skal fotografere i, som jeg ser for meg at blir nydelige foran noen blomsterbusker ute i naturen.

Ønsker dere i hvert fall en fin lørdagskveld videre, så snakkes vi  

De skal være med!

Skjermbilde-2021-05-30-kl.-03.11.06

Hei dere!

I forrest da jeg kjedet meg så så jeg på finaleplanen. Jeg synes det er så spennende og blir like giret hver gang jeg ser på den timeplanen! Jeg greier nesten ikke å vente til finalen det kommer til å bli helt sykt gøy og ikke minst en opplevelse for livet!

Når jeg var inne på planen så såg jeg at det hadde blitt gjort noen endringer i forbindelse med beautycampen! Det sto at dommerne kom! Så utrolig gøy tenkte jeg med en gang. Det blir jo kjempe spennende å få møte dommerne. Det blir jo et førsteintrykk av oss egentlig! Jeg lurer på hvordan stemningen blir haha med jeg tror det blir bra. Jeg skal i all fall være meg selv og gjøre mitt beste og ikke minst ta i mot konstruktiv kritikk!

Men wow, det gjør det så mye mer spennende å skulle ha dommerne der!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Det er ikke bare en trend...

Hei!

For noen år siden så husker jeg det var en periode der mange erstattet plast med noe annet da det var mye snakk om forsøpling og plast i havet. I dag så er det ikke like mye oppmerksomhet på det lenger. Plast i havet er ikke bare en trend, men en virkelighet. Det er noe vi må ta tak i så ofte vi kan!

wwf.no er en organisasjon som lenge har jobber med at som har med natur,dyr og vår jordklode å gjøre. De er en organisasjon man kan stole på gjør jobben og bryr seg. De markedsfører budskapet sitt på helt utrolige måter!

De har et opprop som jobber for å stoppe forurensing av plast i havet! Dette har jeg,venner og familier deltatt sammen med andre over hele jordkloden - som resulterer i over 2 millioner underskrift! Denne kampanjen vil etablere en plasavtale/lov mot denne type forurensning.

Engasjer deg og hjelp du og! Signer her:

https://www.wwf.no/stopp-forsoplingen-redd-livet-i-havet

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Kvinnehelse!

Tidligere i år så tok jeg en celleprøve av livmorhalsen min hos en privat jordmor. Jeg har tatt samme prøve før, da hos gynekolog, og foretrekker faktisk jordmor merker jeg. Selv om det da koster mer.

Jeg ønsker å sette fokus på kvinnehelse og hvor viktig det er å ta helsen sin på alvor og sjekke seg. Man burde sjekke seg for livmorhalsforandringer hvert tredje år. Om man er for sent ute og du er uheldig og er rammet av celleforandringer så kan det også dessverre påvirke dine egne muligheter til å få barn.

Jeg tok nå prøven 9 måneder for tidlig egentlig. Siden jeg allerede var hos jordmor denne dagen, så tok jeg det samtidig da. Nå kan jeg vente 3 år til neste gang. Jeg fikk heldigvis for en stund tilbake beskjed om at prøven var negativ og at jeg er frisk. Det er godt å høre.

Med dette ønsker jeg å oppfordre andre kvinner til å teste seg og ta vare på seg selv.

Ønsker dere en super helg videre <3

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Forberedelser til photoshoot!

Det er ikke lenge til jeg skal ha min neste photoshoot igjen.  Nå har jeg hatt noen uker pause for å fokusere på studier. Jeg er så heldig å bor i ett av verden beste land hvor jeg får studere noe jeg interesserer meg. Så det er en viktig prioritering for meg!

Men nå som det ikke er lenge til neste photoshoot, så tenker jeg å gå gjennom litt hva jeg gjør av foreberedelser før det!

Det er en del småting som skal fikses ;)

 

 

Først å fremst er det viktig for meg å legge meg tidlig og sørge for en god natts søvn!

Morgenen etter tar jeg en god forfriskende dusj, med scrubbing, en hårkur og en god dæsj med balsam etterpå. Noen ganger lar jeg litt av balsamen være igjen i håret. Da kan det tørke litt langsommere, men jeg føler det gir en ekstra beskyttelse og glans om jeg skal style håret mye etterpå.

Jeg går over negler, renser og klipper og muligens lakkerer. Dog i det siste har jeg gått mye for en naturlig look på de, ettersom det passer til det meste.

Neste, bodylotion! Det er ikke bare godt for huden, men også godt for blodsirkulasjonen og lymfedrenasje. Da tar jeg i litt ekstra når jeg holder på og passer på å massere oppover. Dette gjør også at man våkner litt mer :)

Hvis jeg har mindre med tid en så bruker jeg litt varmebeskyttende spray og føner håret (vanligvis kan jeg la det lufttørke), før jeg fortsetter med rettetang eller krøller håret.

Sminkerutinene er forskjellige fra shoot til shoot og kommer an på selve photoshooten. 

Selve antrekkene er lurt å legge frem dagen før, slik at det er klart. Noen ganger har jeg med meg en listen trillekoffert eller bag slik at jeg får med meg flere antrekk og sko som jeg kan bytte mellom.

 

Det er ikke de veldig store forberedelsene jeg gjør, men det må litt ekstra planlegging til. Nesten aller viktigst, husk å ha det morsomt og slapp av under shooten :D

Håper innlegget falt noe i smak :-)

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på