fbpx

Mai oppsummert i bilder

Hei og god kveld alle sammen!

I morgen er det 1. juni og sommerferien står for tur. Som sikkert mange andre studenter, ser jeg frem til ferie og skolefri etter en hektisk og intens eksamensperiode. 

For noen dager siden satt jeg og en god venninne av meg å snakket om hvor fort dette året har gått, men på samme tid føltes som det lengste når alt stod på sitt. Vi har til nå kommet oss gjennom en rekke utfordringer og fått hverdagen snudd på hodet, noe som for mange - meg inkludert - har vært tungt. Med dette fremdeles friskt i minne setter jeg ekstra stor pris på den måneden som har vært - nemlig Mai. 
I mai har vi hatt langhelg etter langhelg, 17.mai-feiring, god mat, familie, av og til et glimt av sol - til gjengeld har trærne og blomstene satt pris på alt regnet som har vært, fine stunder sammen med gode venner, en gjenåpning av samfunnet, gode samtaler og lysere og lengre dager. 

Her er noen av mine mai-øyeblikk 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin kveld videre! 

 

Vil du samarbeide med meg? ikke nøl med å ta kontakt!

Instagram:Her
Facebook:Her 
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

 

 

Telttur!

Heii!

 

Nå som det er Corona og mye er begrenset, fant vi ut at telttur måtte være det perfekte å finne på! Været er nydelig, varmen er med oss og det regner ikke! Så vi dro på telttur! Tror aldri jeg har ledd så mye i hele mitt liv, for vi kom frem når det var relativt mørkt, og ja, vi greide å slå opp teltet i en slakk nedoverbakke. Så madrassene vi lå på sklidde gradvis nedover i løpet av natten, og vi endte opp med å våkne i ene enden av teltet. Skal ikke skryte på oss at vi sov ute i så mange timer ... MEN vi overnattet i telt og det var virkelig en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Noe å anbefale alle å prøve i sommer! Også finnes det så mange nydelige plasser i Norges land som man kan kjøre til og overnatte på.

 

Klem <3

Trenger du noen å snakke med?

Hei dere!

 

 

Alle mennesker opplever tøffe tider i livet sitt. Har snakket med en del venner i det siste som forteller at det siste året har vært tøft. Noen har mistet jobben, noen har opplevd dødsfall, andre har opplevd andre tragiske ting. Men vit at det alltid finnes hjelp om du trenger noen å snakke med. Tenke å dele noen nummere for enkelte institusjoner du kan ta kontakt med dersom du trenger noen å snakke med <3

 

 

Det er ikke noe nederlag og føle at man trenger hjelp iblant. Alle trenger det av og til, så å ta steget om å faktisk søke hjelp er et stort steg du skal være stolt om du tar.

 

 

  • Mental Helses hjelpetelefon: 116 123.
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40.
  • Foreldresupport: 116 123 (tast 2)
  • Foreldrestøttelinjen: 905 70 575.
  • Alarmtelefonen: 116 111.

 

Så om du trenger noen å snakke med! Gjerne ring et av nummerere over <3

 

De er her for å hjelpe deg!

Finalekjolen i 2016

Hei dere!

 

 

 

 

Husker jeg hadde en fantastisk flink designer i 2016 som skreddersydde finalekjolen min den gang da. Hun sydde det jeg mener er den perfekte kjolen! Så nydelig! Husker jeg fløy ned til Oslo for å møte henne for første gang og vi reiste rundt i byen for å lete etter det perfekte stoffet til kjolen. Jeg var 100% klar på at denne kjolen måtte jo være hvit. Som om det var det mest naturlige valgte i verden, så skulle jo denne kjolen være hvit. Så foreslo hun at den burde være blå. En del av meg var veldig uenig i begynnelsen, men jo mer jeg tenkte på det, jo mer klart var det at jo, kanskje den skulle være blå. Den ente ut med å bli i en fantastisk fin blåfarge, og jeg husker følelsen av å bruke denne kjolen i finalen. Følte meg som tiiiidenes prinsesse! Det å gå over scenen og vise frem denne kjolen var så fint! Må si jeg er veldig spent på kjolen i 2021 finalen. Har noen planer så langt men vi får se hva det blir til.

  

Klem <3

Nytt presseoppslag Bygdebladet & Solfaktor tips

bikini @asimmonsphotography

Nytt Presseoppslag Bygdebladet

Hei igjen! Good Mandag ♥

Nå er jeg tilbake hjemme etter en liten avslapningsferie i Suldal. Det var deilig og være borte men det er også deilig å komme hjem igjen!  

For ca en uke siden kom det ut en artikkel om meg i Bygdebladet, her snakker jeg om hvordan det var og komme til finalen og hva som skjer fremover nå. 

Dere kan lese artikkelen i Bygdebladet HER

Ellers ønsker jeg dere en fin dag videre! ♥ Nå skal jeg snart ut og nyte solen! En liten påminnelse til alle sammen er og bruke solfaktor SELV om du er ute i solen i Norge. Huden din kan fremdeles blir skadet av solen selv om den ikke føles så sterk. Selv bruker jeg alltid solfaktor 50 i ansiktet på sommeren, å på regn og overskyet dager bruker jeg alltid solfaktor 30. Dette vil huden din takke deg for om noen år, jeg lover!! ♥


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

God mandag!

God mandag og ny uke.

Helgen har flydd avgårde. Tror jeg tilbragte opp mot 7 timer i solen i går. Godt jeg gjorde mye fornuftig samtidig. Jeg passer på å bruke solfaktor 50 på både overkropp og ansikt. Ettersom jeg har sensitiv og veldig lys hud etter vinteren. Resten av kroppen bruker jeg kun 30 på nå. Bena tåler solen litt bedre og blir ikke like fort brent. Prøver å utnytte de dagene med sol her, ettersom norsk sommer i det siste har vært litt uforutsigbar. Det hadde vært fint med litt ekstra farge til finalen!

 Dette bildet er fra en annen photoshoot, med en annen fotograf. Foto: Irina Egorova

 

I går kveld fikk jeg tilsendt mange bilder fra photoshooten jeg hadde på lørdag, og det er godt mulig det ble det beste shooten jeg hittil har hatt med denne fotografen. Det var moro å se at det ble så mange bra bilder.

Tenk at i morgen er det juni allerede! Nå er det kun 2,5 mnd til finalen i august. Jeg skal gjøre mitt beste for å stå på videre og kunne si meg fornøyd med egen innsats etter den dagen :)

Håper dere hadde en fin helg og ønsker dere en super start på uken :D

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på