fbpx

God og mett!

Skjermbilde-2021-05-31-kl.-09.15.20

Hei dere!

I det siste har jeg prøvd å hatt en mye sunnere kosthold. Ikke for å gå ned i vekt eller noe, men fordi kosthold mitt har vært utrolig dårlig. Jeg har drukket mer brus en vann, spist masse godteri hver dag. Og det er ikke akkurat så bra for helsen.

Derfor har jeg bestemt meg for å drikke mye mere vann, spise mere sunne og prøve å ikke spise godteri så ofte men heller finne alternativer.

En dag når jeg skulle på jobb så kjøpte jeg meg en sikkelig god pastasalat på butikken. Den var sikkelig god og ikke minst sunn! Men jeg kan jo ikke kjøpe den hele tiden heller da blir det dyrt haha.

Så jeg og mamma fikk laget et alternativ hjemme og det smakte like godt!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

For en nydelig dag

Hei!

Håper dere har hatt en solfylt helg!

Idag har det virkelig vært en super dag! Jeg sov helt til klokken 12, og våknet av meg selv! Jeg satt på verandaen å spiste frokost. Så leste jeg litt bok og videre dro på trening. 

Jeg lå ute i 3 timer og jeg fikk litt farge i ansiktet!!? Litt solbrent på brystet, men har smurt meg inn med aftersun allerede? Det er så deilig å få smaken på litt norsk sommer! Jeg har enda ikke badet, så håper jeg snart tar meg tiden til det? Denne uken blir en Spennede uke! Jeg skal for første gang på is imorgen etter jobb, tirsdag så skal jeg til legen. Har ganske vondt i arrene mine, så vil sjekke at alt er i orden. Onsdag så skal jeg i begravelse, og det gruer jeg meg litt til? Videre så skal jeg bare jobbe resten av uka, og selvsagt trene? æææ Gleder meg masse til å ha is under beina?

Håper virkelig på flere dager som dette! Skikkelig feriedag? 

Ha en nydelig søndagskveld! 

Klem❤️

Vennskap

 

Hei dere!

 

Uansett hvor mange oppturer og nedturer man har i livet. Uansett hvor mange ganger ting ikke går som planlagt eller at man faller igjennom på noe. Uansett hvor mye man oppnår. Det viktigste i livet tror jeg helt ærlig er gode vennskap. Det å finne noen man kan dele livet sitt med og dele alle opp- og nedturer sammen med. Å ha gode og støttende venner rundt seg, og det å være en god og støttende venn tilbake. Så husk å fortell alle du er glade i, at du er glade i dem. Send en ekstra melding og fortell hvor mye kjærlighet du har til alle rundt deg. Det er så mye mer viktig enn alt annet. Ta vare på hverandre! I værfall i denne tiden.

 

 

Stor klem <3

En solskinnsdag

Håper alle har hatt en strålende søndag fylt med fint vær! Det har jeg, og det trengtes. Dagen i dag starta med litt eksamensøving. Med aller siste eksamen rett rundt hjørnet har man ikke tid til å ta helt fri. Likevel valgte jeg å ta store deler av dagen fri for å være ute i solskinnet. Etter er lang og kald vinter tror jeg vi alle trenger dager som denne, med fint vær og god stemning.

Jeg har tilbragt dagen i Oslo sentrum, og det er nydelig å se Oslo slik det skal være en varm sommerdag. Fullt av folk overalt i parker og på restauranter, som nyter fridagen til det fulle. Etter at det har vært stengt i månedsvis var det fantastisk å spise ute igjen, og alle som satt rundt meg var i strålende humør.

Det frista litt med et bad i varmen, men det var faktisk så mye folk ute på Tjuvholmen i dag at det ikke var mulig å få plass. Derfor ble det ikke noe bading i dag, men det ble sparkesykkelkjøring istedenfor. Det var nok kaldt i vannet, så sparkesykkel var kanskje en bedre måte å få kjølt seg litt ned på. Deilig å kjøre i områder der det ikke ferdes så mye folk og kjenne vinden i håret.

På Aker Brygge har de satt opp flere statuer, blant annet disse fine englevingene

Jeg fikk endelig spist på favoritt pannekakerestaurantenj min igjen for første gang siden i fjor. Nam!

En morsom dag i byen med fint vær og godt selskap var akkurat det jeg trengte i dag. Nå er det bare å hente frem det siste av skolemotivasjon. Også håper jeg at finværet holder seg en stund til så jeg kan nyte det med god samvittighet når ferien kommer.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie   

Gleder meg til de kommer i posten!

Skjermbilde-2021-05-30-kl.-21.16.58

Hei dere!

Tidligere i dag så fikk jeg snakket med en ny organisasjon som jeg snart skal være frivillig for! Dette gleder jeg meg utrolig mye til. Det er så mange forskjellige gode organisasjoner der ute som hjelper til med både miljøet, mennesker og dyr. Så jeg vil gjerne hjelpe så mange jeg kan og til og med spre budskapet deres!

Jeg har nå bestille litt info osv og kataloger i posten for å se forskjellige ting jeg kan være med å hjelpe til med. Jeg gleder meg veldig til de kommer slik at jeg kan begynne å være med å hjelpe og fremme deres arbeid!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Korografering!

Skjermbilde-2021-05-30-kl.-21.05.49

Hei dere!

I dag så har jeg startet med noe jeg synes er kjempe morsomt! Jeg tok fram en gigantisk skisse blokk jeg har og bestemte meg for at jeg skulle ikke bare planlegge i hodet men også tegne og skrive ned alle idene til Miss Norway. Jeg tror faktisk det hjelper meg mye bedre!

Ista så startet jeg med å lage min egen koreografi til casual wear catwalken.Da prøvde jeg ut litt forskjellig poser, ansiktsutrykk og væremåte. Dette gjorde at jeg til slutt kunne sette sammen en walk jeg synes passet perfekt for meg til dette temaet. Det er lurt å ha en plan tenker jeg for da kan man øve det godt inn slik at det ser profesjonelt ut! 

Jeg kom ikke så mye lenger enn bare den walk planen da jeg vil spare det slik jeg kan gjøre det utover en lenger periode da det var ganske morsomt å gjøre det haha. Det haster jo ikke slik at jeg må gjøre alt på en gang!

Så nå er jeg godt i gang med både kjolelaging og finale korografering!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på