fbpx

Sommerfølelse og bachelorskriving

Hei dere! Nå er det tid for en liten update:)

 
Det er nå siste innspurt med bachelorskriving for min del, så det har tatt en del tid. Er litt kjedelig og sitte inne å skrive når det er så flott vær ute, men om noen uker er del litt fri <3 Er så gøy at Oslo har åpnet opp igjen, og i går var jeg på treningssentret for første gang etter de åpnet opp. Det var veldig uvant å plutselig kunne trene igjen på studio, men gleder meg til å komme tilbake til treningsrutiner igjen. Om noen uker er det beauty camp, noe som jeg ser veldig fram til.

 
Håper dere har en flott dag videre!
Klem Sandra

Støtt dyrene!

God kveld!

Jeg ble tipset om en flott underskriftskampanje mot fyrverki i privat regi. Jeg har sett på den før, men valgte da heller å dele en annen underskriftskampanje fra samme organisasjon. Denne det er snakk om nå er også fra samme veldedige organisasjon og de jobber faktisk aktivt med dette lovforslaget nå i sommer. Underskrifter hjelper alltid og de er avhengig av det for at lovforslaget som de jobber for skal gå gjennom.

 

 

 

Dyrebeskyttelsen vil heller være føre var, og ikke lenger la det skje uhell og mindre heldige hendelser på nyttårsaften og tiden før og etter. For det er mange som ikke holder seg til den ene dagen det er lov å skyte opp raketter, men gjør det lenge før og lenge etterpå. Dette er til stor belastning for mange dyr, mennesker og miljøet. 

Selv har jeg vokst opp med mange dyr og vet dermed også hvor vanskelig det kan være for de og eier i denne perioden pga. alle rakettene.

Om du ønsker å være med på underskriftskampanjen du også, så er det bare å følge linken under:

https://www.dyrebeskyttelsen.no/underskriftskampanje-for-forbud-mot-fyrverkeri-i-privat-regi/

 

Ha en fin kveld videre <3

 

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Bare 3 dager!

Skjermbilde-2021-05-24-kl.-16.15.17

Foto: Roger Myrland

Hei!

I dag fikk vi vite at siste skoledag blir 4.Juni, altså haloooo! Det er bare 3 skoledager igjen av videregående!!! Det er helt sykt å tenke påta jeg snart er ferdig med 13 år skolegang. Tiden har gått så fort - Spessielt dette siste året. Jeg har blitt kjent med så mange nye flotte mennesker også - som har gjort dagene mine bedre og morsommere.

Det blir så rart å avslutte dette kapittelet, men boken er fortsatt lang tenker jeg. Men en ting er helt sikkert - selv om det bare er 3 dager i Gjen så betyr ikke det at jeg bare kan slappe av, å neida! Jeg har sånn 4 innleveringer jeg må gjøre før jeg kan være ferdig her og å vitnemålet mitt.

Det er litt stress selvfølgelig men vi må alle gjøre vår siste innspurt. Jeg har lest mange av de andre finalistene endelig være ferdige med sin eksamen og der super flinke, nå er det min tur å endelig være ferdig haha dette blir bra!

Det jeg gleder meg mest til med å være ferdig på skolen er at jeg kan fokusere mye mere på konkurransen.

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dagens oppdatering

For et fantastisk være det har vært i dag. Jeg var redd det skulle bli overskyet, men det har vært blå himmel i mange timer allerede og hele 27 grader. Jeg har dessverre måtte sitte inne med litt papirarbeid, mailer, møte og lesing, men straks er jeg også klar til å få en-to timer sol før den går ned. Jeg har øvd en del på de nye hælene mine i dag og merker at det går veldig fint, spesielt når jeg får inn noen extra såler foran i de. Det er også lettere å lettere å øve på poseringer med de om jeg går med de konsekvent gjennom hele dagen.

                                           Fotograf: Irina Egorova

 

I morgen har jeg en relativt rolig dag med kun et lite møte og fikse litt saker hjemme. Før jeg har i vente en litt fullere torsdag. Gleder meg til å oppdatere dere. Håper dere har hatt tid til å kose dere i solen i dag ?

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Bounce!

Skjermbilde-2021-06-01-kl.-18.18.02

Hei dere!

I dagar vært en sikkelig slitsom dag ahah, men jeg har greit å finne styrken til å skrive litt til dere! I går var det nemlig natt til 1. Juni og som avdgangs elev så var jeg met ut å traff venner og folk i kullet. Det var sikkelig gøy og koselig med samhold, men det ble jo litt sent - som gjorde at jeg var veldig unerænert med energi i dag.

Jeg tok noen bilder uten for bussen som jeg tenkte å vise dere haha. Jeg fant fort ut at det ikke var helt min greie da det ble veldig slitsomt og litt for trangt og for mye støy. Men det var gøy å ha opplevd bussen i det minste!

Jeg har bestemt meg for å ikke dra så mye ut egentlig, det er ikke helt for meg. De er veldig gøy å være ute med venner og masse god stemning - men blir ikke noe hver dag for min del haha. 

Var du mye ute under din russetid? Jeg synes det er sikkelig kult at noen er edruruss, for man kan ha det kjempegøy uten alkohol!

vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sommerfresh med Issy Makeup

Annonse: Issy Makeup

Er det ikke deilig at det endelig har blitt ordentlig sommer ute? Håper alle nyter sommerværet. I anledning sol og sommer har jeg fornyet sminken min litt. Nå skal jeg gløde litt ekstra i sommersola med nye sommerfarger.

Jeg kjøpte sminken min hos Issy Makeup som er en nyåpnet sminkebutikk i Amfi Bjørkelangen, og du finner dem også på nett https://www.issymakeup.no. De har spesialisert seg på å selge vegansk, cruelty-free og økologisk sminke og andre hudprodukter som ikke er skadelig for huden. For meg som har sensitiv hud som veldig fort blir rød og klør, er det gull med produkter som jeg vet gjør det de skal og ikke gir meg noen problemer med huden. Det føles også bra og vite at alle produktene jeg har kjøpt er fra produsenter som tar dyrevelferd og miljø på alvor.

Issy Makeup ligger i andre etasje på Amfi Bjørkelangen og har nettbutikk https://www.issymakeup.no

Her ser dere alt jeg kjøpte i dag. Det ble primer, foundation og concealer fra Idun Minerals. Øyenskyggepalett og kost, eyeliner og leppestift fra Zao. Jeg fikk også med et par testet på øyenskygge fra Annabelle Minerals. 

Det som er helt genialt med dette øyenskyggepalettet er at man kjøper boksen og øyenskyggene separat. Da slipper man for eksempel problemet med at favorittøyenskyggen er tom og man må kjøpe alt nytt, eller at man bare liker noen av fargene. Her kan man mikse og matche helt fritt, og når en farge er tom kan man bytte ut den ene.

Jeg ønsket meg litt glitter og lyse øyenskygger nå som det har blitt sommer, og valgte å dandere det sånn

Leppestiftene fra Zao er også miljøvennlige, og når man har brukt den opp kan man fylle på med selve leppestiften oppi den gamle bambus-embalasjen man allerede har. Hvor smart er ikke det?

Her har jeg brukt den nye sminken min fra Issy Makeup

Jeg måtte selvsagt rett hjem og teste all den nye sminken jeg hadde fått meg. Det er alltid spennende med litt nytt i sminkepungen, og jeg kjenner at det passet ekstra bra med litt fornyelse akkurat i dag når sommeren er her for fullt. Gleder meg til å eksperimentere mer med øyenskyggene etterhvert.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på