fbpx

Bli bedre kjent med meg

I morgen er det semifinaleluttak og jeg må si at jeg er veldig spent. For å gjøre dere leserne litt ekstra kjent med meg før uttaket tenkte jeg det var fint å skrive noen fakta om meg i et innlegg.

Foto: Tiril Lunaas

❤ Svømming har vært hobbyen min gjennom hele oppveksten og jeg har faktisk trent svømming i 18 år

❤ Å reise er noe jeg synes er veldig spennende! Da jeg var 19 år reiste jeg alene til Den Dominikanske Republikk i karibien for å besøke en venninne og feire jul der

❤ Selv om drømmen er å jobbe i musikkbransjen kan jeg hverken synge eller spille noe instrument. Jeg vil derfor jobbe innen management eller markedsføring

❤ I 4 år drev jeg med teater. Å stå på scenen i kostyme og fremføre noe man har øvd på i kanskje et helt år er en fantastisk følelse

❤ Favorittreptilen min er skilpadde. Jeg har mange små og store skilpaddefigurer på rommet mitt, som har samlet seg opp gjennom årene

❤ Min første jobb var som avisbud for Dagbladet da jeg var 12 år. Det var en fin start på arbeidslivet som ga meg mange fine øyeblikk, og jeg ble godt kjent med kundene mine som jeg besøkte hver helg i flere år

❤ Sukkerspinn er det alle beste jeg vet! Jo søtere, jo bedre 

❤ Jeg har nesten ikke sett noen filmer, så venninnene mine mente jeg nesten burde vurdere et friår etter videregående for å se på film. Harry Potter, Star Wars, Gudfaren og Titanic er eksempler på filmer alle andre har sett, men som jeg aldri har fått med meg

Nå har dere blitt litt mer kjent med meg. Jeg håper jeg kommer videre til semifinalen så dere kan bli enda bedre kjent med meg fremover.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Nå er det virkelig nedtelling


Hei alle mine flotte lesere


Håper dere har en fantastisk dag så langt og nyter finværet!  ?

 

Nå er det endelig litt vår følelse ute og det er noe jeg har lengtet veldig etter. Ganske klar for sommer og sol etterhvert ?

Akkurat nå ble det litt overskyet her, men sola titter litt forsiktig tilbake igjen. Hehe!

I morgen er det selveste dagen for semifinale uttaket og jeg er så utrolig spent, nervøs og glad og alt på en gang her! Hehe! Sommerfuglene i magen bare spinner rundt og samme gjør tankene også!! Jeg håper så inderlig at jeg kommer videre, for jeg føler jeg har så mye mer å gjøre og å gi i denne konkurransen. Men om jeg ikke skulle gjort det, så er jeg så utrolig glad for at jeg har fått denne muligheten til å kunne være med og en del av Miss Norway 2021. Men jeg krysser alt jeg kan for at jeg får være med videre for jeg vil virkelig ikke gi meg med dette.


Dette er noe som betyr så utrolig mye for meg, da dette er noe jeg har hatt veldig lyst til å være med på kjempe lenge. Dette er siste året jeg har muligheten til å kunne være med også da jeg er 27 år og fyller 28 år i desember

Nå som jeg er med, så skal jeg stå på skikkelig og bare kjøre på!!



Gleder meg veldig masse til å vise dere mine Semifinale bilder som suuuper flinke fotografen Kim Sørensen har tatt! Gjerne følg han på Instagram for å sjekke ut flere bilder han har tatt

Dette er hans instagram konto: kimsorens1 ? Tusen takk igjen for kjempe fine og flotte bilder! 

Må også si tusen hjertelig takk til dere som støtter meg, hjelper meg, følger meg og har troen på meg! Det betyr mer enn ord kan beskrive og skal gjøre alt jeg kan for å ikke skuffe dere

Gjerne følg meg på instagram: madeleinedenice
Facebook: MadeleineDeniceOlsen

Ønsker du eller vet du om noen som kunne vært interessert i et samarbeid? Ta gjerne kontakt på email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Ønsker deg fortsatt en super fiiin dag!

God klem fra meg til deg

Dagens quote: I´m thankful, I´m blessed, I´m grateful

Jeg har registrert meg som frivillig!

Jeg har registrert meg som frivillig! Foto: Ann Kristin Støveren

Ringerike Frivilligsentral

 

Mandag formiddag var jeg i møte med Daglig leder Hanne Skrataas ved Ringerike Frivilligsentral. For å registrere deg som frivillig har du i forkant en samtale der du forteller litt om deg selv og dine interesser. Og hva du ønsker å bidra med for andre. Det finnes en rekke ulike aktiviteter du kan bidra med hjelp til. Det er derfor det er viktig med denne samtalen. Du har taushetsplikt som frivillig og denne skriver du også under på.

Jeg er nå registrert som frivillig og gleder meg til å bidra! Jeg skulle egentlig ha vært med i dag på Matutdelingen, men pga nedstengningen i Viken måtte det avlyses dessverre. Men det kommer nok snart tilbake, administrasjonen jobber for å finne løsninger. Dette er hjertegode og varme mennesker vi snakker om!

Ringerike Frivilligsentral koordinerer og videreutvikler frivillig arbeid i Ringerike kommune. De er et bindeledd mellom de som vil gjøre en innsats for andre og de som ønsker assistanse. De samarbeider også med Ringerike kommune.

Jeg vil anbefale på det varmeste og melde deg som frivillig. Jeg har jo 3 måneders erfaring fra frivillig arbeid på Bali der jeg jobbet i en lokal barnehage i Ubud. Det gir jo en god følelse å gi noe til andre!

-Sofie

 

RNGERIKE FRIVILLIGSENTRAL

Torvgt.10, 2. etg. 3513 Hønefoss

Tlf: 32 14 21 00

 

Hvis du ønsker å samarbeide med meg, ta kontakt på min mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Eller følg meg gjerne på Instagram: @sofiemugaas

Mine bilder til semifinaleuttaket

Om bare få dager er det allerede semifinaleuttak, og jeg er veldig spent! For noen uker tilbake hadde jeg min aller første photoshoot. Dette var noe jeg har sett frem til lenge, og jeg synes det var en veldig fin erfaring å ta med seg videre. Fotografen min heter Tove Hellesvik, jeg ble veldig fornøyd med hvordan bildene ble. Til uttaket skulle vi ta bilder i cocktailkjole, idrettsantrekk, fritidsantrekk og portrett. Det har virkelig vært gøy å få muligheten til å bli med på en så flott konkurranse, og jeg håper bildene mine kan ta meg videre til finalen <3

Håper dere har en fin dag videre <3

Klem Sandra 

 

Bilder til semifinaleuttaket

Velkommen skal du værre, vakre deg!

Nå nærmer det seg semifinaleluttak med stormskritt, og det kribler bare mer og mer i magen for hver eneste time! Jeg fikk gjort ferdig shooten i går, og fikk bildene sent i går kveld - og må si meg utrolig fornøyd! Jeg hadde egentlig tatt bilder allerede, men siden jeg har gjennomgått en såpass drastisk forandring med håret, tenkte jeg at det kunne være greit å ta nye og oppdaterte bilder!

Bildene er tatt i verdens vakreste bygd, nemlig hjembygda mi, Seljord! Her måtte vi reise litt rundt, og klarte å få bilder både på idrettsbanen, det lokale hotellet, og hele Seljords stolthet; Sjøormtårnet! Om du lurer på hva sjøormtårnet er, så er det bare å stay tuned, for tenker å skrive et lite innlegg om Seljord (<3) én av dagene som kommer, hvor jeg forklarer haha!

Denne konkurransen har egentlig allerede overgått alt av forventninger, og jeg håper jeg kan bli med på denne morsomme og lærerike karusellen litt til - og helst hele veien!! Men, nå har jeg gjort alt jeg kan gjøre, og virkelig jobbet hardt, så nå må vi nesten bare fortsette å krysse alt som kan krysses og håpe på det beste! Wish me luck!

Portrettbilder;

Fritidsantrekk ute;

Idrettsantrekk;

Cocktailkjole;

Bildene er tatt av Steinar Dahl

 

Og så noen bilder med hår, som er tatt av Christoffer Kjærnsmo! 

 

Nå skal jeg krysse fingrene, og så oppdaterer jeg dere så fort jeg vet noe mer!

Vi snakkes <3

Klem!


Har du lyst til å samarbeide med meg? Send meg gjerne en mail på; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., så svarer jeg så fort jeg kan! Om du er nysgjerrig på reisen min i Miss Norway, er du mer enn hjertelig velkommen til å følge med både her på bloggen, på Instagram og Facebook! Der vil jeg fortløpende legge ut oppdateringer! Ellers så er du mer enn velkommen til å ta kontakt om du har spørsmål, tilbakemeldinger, eller bare har noe på hjertet!<3

En tur i parken!

Hei dere!

I dag er jeg alene med valpen og det er godt for treningen skyld merker jeg. Gikk en lengre  tur med henne i parken hvor hun lekte og koste seg. Fikk øvd enda mer på å møte på andre hunder og hun begynner å bli ganske flink på det. Den andre hunden kommer mest sannsynligvis hjem igjen i morgen, fordi hun skal snart til en veterinærsjekk. Jeg gleder meg til å se igjen henne også, men like etterpå skal hun reise bort på besøk til familien min ettersom de har lyst til å ha henne litt. Da får hun også kost seg i naturen og blitt med i stallen til hestene. Vi blogges litt senere igjen! 

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på