fbpx

Sammen- Senteret

forside

Heihei. 

Så på fredag var jeg på et nytt dag og aktivitets senter i hjembyen min, Sammen-Senteret

Konseptet går litt ut på det samme som Rasteplassen mitt andre frivillige hjem. Sammen- senteret er et lavterskels tilbud med fokus på helse, velvære og fattigdomstiltak. 

"Senteret henvender seg til mennesker som av ulike årsaker har en krevende og belastende hverdag."

Dette var noen av mange ordtakene som hang rundt i Cafe området på Sammen- Senteret. 

Da jeg ankom senteret ble jeg møtt av en utrolig flott frivillig gjeng! Jeg ble også møtt av mannen bak konseptet av senteret: Olaf M. Lande. For ham har senteret vært en drøm som gikk i oppfyllelse. Tidligere hadde Herr Lande arbeidet som gateprest og selv sett hvor stort behov det er for slike lavterskels tilbud rundt om i landet. 

På facebook i 2013 skriver Herr Lande dette:  

Drømmen som ble virkelighet

"Jeg drømmer om et nytt SoN (Sammen om Nøden) Senter i Grimstad Sentrum. Et sted for fattigdomstiltak, (matudeling) helse og velvære og aktiviteter. Det jeg ikke har er penger, heller ikke et sted for tiltaket. Men, jeg har en DRØM."

Bildet av den godhjerta mannen Olaf Lande som fikk drømmen sin i oppfyllelse. 

Les artikler om Sammen-Senteret under:

"Gir fattige klipp, massasje og trening"

"Vi har lagt ned sjela vår i arbeidet her" 

Hver Fredag er det utlevering av Matposer på Sammen- Senteret. Det er et assosiert utvalg med alt fra middagsretter, frokost mat og noe godt helgekos som blir utdelt i matposene.

Det kan deles ut opptil 140 Matposer hver fredag til trengende! 

Åpningstider på Sammen- Senteret i Grimstad: 

Åpent fra kl 1100 -1330

Mandag, Onsdag, Torsdag,

Fredag åpent til 1400.

Adresse: Smith Petersens gate 5, 4878 Grimstad
Telefon: 47653865

For å gi din støtte til Sammen- Senteret TRYKK HER

Gjennom å støtte deres arbeid økonomisk gjør du det mulig for oss å 

  • Servere over 40 000 måltider til rusmiddelavhengige ved våre sammen-sentre

Takk til alle som leser og følger meg.

Ønsker du å være med å hjelpe meg og vinne Miss Universe Norway 2020?

Det er fremdeles mulig og stemme på meg via SMS og du kan stemme så mange ganger du måtte ønske. 

SMS: MISSU 14 til 1963 

20 NOK pr. stemme og bare Norske SIM kort kan avlegge stemmer. 
Setter pris på alle som stemmer, følger og heier på meg

Ønsker du følge meg på veien?

  • For å følge meg på facebook TRYKK HER
  • For å følge hestene mine og stallen vår TRYKK HER
  • For å følge meg på Instagram TRYKK HER
  • Ønsker du promotering eller samarbeid så gjerne send meg en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Enda flere bilder fra photoshoot med Kathrine Nordnes

Hei alle sammen!

 

Her er enda flere av bildene jeg hadde sammen med Kathrine Nordnes.

Vi tok disse i sentrum av den vakre byen min Skudeneshavn.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Er enda åpent for å stemme på meg! Setter så utrolig stor pris på hver eneste stemme!

Finalen er rett rundt hjørnet!

SMS: MISSU 3 til 1963

(20kr pr stemme)

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

 

Bli med å kamuflere fødselsmerke

Heisann i går gjorde jeg noe skikkelig kult!

//sponset//

Jeg har nemlig tatt min første "kamuflering"! De flest som skal kamuflere ønsker å minimalisere synligheten av pigmentflekker, strekkmerker, fødselsmerker eller arr. I mitt tilfelle fikk jeg dekket over et fødselsmerke som jeg har på armen. Jeg er en av de første som skulle få prøve denne nye behandlingen hos Rett fra Rio, og selvfølgelig takket jeg ja til å prøve det ut. Nå er behandlingen åpen for alle! 

(Nå får du også 20% rabatt på en valgfri behandling, enten om du er ny kunde eller om du prøver en ny behandling)

Jeg har vært veldig spent på både hvordan resultatet ble og hvordan prosessen ville bli, derfor har jeg lagd en liten video. Her vil dere se før og etter, og hvordan det hele foregikk. Kamuflasjen Cintia tilbyr kommer fra hennes hjemland, og er av den beste merkevaren! Med kursing og ordentlig utstyr er dette noe som hun virkelig har peiling på. Hos mange hudpleier vil men måtte fylle på etter noen år, men produktene til Rett fra Rio vil vare livet ut (permanent)!

Akkurat nå, en dag etter behandlingen vil man ikke se resultat. Det kan ta en del tid før man kan se en forandring. Jeg fikk også med en gelpose og salve som skal brukes sammen i to uker. Allerede etter en uke kan man se resultater, men det endelige resultatet vil vise seg bedre etter ca tre til seks uker:) 

Eks. Før: 

Eks. etter:

Så spenn dere fast for denne nye videoen! 

 

Slik så det ut før på meg: 

Slik ser det ut nå under forbedringsprosesser (gror). Siden jeg tok behandlingen i går har jeg dessverre ikke noen bilder som viser hvordan det ser ut om en uke til, men det kan du se på bildene ovenfor:)

 

Nettside: https://www.rettfrario.no 

Ha en kjempefin dag videre, mange klemmer<3

 

Ønsker du å stemme på meg i Miss Norway 2020, kan du sende "MISSU 13" til 1963<3 Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste stemme som kommer inn, og det gjør en stor forskjell. En stemme koster 20kr, og det er lov til å stemme flere ganger<3
 

Hvis du eller noen du kjenner trenger markedsføring, send gjerne en Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Facebook:https://www.facebook.com/Sunniva-Veien-til-Miss-Norway-2020-106564227452195/?eid=ARCCHxSARpslywV2NUUyEzA73CBcPdthARQa7shg3CKIRIFa5JLw4la-hhT8b9Mj4_v5geDaUR0k-D16

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/  

 

Den perfekte jentekveld!

Hei alle sammen!

 

Forrige helg hadde jeg den ultimate jentekveld sammen med lillesøstrene mine Ea Pauline og Athene Marie. Venninna til Ea Pauline var også med i starten av jentekvelden noe som var ekstra gøy!

 

Vi startet først med å handle inn ting til nachos, snop, brus og chips.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Her er et bilde av invitasjonen jeg sendte ut til dem noen dager før!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Vi spiste nachos og den falt i smak hos alle!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Etterpå så vi De Utrolige 2 og spiste snop.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Tok noen bilder av yngste søstera mi Athene Marie ute. Hun er bare verdens søteste!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig. 

Eldste lillesøsteren min Ea Pauline vil alltid prøve hæl skoene jeg har. Hun vil også alltids ha et lite catwalk kurs!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Så var det tid for kveld. Her er et bilde av søstrene mine da de koser med kattungen! Se så søte!

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Takk for en fin kveld sisters <3 Dere er best!

 

Er fremdeles mulig å stemme på meg. Stemmer betyr mer en noen gang! Er bare 2 uker til finalen! Tusentakk på forhånd jeg er så takknemlig for alle stemmer!

SMS: MISSU 3 til 1963

(20kr pr stemme)

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt!

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

Rosa Sløyfe Løpet 2020

Hei alle sammen!

 

Jeg og mamma har gått rosa sløyfe løpet. Vi gikk hjemmefra, gjennom hele byen, opp til Syre og tilbake igjen.

Det var mørkt ute denne dagen som dere kanskje ser på bildene. Heldigvis har mamma alltid lært meg og broren min opp til å bruke refleks når det mørkner for å være tryggere i forhold til trafikanter. Viktigheten av dette har jeg sett mye bedre nå de siste to årene spesielt etter at jeg fikk sertifikatet i fjor.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig. 

Utrolig gøy å gå for en så god sak som rosa sløyfe! Det er viktig for meg å støtte brystkreftoreningen ettersom det rammer svært mange familier over hele verden på lik linje med all annen kreft.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Mamma er også så glad for hun fikk være med på å støtte dette. Spesielt siden en god venninne av henne fikk brystkreft da hun var 38 år gammel.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Er fremdeles mulig å stemme på meg. Nå er det virkelig ikke lenge igjen til finalen!

Alle stemmer betyr så utrolig mye!

SMS: MISSU 3 til 1963

(20kr pr stemme)

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps: Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide, ta gjerne kontakt.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

To uker til!

Hei, i dag er det akkurat to uker til jeg sitter i bil på vei inn til Oslo, for å delta på finalen som holdes 31. oktober. Det blir utrolig spennende, og det skjer kun en gang i livet. Nå er endelig alle plaggene på plass, da det tok litt tid før jeg fant det siste antrekket! Finalen har vi alle ventet på i over ett år, og snart er tiden endelig inne. Talen og catwalk terpes det på, og det siste av sponsorblogging og photoshooter skal nå bli gjort ferdig før selve dagen kommer:)

(Fotograf: Audun Borgemyr)

Et fantastisk år med utvikling og nye venner, vil det aldri angres på! Det har vært utrolig lærerikt og jeg har fått blitt med på så utrolig mye gøy. Jeg gleder meg til å se tilbake på utviklingen fra da jeg begynte å blogge til den dag i dag, jeg er sikker på at det er en vanvittig forskjell. Uansett om du noen gang vurderer å bli med i Miss Norway, så er det en super erfaring å ha med seg, og anbefaler alle å prøve det ut<3 

Det jeg har erfart dette året er at en miss må alltid være spontan og være seg selv. For hvis man ikke er seg selv, hva er poenget da med å fremstå som et godt forbilde? Jo dette har vært et eventyr, og de to ukene jeg har igjen skal nytes! Tiden er enda ikke ute og det er fremdeles en del å ordne og gjøre, men hva er vel ikke en miss uten litt futt og fart? 

Mange klemmer<3

Minner også om at stemmingen stenger 29. oktober, slik at det går an å stemme inntil den dagen:)) Mer info er under bildet<3

 

Ønsker du å stemme på meg i Miss Norway 2020, kan du sende "MISSU 13" til 1963<3 Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste stemme som kommer inn, og det gjør en stor forskjell. En stemme koster 20kr, og det er lov til å stemme flere ganger<3
 

Hvis du eller noen du kjenner trenger markedsføring, send gjerne en Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Facebook:https://www.facebook.com/Sunniva-Veien-til-Miss-Norway-2020-106564227452195/?eid=ARCCHxSARpslywV2NUUyEzA73CBcPdthARQa7shg3CKIRIFa5JLw4la-hhT8b9Mj4_v5geDaUR0k-D16

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/  

 

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på