Hi everyone!
Just wanted to share pictures from a super fun day I had the other day!
Summer has come to Skudeneshavn and I am enjoying every bit of it!
A few days ago I had an amazing day with my friends. We bathed, drove a water scooter, paddle boarded, ate good food and just had an amazing time!
Here are some pictures!



Hope everyone has had a great week!
It is still open to vote for me!
Text message: MISSU 3 to 1963 (only Norwegian numbers)
A big hug from me <3
Ps: if you or anyone you know wants to collaborate, please feel free to contact.
Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Mob: 90804231

Ellers har det også kommet en ny avisartikkel om meg, det er en helt ny artikkel i lokalavisen her på Nesodden, nemlig i Akershus Amtstidenene/Amta. Jeg syntes virkelig det er så gøy og hyggelig at de er interessert i å skrive så mye om meg, jeg har også fått masse fine tilbakemeldinger på artiklene i Amta fra folk her i lokalmiljøet. Artikkelen kom i gårsdagens utgave av papiravisen, og jeg fikk en og en halv siden som var veldig gøy!






Meg med Røde Kors bilen, og siste obligatoriske kursbevis!






