fbpx

Video fra Miss Norway Beauty Camp 2020

Søndag 7. juni samlet 11 finalister seg på Ibsen Scene i Oslo, for å delta på årets Beauty Camp. Dette er en treningsdag, for å lære koreografi og trene på gange, vendinger og holdning, og ikke minst det å presentere seg på en scene. Se filmen nedenfor.

Miss Norway-konkurransen er sammensatt av mange ulike komponenter, men alle handler om å gå utenfor komfortsonen. Det meste er nytt for mange, og svært krevende, alt fra å finne samarbeidspartnere og delta i presse til å snakke foran et publikum.  

Koreograf Klara Szalai er Miss Norways faste og stødige sjefsinstruktør. De fleste av finalistene har vært gjennom et catwalk-kurs tidligere i år. Nå handler det om å drille på visninger i casual antrekk, sportsklær, bikini og aftenkjole, før fremføringen under finalen den 19. september. Det å gå på 13-15 cm høye hæler og se så selvsikker og komfortabel ut at publikum og dommere blir overbevist er en kunst som krever mye trening. Szalai instruerer de dyktige finalistene med tydelige og konstruktive, men vennlige ord. Det var en artig og lærerik dag, hvor alle ble litt bedre kjent med hverandre.

Med seg hadde Szalai to medhjelpere, som har deltatt i internasjonale konkurranser, Miss Universe Norway 2019 Helene Abildsnes og Miss International Norway 2019 Henriette J. Hauge.

Finalistene:

Amine Victoria Fjeldberg
Andrea Nicole Nornes Freier 
Atika Hegic
Celestina Andreassen
Christina Auli Westhelle
Donjeta Deli
Ina Kollset
Matilde Lundh Forberg
Natalie Yri
Sunniva Høiåsen Frigstad
Viktoria Christense Skarstein

Filmet og klippet av Christina Waage, Miss Universe Norway 2016
Dronefoto: Aksel Jahre Mustaparta
Foto i artikkelen: Knut Yrvin

Takk til:
Asea Renu 28
Linn Nguyen PMU, Permanent Makeup
Fotograf Daniel Millan

 

 

Påmelding til Miss Norway 2021 er startet, og det vil bli foretatt løpende uttak fra månedsskiftet sept/okt.

Meld deg på i dag!

 

Et liten sniktitt av helgen min

På lørdag møtte jeg Andrea og var med henne. Jeg er så glad for at jeg ble kjent med en så kjekk person som henne. Og det er alltid kjekt med henne.

På søndag var Beaty campen. Denne dagen gikk så fort øve! Vi startet dagen med catwalk øving. Det var veldig grundig gjennom per antrekk til hvordan catwalken skulle være og det er mye man skal huske på og jeg må bare fortsette å øve på før finalen i september. Så var den fotoshoot på slutten av dagen. Vi fikk også møte vinneren Miss Norway 2019 som var Helene Abildsnes og internasjonale Henriette Hauge.

Det var så hyggelig å se alle jentene igjen og jeg synes alle var så flinke til å gå på catwalken.

Jeg har ikke fått bildene som ble tatt av meg den dagen, så når jeg får de skal jeg dele med dere, men her er noen som jeg fikk tatt.

Da Beaty-Campen var øve dro noen av oss og spiste. Så fikk jeg overnattingsbesøk av Viktoria som var kjempekoselig å ha på besøk.

Setter stor pris på om du stemmer på meg.

Send MISSU 4 til 1963

20kr per stemme og du kan stemme flere ganger!

Ny sending!

Hei og god kveld<3

I dag tidlig besøkte jeg Radio Loland for å spille inn et nytt radiointervju, som skal spilles av i morgen klokka 11.00 her: https://www.radiololand.no <3

I dagens sending snakket vi om hva som har skjedd siden catwalk-kurset. Mye har skjedd, og jeg har gjort mye forskjellig. Vi snakket mye om deltagelsen i Matsentralen Sør, og hva som er planene videre i forhold til denne saken (arrangerte barnebursdager). Beauty campen ble også et stort tema i dagens innspilling, hvor jeg snakket om hva vi gjorde i Oslo sist helg<3

Veien til finalen som skal bli holdt 19. september er fortsatt lang, og vi snakket litt om hva som er planene mine frem mot den endelige dagen<3

Ha en fin dag videre<3

Ønsker du å stemme på meg i Miss Norway 2020, kan du sende "MISSU 13" til 1963<3 Jeg er utrolig takknemlig for hver eneste stemme som kommer inn, og det gjør en stor forskjell. En stemme koster 20kr, og det er lov til å stemme flere ganger<3

 Hvis du eller noen du kjenner trenger markedsføring, send gjerne en Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Facebook:https://www.facebook.com/Sunniva-Veien-til-Miss-Norway-2020-106564227452195/?eid=ARCCHxSARpslywV2NUUyEzA73CBcPdthARQa7shg3CKIRIFa5JLw4la-hhT8b9Mj4_v5geDaUR0k-D16

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/ 

 

Beauty camp 2020

Hei dere! Det er så utrolig mye gøy som har hendt i det siste.

I helgen dro jeg til Oslo med to venninner å shoppet og koste oss. På kvelden møtte vi også Natalie som også er finalist, det var utrolig koselig å bli bedre kjent med henne! På søndagen møtte alle finalistene på IBSEN scene i Oslo. Der var vi hele dagen og øvde på koreografi, var sosiale og tok en del bilder. Mastercoach Klara Szalai terpa oss, og lærte oss koreografi og teknikker. Miss Universe Norway 2019 Helene, og Miss International Norway 2019 Henriette var også der og gav oss mange fine råd. Jeg er faktisk så heldig at jeg får starte showet på finalen. Det er veldig gøy, men også litt skummelt.  

Vi fikk også hilst på noen av dommerene, og de som sitter i ledelsen i Miss Norway. Det ble tatt mange fine bilder og videoer, mange av de kan dere se på Miss Norway sin facebookside eller Instagram.

Vi fikk også sash, noe som var veldig gøy. Med engang jeg tok på meg det føltes det mye mer ekte.

Foto - Knut Yrvin

 

Foto - Knuts Yrvin

 Hvis DU eller DIn bedrift trenger markedsføring, send meg gjerne en mail til "Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den." for å høre hva jeg har å tilby!

Insta - @aminevictoriaa

 

 

 

 

 

 

Beauty Camp 2020

Hei!

Foto: Roger Myrland 

Nå har det vært en stund siden dere hørte fra meg.

Eksamenstiden er over, som vil si at nå er det endelig sommerferie.

Det har faktisk vært en del ting som jeg har måttet fått gjort, som innebar konkurransen! På fredag var jeg i Oslo for å ta påfyll av vipper (kommer et innlegg om det snart), senere på kvelden kom ene deltageren som overnattet hos meg til søndag. På søndag hadde vi Beauty camp. Det var utrolig koselig å få sett jentene igjen, og få pratet med selve Miss Norway 2019 utrolig hyggelig og koselig jente må jeg si. 

Campen varte en hel dag med mye forberedelser til finalen, stemningen var på topp. Det var utrolig godt å kunne sosialisere seg med andre mennesker igjen, og jeg gleder meg til ting blir litt mer til det vanlige. Treningssentrene åpnes på mandag, og det er en ting jeg gleder meg utrolig mye til. 

Utenom dette, så har jeg tilbrakt tid med familien min og hatt veldig mye fokus på konkurransen.

 

Ta vare på hverandre!

 

Det er fortsatt mulighet for å samarbeide med meg, og ta gjerne kontakt på mail:

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

 


Stemmingen er fortsatt åpen! Setter stor pris på alle stemmer jeg har fått hittil

Hvis du har lyst til å stemme på meg

SMS: MISSU 7 til 1963 (20kr, per stemme) Det er mulig å stemme flere ganger!

Ha en fin dag videre!

 

 

Takk for meg!

hei alle sammen!

Nå er det en stund siden dere har hørt fra meg. Jeg har hatt veldig mye jobb med skole og prosjektet mitt den siste tiden.

Etter mye tenking frem og tilbake så har jeg dessverre måttet trekke meg fra Miss Norway 2020.

 Av flere forskjellige grunner, så måtte jeg dessverre det.

Det har vært en morsom og lærerrik opplevelse i Miss Norway og vil takke alle som har støttet meg siden august 2019 til nå!

Hadde ikke nådd så langt uten dere.

Og jeg vil takke min kjære sponsor Hvil Vingene dagspa AS for alt de har gjort for meg! Flotte behandlinger og produkter, dere har reddet huden min! Jeg har alltid hatt problem hud som jeg har slitt med siden jeg var veldig ung og nå er den veldig bra, tusen takk! :)

Ellers ønkser jeg resten av jentene i Miss Norway 2020 lykke til videre i konkurransen! jeg heier på dere og kanskje ses vi i finalen.

 

 

Hilsen Amy!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på