fbpx

En, to, tre

En, to, tre

Hei!
Det er alltid gøy å se artikler om seg selv om deltakelsen i Miss Universe Norway. Denne uken har jeg hatt det litt travelt med alle heldags prøvene på skolen, men jeg har klart å være med på intervjuer og få tre presseoppslag!

Disse kan dere selvfølgelig lese her:

 

1. http://www.eikernytt.no/nyhet.cfm?nyhetid=15159

2. http://www.eiker.vgs.no/Nyheter/Skolearet-201415/Julia-19-til-finalen-i-Miss-Universe--Norway/

3.

b2ap3_thumbnail_Skjermbildea.PNG

 

Jeg husker fortsatt det første intervjuet mitt… Jeg var så stressa og redd. Men nå synes jeg det er utrolig gøy og bare venter på flere! Haha J

 

Følg meg på FACEBOOK OG INSTAGRAM:

---> https://www.facebook.com/juliaflakmissu?ref=aymt_homepage_panel

---> https://instagram.com/juliaflak/
Dere kan gjerne sende en 
melding «MISSU8» til 2160 ( 7kr,- ) Setter veldig stor pris på all støtten fremover! 

Tilbake i Norge

Tilbake i Norge

b2ap3_thumbnail_IMG_9290.JPG

Endelig er jeg tilbake fra New York og jeg må bare si: New York var virkelig fantastisk. Jeg kjente at jeg trengte litt tid for meg selv, og at det var  på tide å slappe av litt. Nå begynner du sikkert å lure, hvordan kan noen slappe av i en by med så mye mas? Men der er jeg annerledes, jeg slapper av når det er mye mas. Det er en grunn til at jeg jobber på maccern, liksom. 

b2ap3_thumbnail_IMG_8911.jpg

Men altså, byen var fantastisk og jeg elsket meg her. Mange lyder, masse folk og mye som skjer. Alltid. Sånn er New York.

b2ap3_thumbnail_IMG_9239.JPG

Det eneste kjipe når man surrer rundt alene i en så stor by og vil være litt turist og ta bilder er når du må stoppe opp folk for å spørre om de vil ta bilder av deg. Men altså, er man turist så er man turist. 

Selvom jeg elsket New York så skal jeg allikevel innrømme at det var deilig å komme tilbake i Norge. Nå legger jeg fokus på skole og Miss Universe, og jeg har mange spennende prosjekter i vente. 

Nærmere finalen

Nærmere finalen

Foto-Lewzhay

Hei alle sammen! 

For en virkelighet! å sitte her som finalist" Stemninga er i gang og jeg sitter veldig stressende på sofaen om dagen. Dette er det beste som har hendt meg noen gang og jeg er veldig takknemlig for dette her. Akkurat nå ligger jeg godt an på poeng men stemninga kan gå bedre. Derfor trenger jeg deres hjelp og alle dere som ønsker meg videre til finalen til å stemme på meg. Dette kan du gjøre ved å sende MISSU 6 til 2160. 7kr pr sms, men du kan stemme så mye du vil!

Jeg er veldig glad i å filme og synes det er mye morsommere enn å lese, derfor prøver jeg å variere litt på bloggingen. Istedenfor å skrive mye denne gangen, tenkte jeg å snakke til dere på video. Sjekk ut :) 

Håper alle er like spente som meg til finalen! 

-Fatimah

 

 

 

Facebook-page: https://www.facebook.com/Fatimahghadanmissuniverse2015?ref=hl 

Motivert

Motivert

I 2010 dro jeg til Las Vegas, i anledning et bryllupp av noen venner av familien. Vi bodde på hotellet Mandaley Bay, som ligger så fint på stripen. Jeg og kusinen min skulle en tur på toalettet på hotellet, og plutselig var vi omringet av høye, vakre jenter med missebånd over skulderen. De tok oppmerksomheten min med engang. Etter å ha hørt oss rundt, viste det seg at den årlige Miss Universe finalen ble på holdt på hotellet. For ett sammentreff, kanskje skjebnen? I det øyeblikket fikk jeg opp øynene for Miss Universe, og siden da har det vært en drøm siden å kunne presangtere landet mitt selv en dag. 

Men drømmer er ikke bare drømmer hvis man setter seg ett mål, det kan jeg skrive under på. Jeg kan ikke tro at jeg sitter her, fem år senere, som finalist i Miss Universe Norway. Jeg er veldig stolt over at jeg har klart dette, og det håper jeg de andre finalistene er og. Det er litt av ett priviligerium, og når jeg først har sjangsen vil jeg gi det alt jeg har. Det er ikke lett, med både jobb og eksamenstid på skolen vedsidna. Men jeg føler meg mer motviert enn noen gang, og til å være den beste versonen av meg selv i konkurransen. 

 

b2ap3_thumbnail_sko.png
Trene, trene, trene! Det er viktig fram til finalen, som nærmer seg med stormskritt.
På torsdag har jeg en ny photoshoot på en location i Oslo, så krysser fingrende for fint vær! Stay tuned for the results:)

Og tusen hjertelig takk til dere som har stemt på meg! Foreløpig ligger jeg på førsteplass som folkets favoritt, takket være dere. Men ting forandrer seg fort her, så husk og fortsette å stemme! MISSU 11 til 2160, det koster 7kr og du kan stemme flere ganger.

XOXO 

Happybox

Happybox

Sponset innlegg

 

Hei dere! 

Det er vel ikke bare jeg som liker å ta vare på meg selv? Jeg vet at etter jeg har renset ansiktet mitt, fått litt farge på kroppen, eller passet på håret mitt så det ikke blir slitt,  føler jeg meg bedre med en gang. 

Her om dagen mottok jeg min første Happybox fra min nye sponsor Skintechnologies :) Konseptet med en Happybox er helt fantastisk, du får testet ut produkter til en brøkdel av prisen. De leverer kun fullsize produkter innenfor skjønnhet, og velvære. Alle pakkene fra Happybox inneholder minst 5 (noen ganger flere) skjønnhets- og velværeprodukter til en verdi over 1600,-. 

Din pris per pakke er 498,- med fri frakt, og abonnementet kan du stoppe, starte og pause når du selv ønsker det. Det er heller ingen bindingstid :) I denne utgaven fikk jeg hele 7 produkter! Sunz spraytan, crystal neglefil, brush tannbørste, lash serum, nose strips, A+E, og eyepatch. 

b2ap3_thumbnail_11008477_10206714344168293_3182494539818116353_n.jpg

♥ Sunz spraytan er spraytan uten parabener, og du får en fin brunfarge på 1-2-3!

Gode råd for jevn brunfarge.

Skrubb kroppen godt dagen før eller samme dag du skal bruke spraytan. Skrubb ekstra godt på albuer, og knær. Ikke smør deg inn med bodylotion før du sprayer deg, da vil fargen renne av, og det kan bli ujevnt. Unngå å skrubbe kroppen etter at du har sprayet deg. Om du følger disse tipsene garanterer jeg deg flott resultat med fin brunfarge :) I morgen skal jeg på photoshoot, og da skal jeg få tatt bilder så dere kan se resultatet. 

♥ Crystal neglfil er laget av glass/crystal som er skånsom mot neglene, og har lang holdbarhet. Kan file i alle retninger for å forsegle, og unngå flisede tupper.

♥ Brush tannbørste er laget av 100% biologisk nedbrytbart bambus. 

♥ Lash serum er et vippeserum som stimulerer naturlig vekst av øyenvippene. Serumet kan brukes hver dag på rene vipper, kan også brukes under sminke. For best resultat brukes serumet i minst 30 dager.

♥ Nose strips er et dyprensede plaster som er utviklet for å fjerne hudormer, og åpne porene på nesen. Vask ansiktet med såpe, og vann. Fukt nesen med rent varmt vann, tørk hendene og fjern folien på plasteret. Deretter påfører du plasteret på nesen, og lar plasteret tørke i 10-15 minutter før du fjerner det forsiktig. 

♥ A+E er et serum som inneholder vitamin A og E, som påføres i håret for å reparere og styrke slitte hårtupper. Brukes på nyvasket, fuktig eller tørt hår. Ikke skyll ut.

♥ Eyepatch inneholder kollagen, og reduserer tegn på tretthet under øynene. Vask huden under øynene, og fjern folien fra lappen, deretter fester du lappen under øynene. Fjern forsiktig etter 20-30 minutter. 

b2ap3_thumbnail_11071007_10206714979944187_189818231341186569_n.jpg

Husk å fjern all sminken når du bruker produkter som skal festes på nesen, og under øynene.  

Er utrolig fornøyd med produktene, og har nå min egen hjemmesalong med skjønnhets- og velvære produkter! Alltid klar for møter, intervjuer, og photoshoots :) Om du ønsker å lese mer om Happybox produktene så klikk deg inn her, og om du vil se på flere produkter Skintechnologies har så klikk deg inn her. Husk å følge Skintechnologies på facebook :)

Minner også på at du kan hjelpe meg i finalen, ved å sende MISSU 3 til 2160. Koster 7kr per melding, og du kan stemme så mye du vil. Setter pris på alle stemmer, og takk til alle som har stemt på meg hittil.

 

Shoot og en klype nysgjerrige tilskuere

Shoot og en klype nysgjerrige tilskuere

Hey :-)

I helgen var jeg på photoshoot midt på Aker Brygge med fotograf Anna Grigoryan og Daniel Millan. Vi var heldige med fint vær og sol, selv om det var ganske kaldt å posere ute i shorts. Vi må nok smøre oss med litt mer tålmodighet før sommeren inntreffer i Norge.

Ettersom vi tok bilder midt på dagen på en lørdag i Oslo, måtte vi regne med noen tilskuere og nysgjerrige turister. Misforstå meg rett, det var en veldig morsom dag med tanke på at jeg fikk hilse på flere hyggelige mennesker som stoppet opp for å snakke med meg og knipse noen bilder. Jeg møtte blandt annet noen pendlere fra USA som reiser rundt i verden for å jobbe med et prosjekt der de legger ut et bilde hver eneste dag av forskjellige steder og mennesker de møter. Jeg var en av de heldige som fikk møtt dem og presentert en annen del av Norge, som er missekonkurransen Miss Universe Norway. 

 

b2ap3_thumbnail_10982080_10206948276845793_9164683367746861773_n.jpg

b2ap3_thumbnail_11201292_10206223827532614_757604787_o.jpg

Her er facebook siden deres:
https://www.facebook.com/navsproject365?fref=nf&pnref=story

 

b2ap3_thumbnail_11215540_10206223827132604_1926090616_o.jpg

Jeg fikk også hilse på en veldig hyggelig dame fra Canada som var svært nysgjerrig på hvorfor vi tok bilder. Hun ga meg til og med en suvenir fra Canada og ønsket meg lykke til videre i finalen :-)

 

b2ap3_thumbnail_11212098_10206223823252507_33059832_o.jpg

Foto: Daniel Millan

Stor takk til sminkør Joceline Diaz som jeg har samarbeidet med flere ganger nå og jeg blir veldig fornøyd med resultatet hver gang :-)

Flere bilder fra shooten kommer senere. Ha en fin kveld videre :-)

Foreløpig ligger jeg på 4 plass på sms listen og jeg setter veldig pris på alle som har stemt på meg så langt! Fortsett å stemme på meg ved å sende MISSU 5 til 2160 (7kr pr mld)

-Dina

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på