fbpx

Har du fått sett min presentasjonsvideo? Se den her!

Har du fått sett min presentasjonsvideo? Se den her!

Heisann! 

Da har finalen nærmet seg og jeg sitter med DEN følelsen. Jeg er veldig spent. Som de fleste har fått med seg har jeg veldig lyst til å komme langt å få oppleve en reise hvor man konkurrer med 100 andre forskjellige land og ikke minst 100 andre jenter som er utrolig vakre. Det her er en sjuk opplevelse jeg kommer til å ta med meg videre. Hittil har jeg prøvd så godt jeg kan å krysser bare fingrene for å komme videre til finalen som er den 15. Jeg er stolt av meg selv over så langt jeg har kommet og hvordan jeg har klart å være så selvstendig å fått til det jeg har fått hittil. Jeg er veldig takknemmelig for sponsor, fotografer og alle de som hjelper meg og stiller opp for meg. Tusentakk til alle! 

Jeg kan være litt utolmodig noen ganger, det forbinder min nyssjerighet. hehe. Jeg er en veldig aktiv person med mye energi. da snakker jeg om MYE. Noen ganger maser jeg på vennene mine for å gjøre noe istedenfor å bare sitte på mobilen som de fleste gjør inkludert meg selv. Jeg vil alltid gjøre noe, liiker ikke å kjede meg hehe, Men poenget er at jeg blir veldig spent når jeg skal vente på noe som skal skje. Eksempel den videon jeg har lagd for Peppes og min presentasjonsfilm. Videon jeg lagde om peppes den kommer nok ut her på bloggen straks om dere ikke har fått sett den. Den har jeg altså filma med egen kamera og ved hjelp av min gode venn MO som de fleste kjenner fra stjernekampen. Jeg orka ikke å vente på at den skal bli ferdig. Jeg ville ha den klar fort. Så jeg satte meg ned og overførte på pcen og redigerte ferdig. Tok meg maks 3/4 timer for å filme og lage den ( er veldig glad i fotografering og redigering også), men morsomste av ALT er denne videon jeg skal vise dere nå. Jeg skulle få den igår på dagen men tok litt lenger tid så ble veldig sent. Jeg skulle få den tilsendt på email først for å ta en dobbelskjekk. Jeg tror jeg satt i over 3 timer å oppdaterte emailen for å vente på at det skal komme opp en mail fra produsenten. Jeg fikk den tilslutt! Det var gøy og deilig! 

Så.. ENDELIG sier jeg bare. HER ER DEN! Fornøyd ble jeg også :)

Her er min presentasjonsvideo!

Her er min presentasjonsvideo!

Nå er presentasjonsvideon min ferdig, og den er nemlig hjemmesnekret! Hadde det så utrolig gøy med innspilling og å lage denne. I mine yngre dager hadde jeg en lidenskap for å lage video! Pleide å redigere sammen filmer av meg og hesten min, eller så lagde jeg og noen veninnder filmer. Her var det veldig viktig for oss å lage de perfekte replikkene og kostymene. Min store favoritt å spille var Nancy Drew, hvor vi fant opp mange mysterier som måtte løses. Haha! Så det var en fryd og redigere film igjen. 

Det som var det viktigste for meg i denne presentasjonsvideon, var at den skulle være ekte og at jeg skulle være 100% megselv. Alle vi mennesker er unike! Så jeg prøvde å vise hvordan jeg er unik på min måte. :-) Tusen takk til familier og venner som stilte opp til filming! Uheldighvis ble jeg syk den dagen vi skulle filme, noe som forklarer den litt hese stemmen min. Jaja, har uflaks noen ganger å. Men vil bare si at jeg håper at filmen kan være en inspirasjon for andre. Nå er finaleuttakk rett rundt svingen, og gleder meg til å se hvem som kommer videre! Er utrolig mange flinke semifinalister, blir så imponert over arbeidet deres. Tiden min i denne konkurransen har vært så givende og morsom. Jeg utfordrer meg selv over nye grenser, og lærer mer om meg selv underveis. 

ENJOY THE MOVIE! xoxo

Photoshoot

Photoshoot

Hei!

Denne uken har jeg vært på fire ulike photoshooter her i London. Det har vært veldig gøy, men også ganske travelt! Vi har vært utrolig heldig med været. Det pleier ikke å så fint vær over så lang tid i strekk her i London. 

Jeg har vært så heldig å få muligheten til å jobbe sammen med veldig dyktige fotografer: Alex Borbilas, Lisa Lobanova  og Yaroslava Malkova.

 

http://www.alexborbilasphotography.com/author/alex-bormpilasgmail-com/

http://www.lisalobanova.com/

http://www.yaroslavamalkova.com/

Min presentasjonsvideo

Her har dere min presentasjonsvideo. Filmet og redigert av Simen Øyen (simenoyen.com). 

Presentasjonsvideo

Presentasjonsvideo

Hvorfor jeg har valgt å melde meg på Miss Universe Norway:

Først og fremst synes jeg det er gøy å få lov til å delta. Jeg får muligheten til å holde på med noe jeg liker, og lærer mye underveis. Jeg liker utfordringer og er ikke så redd for å skille meg ut. Samtidig som det gir meg mer livserfaringer, håper jeg selvsagt på å vinne.

Tanker jeg har gjort meg om å vinne:

Selv om jeg er en jordnær jente med beina godt planta på jorda, ville det vært en stor opplevelse å kunne vinne Miss Universe Norway 2015 og få lov til å presentere Norge i det store internasjonale Miss Universe finalen

Fanaposten intervju

Fanaposten intervju

I dag kom avisen Fanaposten, som er en lokalavis i Bergen ut med intervjuet de gjorde med meg. Det ligger ikke ute på nett før de får link til presentasjonsvideoen jeg selv sitter å venter på. Det vil da si at intervjuet kommer på nett i morgen, det kommer link til intervjuet da ettersom bildet er litt vanskelig å lese.

Farmor og farfar var greie nok til å scanne avisen for meg siden jeg ikke befinner meg i Bergen selv. Presentasjonsvideoen kommer ut senest 23:00 ettersom det har vært litt liten tid til redigering av filmen, men den kommer opp i dag.

Dette blir bare en kjapp liten oppdatering før videoen kommer ut.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på