fbpx

Nytt veldedig samarbeid

Heia dere!

 

I dag fikk jeg en utrolig hyggelig telefon fra en organisasjon som ønsket at vi skulle få til noe spennende veldedig arbeid sammen. Det hele virket veldig interessant, og en sak jeg så absolutt vil fronte! Så har fått tilsendt en god del mailer med informasjon som jeg skal sette meg inn i, i dag. Blir spennende å lære mer om dette, så kommer det mye mer om dette på bloggen etter hvert. Håper dere kan tenke dere å lese mer om dette når alt er publisert.

 

Ha en super dag videre så snakkes vi senere <3

 

Klem

En herlig hilsen

Heia!

 

Jeg er så enormt takknemlig for de herlige vennene i livet! Tror det viktigste i livet faktisk er gode vennskap og mennesker som bare bestandig er der. Venner for meg er litt som stjerner – du vet, man ser de ikke bestandig, men man vet at de er der. Alltid. Så satt og stresset over eksamen i går, når en av mine beste venner kom innom med en iskaffe, en bukett med blomster og noe godteri. Altså hvor herlig er ikke det? Kan ikke beskrive hvor mye dette betyr for meg og hvor gald man blir av dette! Så det endte med at vi ble sittende ute på trappa i finværet og le, snakke og drikke iskaffe sammen i en times tid.

 

<3 så takknemlig!

Klar for Oslo!

Heia!

 

Da er billetter til fly og hotell bestilt for Oslotur og beautycamp. Føles såå bra å endelig ha kommet i mål med alt det praktiske rundt en reise. Vi blir i Oslo noen dager og tror vi begge gleder oss veldig til denne turen. Så blir det å reise nedover på torsdagen og ta noen rolige dager på hotellet før det braker løs med Beauty Camp i Oslo den 19 juni. Var jo på dette i 2016 og husker fremdeles dette som en av mine beste dager noensinne. Samholdet mellom jentene, alt rundt det, treningen og alt! Så må si jeg gleder meg enormt til dette!

 

Låver dere massssse oppdateringer fra dette i tiden fremover og under selve Osloturen <3

 

Klem

Kveldstur

Heia!

 

I kveld hadde jeg og en kompis en utrolig koselig kveld. Kom kjørende hjem fra butikken, så sto han i gårdsplassen og ventet, klar for en kjøretur. Så vi kjørte en liten tur til utenfor byen og spiste jordbær i bilen. Utrolig koselig! Så fikk vi med oss litt av solnedgangen i tillegg. Været her i byen er helt nydelig om dagene, og energien er på topp når alt er slik som dette. Gode venner, fine solnedganger og kjøreturer på kvelden er noe helt eget.

 

 

 

 

 

Håper dere får en fin dag i dag så snakkes vi i neste innlegg <3

Slik ser helgen ut!

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-01.57.14

 

Planlegging av antrekkene!

Skjermbilde-2021-05-29-kl.-01.50.42

Hei dere!

Som dere kanskje vet så skal vi finalistene ha 5 forskjellige antrekk under finalen. Det syntes jeg er kjempe gøy at vi kan gå så mange catwalks og ha så mange forskjellige outfit. Jeg elsker jo mote ogsånn så føler dette er ekstra gøy for meg. Når det gjelder å planlegge de 5 antrekkene så er det litt vanskeligere i Gjen.

Jeg føler jo at de antrekkene skal vise hvem vi er som person, og speile personligheten vår. Så det å finne det som viser oss for hvem vi er er ikke alltids det letteste. Man har jo mange favoritt antrekker, men hva skriker meg?

Vi må sette sammen et valgfri antrekk, treningsklær, bikini, cocktail kjole og aftenkjole! Jeg har begynt å planlegge hva det skal være, da jeg vil være litt tidlig ute.

Gleder meg til å vise dere!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på