fbpx

Hjem igjen

Hei❤️

Idag så våknet jeg til et skikkelig torden vær! Det har vært storm her på østlandet! Jeg dro på jobb, og rett etter jobb dro jeg videre på trening?

Etter trening så satt jeg meg i bilen og kjørte hjem på gården! Det er jo fridag i morgen, så det å komme hjem å slappe av litt er deilig!

Jeg trives godt å bo alene, men må si det er utrolig deilig å komme hjem til middag på bordet? Var veldig koselig å komme hjem!

Foto: Pineapple Papi (Kash Chohan) 

Jeg har foresten fått bildene fra min siste shoot! Fikk de igår kveld, og brukte nesten 2 timer på å se igjennom alle sammen! Tok nesten 1000 bilder!! hehe! Utrolig gøy å se igjennom alle sammen! Nå begynner jeg å se hva som tar seg best ut på bilder osv! Merker jeg begynner å lære!

Klem

Sommer og bikinisesong.

God kveld dere!

Nå er jeg hjemme etter en lang ettermiddag. Kom hjem for noen timer siden. Heldigvis kan jeg se på kamereraet at valpen har vært veldig snill, stille og rolig mens jeg har vært borte! Det er er stor lettelse å se at det har gått såpass bra, spesielt når det er første gang hun har vært alene såpass lenge!

Jeg har nettopp spist litt sushi og sitter å tenker over om jeg ikke må innom en fysisk butikk hvor de selger bikinier for å prøve noen på. Nå er jeg jo egentlig ferdig med bikinishoots, men kjenner at jeg trenger noen bikinier som passer litt bedre enn de jeg bestilt på nett, da det er lettere å finne riktig str. og passform om man drar på en god gammeldags shopping. Nå får jeg vente litt med tanke på at det ikke er høyest nødvendig enda, og det fortsatt er virus i samfunnet. Gleder meg likevel til å finne noen som passer perfekt til sommeren :)

 

Foto: Martin Melbye

 

Om du ønsker et samarbeid, så er du velkommen til å kontakte meg på e-post:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Følg med gjerne på mine sosiale medier:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

 

 

 

Husk å fylle på med væske

Heia dere!

Det er utrolig viktig å drikke vann, og vann er som kroppens bensin.

Men hvor mye vann vi har behov for varierer mellom personer og fra dag til dag. Det avhenger blant annet av aktivitetsnivå og hva slags klima man er i. Behovet for væske øker når det er varmt ute – noe et begynner å bli nå!

Kroppen behøver mellom 2 og 2,5 liter væske i løpet av en dag. Du vil få i deg væske via maten du spiser (ca. 1 liter) og resten inntas som drikke. Du bør dermed drikke mellom 1 - 1,5 liter vann hver dag.

Og visste du at huden din kan bli mye mer elastisk om du drikker mye vann? Så huden din kan bli ennå finere om du drikker vann <3

De er på vei!

Skjermbilde-2021-05-12-kl.-23.53.10

God kveld dere!

I dag fikk jeg mail om an bikiniene mine var på vei! Jeg og mamma har faktisk bestille 3 stykker MEN jeg skal ikke beholde alle! Jeg skal prøve de ut og se hvilken jeg liker best og kal bruke på shooten. Vi greide ikke å bestemme oss for hvilken jeg likte best, så da ble det sånn.

Jeg krysser fingrene sikkelig for at de kommer på fredag! Fordi på lørdag før jobb skal jeg jo ha bikini fotoshoot, da er det viktig at jeg har fått dem til da! Jeg har bestille to bikinier i samme farge og en i en annen en. Jeg har et sjal som passer til den ene bikinien men om jeg skal ha den andre så må jeg spørre kjapt bekjente om de har et sjal i den fargen som jeg kan låne!

Vi har også bestemt oss for location til bildet, og det blir kjempe bra jeg gleder meg mye! Jeg håper virkelig at bikiniene passer, da jeg sliter litt med størrelser ogsånn. Fargene er i all fall nydelige! Formen på bikiniene er ikke så kjempe avansert, da jeg ville holde de litt enkle faktisk. WHAT?! JEG OG ENKELT I SAMME ETNING, IKKE EXTRA? DETTE VAR NYTT, haha.

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Bukse life hack for oss lave!

Skjermbilde-2021-05-12-kl.-23.44.58

Hei dere!

Nå har jeg tenkt til å dele med dere en lifehack som har hjulpet meg utrolig mye! Altså dere aner ikke hvor vanskelig det er å få tak i en kjempe fin og bra wide jeans som ikke er alt for lang! Jeg er jo ikke sånn kjempe høy g de fleste sånne bukser er alt for lange på meg. Jeg har mange ganger klippet buksene men jeg føler at det av og til kan ødlegge formen.

En dag så bare gjorde jeg noe med den enn buksen min, jeg aner faktisk ikke hvor i all verden jeg plutselig fikk ideen fra, men jeg kom på noe kjempe smart. Det å feste en sikkerhetsnål bak på beinet på buksen! Det løfter buksen og bretter den bak på slik at den blir kortere og du ikke trakker på den, samtidig som den holder formen fin både framme fra og bak fra!

Slik som dette:

Du velger helt selv hvor stor nålen skal være, og ikke minst hvor mye av buksen du ska brette inn. Det avhanger jo av hvor mye lengere den er for deg!

Jeg lagde faktisk en tiltok av denne lifehacken for noen måneder siden og den gikk jo helt viral!;

198 100 personer har sett!

 

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

I morgen blir en travel dag!

Skjermbilde-2021-05-12-kl.-23.34.39

Hei!

Nå sitter jeg på sofaen og fosser meg. Etter jeg kom hjem fra jobb så spiste jeg ogsånn, akkurat nå tenkte jeg å dusje så fort jeg er ferdig med å skrive til dere. Jeg trodde jo at miss universe showet var i kveld, men det er faktisk i morgen. Synes det er litt kjipt da jeg gledet meg så mye til i kveld, men jeg kan nok vente en dag til! Jeg har skrevet voiceovern min i dag, siden den forrige ble slettet. Etterpå skal jeg spille den inn slik at jeg vet jeg har den!

I morgen blir en travel dag! Jeg tenkte å starte dagen med å sove lenge, det trenger jeg! Derrer tenkte jeg å ta en kjapp treningsøkt, fulgt av litt catwalk trening! Jeg skal være litt sammen med mamma og hjelpe hun med diverse før jeg begynner å ordne meg. For i morgen rundt 18.00 så skal jeg dra innover til byen for å møte noen venninner, vi skal grille sammen og ha det gøy med lek og spill! Vi har et tema for sammenkomsten og jeg gleder meg til å dele den med dere i morgen, og ikke minst oufiten min! Når jeg kommer hjem i morgen så skal jeg og mamma gjøre oss klar til å se national costume catwalken!

Nå skal jeg endelig hoppe i dusjen!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på