fbpx

Litt organisering

Hei dere. Nå sitte jeg å organiserer de kommende ukene. Siden det er veldig travelt fremover har jeg skrevet ut noen ukeskalendere som jeg noterer eksamensdatoer og avtaler i nå. Det er skikkelig godt å få sortere ut viktige datoer slik at jeg har litt kontroll. Kalenderene mine skal jeg snart henge opp på dørene i hybelen min sånn at de er lette å se. Anbefaler andre også å skrive ut ukeskalendere å ha dem på veggen! Selv opplever jeg at det ofte er lettere enn å ha alt digitalt. Nå skal jeg jobbe med eksamen så vi snakkes snart♡ ♡ 

 

Regn+fotoshoot=dårlig kombo

Heii og god morgen!

Dagnes planer var egentlig å ta litt bilder ute... Men de der oppe (værgudene) var visst ikke helt enig med meg? Fordi her i Fredrikstad regner det, og er veldig grått og trist. Det ser ikke så bra ut på bikinibildene som jeg hadde sett for meg at vi skulle ta. Men, vi får se om det blir litt bedre vær utover dagen. ??‍♀️Hvem vet.

Jeg skal også kanskje ta mitt første bad ute i år! Noen av kompisene mine har tradisjon å bade vær søndag, og nå tenkte jeg det Var på tide at jeg slenger meg med! Kanskje dere får se noen bilder hvis jeg ikke feiger ut!

Før så badet jeg allerede i mars måned! Men altså, jeg føler det var mye varmere før?

Nå skal jeg fortette å spise frokosten min, og se hva jeg får ut av dagen!

Ønsker dere alt godt! Klem

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram: Amine.storrod

Snapchat-kanal: Storrod2000

 

 

Den etterspurte sangen vår er ute!

God morgen kjære lesere!

I dag har jeg egentlig stått opp litt senere enn planlagt, men slik er det noen dager! Når jeg våknet i dag så satt jeg litt på telefonen da jeg så at VG3A låten endelig hadde kommet ut! På podcasten så er det jo et lite refreng i introen som er ganske kul. Dette er noe som mange har spurt om.

"Finnes det en hel sang"

"hvor kan jeg høre den"

"er den ute"

Dette har vi tatt til oss og funnet ut at vi må jo lage en hel sang av den. Så ja, nå finnes det en hel sang, den er ute og du kan høre den på Spotify!

Jeg synes det er veldig gøy at sangen har kommet ut, alle prosjekter tilnærmet VG3 podcasten er generelle gøye. Som jeg sa tidligere så er det ikke så mange episoder igjen, så snart er det nok farvel til podcasten:(

Men dere kan i all fall hør spå sangen om dere vil, tror den skal ligge på nrk radio også. Men her er iallfall linken til youtube (det kommer musikkvideo senere):

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Bare en tanke

Hei fine dere! 

 

En god venn av meg skrev i dag ordet tilfeldighet som dette: «tilfeldighet». Hva er egentlig tilfeldigheter? Jeg ble sittende og tenke på nettopp dette med tilfeldigheter. Hvordan man møter mennesker på en tilfeldig måte som plutselig blir en stor del av livet ditt. Eller hvordan man tilfeldigvis er på riktig sted til riktig tid. Eller motsatt, så feil plass til feil tid. Denne tanken har fulgt meg igjennom hele dagen, og meg da, som elsker å tenke på slike ting blir jo sittende med denne tanken. Så begynner man å tenke tilbake på episoder i livet, hvor man bare må smile litt for seg selv. At et enkelt menneske man bare møtte helt random blir din beste venn, eller kollega. Eller hvordan ting bare utvikler seg i en retning man ikke ser for seg i hele tatt. Dette skjer jo hele tiden i livet. Bare en tanke, en litt rar tanke som har fulgt meg i dag og som jeg gjerne ville dele med dere.

 

 

Håper dere får en fin dag videre! <3

Planlegging

Heia!

 

 

Nå holder vi på å planlegge bikini-shooten til finaleuttaket. Tiden har flydd og det er merkelig å tenke på at vi snart skal ha finaleuttak! Krysser fingrene så veldig på å komme videre!

 

 

Det har jo vært vinter, så bikiniene mine har fått seg en vask før de skal i bruk på bilder til uken. Håper veldig at vi får til å at bildene inne, om ikke blir det meget kaldt! Haha! Så nå driver vi og planlegger location, farger, lys og hvilken dag osv. Ser frem til dette!

 

 

 

 

Forresten, om du ønsker å jobbe sammen må du veldig gjerne sende en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller til @noraemilien på Instagram. Eller om det er noe annet du lurer på! <3

 

 

Vi snakkes!

 

Ha en super kveld videre dere!

Et viktig tema

Heiii!

 

Nytt presseoppslag om å starte som modell som 14-åring.

 

Dette intervjuet hadde jeg både gruet meg og gledet meg til, men med Daniel bak spakene vet man at intervjuet blir en fin opplevelse. Tenkte å dele noen korte deler av intervjuet med dere og forklare litt runt det. Tenkte primært på siste delen av intervjuet. Dere kan lese hele artikkelen på link nederst i innlegget.

  

«Selv om kroppspress er et hett tema i det daglige liv, så har ikke Nakken opplevd noe særlig til kroppspress, utenom den ene gangen da hun fikk beskjed om at hun måtte mye ned i hoftemål. 

– Kroppspress finner man overalt, og selvsagt også i modellbransjen. I Norge og Norden generelt har jeg opplevd lite kroppspress, men da en kontrakt med et modellbyrå i London ble et tema for noen år siden, fikk jeg klar beskjed om at jeg måtte mye ned i hoftemål om de skulle signere. Husker ikke akkurat hvor mye det var snakk om, men det var en god del cm, sier Nakken og legger til: 

– Det er vel første gangen jeg har stått med målebåndet rundt lårene og tenkt at «dette er mye ned i vekt». For meg ble det ikke noe kontrakt med dem, da jeg kjente at helsa måtte komme først. Opplever man dette bør man heller snu seg rundt og finne en annen vei å gå. Det finnes bestandig en ny dør og nye veier.»

 

Denne delen om kroppspress ønsker jeg og løfte frem, da det er både et viktig og svært relevant tema. Vi finner kroppspress overalt, og mye av «idealene» er både uoppnåelige og overhodet ikke sunne for noen. Vi er alle så mye mer enn bare et hoftemål eller midjemål eller what ever! Og om noen skal fortelle deg at du ikke kvalifiserer til kravene deres, er det de det er noe galt med – ikke deg. Man skal ikke føle at man må endre på noe ved seg selv for å oppnå noe, og hver gang man lukker en dør, åpnes en annen. Veien din fortsetter bestandig fremover, og det er så viktig å være klar for å se de andre mulighetene når de kommer. Også er det svært viktig at man ikke låser seg fast i en negativ tankerekkene som blokkerer for disse mulighetene!

 

«Og hvilke råd har du for de som vil bli modell? 

– Mitt beste råd til de som ønsker å bli modeller, er «hopp i det». Legg bort alle tankene rundt om man er pen nok eller har den riktige kroppsfasongen. Husk at modeller ikke har noe fasit utseende eller fasong. Alle er vakre på sin måte, og det er nettopp det som gjør akkurat deg unik. Så gå for drømmen din! Det verste som kan skje er at man får et nei, og da er det bare å prøve igjen.»

 

Så hopp i det, og fortell deg selv at et nei, bare er et nei. Ikke tenk på hvorfor eller hva eller om du hadde lyktes om man bare hadde endret på noe. For denne tankerekken er så feil, på alle måter. Og husk at din dør, den venter på deg!!

 

 

https://www.extraavisen.no/hun-startet-som-modell-da-hun-var-14-ar/ 

 

 

 

 

Men er det noe jeg ville anbefalt deg så er det Missekonkurranser! Det er et eventyr uten sidestykke! Om dere vil lese flere presseoppslag i samme kategori må dere gjerne klikke på lenkene under her. <3 


 

 

https://www.extraavisen.no/planla-deltakelse-i-miss-norway-2021-for-5-ar-siden/

 

 

https://www.extraavisen.no/planla-deltakelse-i-miss-norway-2021-for-5-ar-siden/

 

https://www.extraavisen.no/hun-deltar-for-siste-gang/

 

 

 

https://www.extraavisen.no/vi-ma-snakke-mer-om-psykisk-helse/

 

 

 

https://www.extraavisen.no/tror-alle-sliter-litt-om-dagen/

 

 

 

 

 

 

 

 (Mitt første presseoppslag noen sinne!! haha tenk at dette er 5 år siden nå!)

 

 

Stor klem!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på