fbpx

Gåsehud og tårer i øynene

Hei dere!

Jeg som sikkert flere andre har musikk idoler! Jeg har 3 stk! nummer 1: Billie Eilish, 2. Staysman og 3. TIX ❤️ Billie har utrolig behagelige og meningsfylte tekster som jeg bare kan høre på døgnet rundt. Staysman har jeg hørt på helt fra dag en. Han er jo fra Fredrikstad her jeg bor, og han har blitt spilt på radioen og i bilen ofte. Musikken hans er en fest, og når han opptrer så sprer han så mye glede, umulig å ikke smile og le. Stian`s personlighet og utseende er en god blanding av min bror og min avdøde fetter, noe som gjør det helt spesielt og betydningsfullt! 

TIX har alltid vært en stor favoritt på spillelistene mine. Fra ungdomstiden så var det veldig mye russelåter og fengene musikk. Jeg siterer fra TIX "Jeg har låtene du ikke vil at datteren din skal lytte til - ikke sønnen dine heller egentlig". Dette var noe han sa da han sjekket inn på Paradise Hotell i 2020 tror jeg det var?

Etter denne sesongen så ble man kjent med Andreas, og jeg synes personligheten hans er utrolig vakker! Man blir rørt av at han åpner seg så mye. I det siste så har han gått fra å skrive russelåter til å skrive litt mer personlige sanger! Alle har blitt en hit på listene, og de rører meg veldig!

Han vant MGP 2021 med låten "Fallen Angel", en låt som i seg selv roper ut om en viktig tema - Mobbing! "I'm fighting all of my demons tryna tear me apart". 

Idag 04.05.2021 kom musikkvideoen til sangen "Fallen Angel"! Jeg fikk gåsehud og tårer i øynene! Den var så troverdig! Han forteller sin historie og viser til mobbing. 

Alle burde se denne musikkvideoen! WOW for et viktig forbilde du er Andreas❤️ 

Link til musikvideoen - >https://www.youtube.com/watch?v=Hj3dHbpPhaE  

Håper dere likte den like mye som meg☺️ Mobbing er et utrolig viktig tema, og noe alle burde være med på sette en stopper for! Spre glede og spre kjærlighet ❤️

Som TIX skrev i sitt siste Instagram-innlegg - Enten går det bra, ellers går det over❤️vær sterk

Klem

 

Hjemme fra filminnspilling!

God kveld!

Når er jeg hjemme fra kveldens filminnspilling som varte i rundt 2-3 timer. Jeg byttet mellom tre antrekk og selv om det var litt kjølig i dag så gikk det greit. Det regnet en del tidligere i dag, så jeg var mildt sagt engstelig for at det ikke skulle slutte, ettersom det er meldt reg hele uken også. Til og med snø en dag :S 

Heldigvis ga det seg, og vi fikk utnyttet oppholdet under filmingen. Jeg tror også det ble noen bra behind the scenes filmer og fotografier, som jeg kan dele senere uten å spoile filmen. 

Ha en fin kveld videre :-)

 

 

Om du ønsker et samarbeid, enten ved at jeg reklamerer for dine produkter og bedrift eller står modell for dine produkter/bedrift, så er du velkommen til å kontakte meg.

For andre henvendelser og spørsmål, kan du også skrive mail til mailadressen under:

 Min kontaktinfo:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg med gjerne på mine sosiale medier:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

Liten oppdatering

Heia <3

 

 

Da har vi fått tilbakemelding fra catwalk-kurset fra forrige helg. Det gikk mye bedre enn jeg hadde sett for meg, MEN, det er mye å øve på! I tillegg til mye annet må armene mine begynne å henge litt roligere. Har en tendens til å hive alt for mye på dem når man går. Også må man trene mye mer på poseringene. Har brukt en del hæler denne uka, og kjenner at beina ikke er helt vant til det. Får bare krysse fingrene for at ting blir bedre etter hvert og trave videre på høyhælte sko.

Alle jentene er så utrolig dyktige og flinke så det blir hard konkurranse!

 

Forresten, om dere vil jobbe sammen i denne konkurransen, må dere gjerne sende en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller til @noraemilien på Instagram. <33

 

Ha en nydelig kveld videre!

Søsken

Heia!

 

 

Dere som har fulgt bloggen en stund har vel sett noen bilder av lillesøsteren min. Vi er en liten familie på fire. Mamma, pappa, lillesøster og meg. Søsteren min og meg ler ofte av hvor ulike vi to faktisk ente opp med å bli! Hun er den strukturerte og flinke jenta som fullfører alt med glans! Utrolig flink! Så har dere meg som er litt mer sånn «jaja vi prøver dette». Mer den kreative typen som elsker å finne ut av ting på egen hånd. Så jeg må si at vi to utfyller hverandre på en god måte. Det er så merkelig hvordan søstre kan bli så forskjellige. Har dere noen søsken? Og er du eldst eller yngst i flokken?

 

Gjerne legg igjen en kommentar på det <3

 

 

Klem!

Vanskelig å finne motivasjon

Heii!

Nå er jeg kommet hjem fra jobb, har spist og er ferdig med treningsøkt. 

Jeg synes det er vanskelig å finne motivasjon til trening når ingenting går min vei i kunstløpverden.... Jeg er garantert ikke den eneste, og det er sikkert flere personer innenfor forskjellige idretter som blir rammet av corona og at de ikke får trent fordi de ikke blir definert som "Toppidrettsutøvere" og må være på landslaget... Man blir kategorisert som "ikke god nok" synes da jeg, og det er utrolig demotiverende i min treningshverdag. 

Jeg har drevet med kunstløp iherdig i 14 år, og skal corona gjøre at jeg slutter på kunstløp?

Jeg har ikke bestemt meg enda, men jeg trenger at noe skal gå min vei, annet enn at jeg får trent 2 off-ice treninger med klubben før jeg får melding om at jeg må holde meg hjemme fordi jeg er over 20 år. 

Jeg er heldigvis ei jente med litt bein i nesa og et hjerte for trening og aktivitet! En pandemi kan ikke stoppe meg for å trene, så det blir flere joggeturer, og hjemme styrketreninger. 

Jeg tenkte å komme med mine beste tips til å holde motivasjonen oppe nå i denne corona-tiden. Tenkte også å komme med noen forslag til sundt godteri for dere som har lyst til å kutte ned litt på søt-inntaket! Den 26. April så startet jeg med en Challenge om å ikke drikke brus, spise godteri eller noe usunt frem til 16. mai. Hehe skal selvsagt kose meg på 17. Mai med masse is! Det kommer i et innlegg senere! Så bare å følge med. 

Klem

Hadde satt stor pris på om du ville fulgt meg på mine sosialemedier <3

Instagram: amine.storrod/ // Amine.storrod

Abonner på min Snapchat-kanal: Storrod2000 (Vlogger i min hverdag)

Link til min Facebook-side: facebookAmine-Veien-til-Miss-Norway-2021 

Ønsker du å samarbeide med meg, og hjelpe meg videre i denne reisen? så kontakt meg gjerne: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Hvorfor dette er toppidrett! - Svar på Press sin uttalelse

Skjermbilde-2021-04-21-kl.-17.35.30

Hei dere!

 Jeg tenkte jag skulle skrive om et lite tema som jeg ofte kommer litt inne på. I dag når jeg leste artikkelen på framtida.no så var det noe jeg reagerte på. Det var dette:

Dette er uttalelsen press.no hadde angående konkurransen sitt forhold til Miss Norway. Jeg vil understreke at jeg respekterer uttalelsen. Men jeg synes ikke at det er gjort riktig -research- før dette avsnittet ble utalt. Her sies det at Miss Norway = kroppen vår er det vi konkurrerer med, og det sammenlignes da med å fikse skiteknikken. Det sies deretter at det er to helt ulike ting.

Jeg vil da legge til i denne saken at toppidretten ikke er "kroppen vår". Først vil jeg definere toppidrett:

Toppidrett er idrett i form av konkurranser hvor målsetningen er jevnlige prestasjoner på det høyeste nivået nasjonalt og internasjonalt.

Kilde: Store Norske Leksikon.

Nå som begrepet er definert, vil jeg snakke litt om hva som gjør Miss Norway toppidrett - og det er ikke å forbedre kroppen vår. Først vil jeg komme inn på "skiteknikk" for dette har vi også i konkurransen vår. Det kalles gåteknikk og ikke minst catwalkteknikk. Å gå på 15cm høye heler som de gjør i Miss Universe er ikke bare bare. Du skal heller ikke bare gå i de, det er mange andre faktorer som også kreves. Dette får vi utøverne til ved å trene hardt flere timer hver dag, akkurat slik som skiløpere. 

Samtidig så jobber vi profesjonelt med bedrifter og sponsorer - som er en del av å drive toppidrett. I konkurranser gjør vi selvfølgelig mange flere oppgaver som styrker så mye mere enn bare hvordan vi ser ut, men det er ikke kampsaken min i dag.

Det er ikke bare bare!

På skolen forrige onsdag så hadde jeg med meg helene på skolen, da jeg skulle øve etter skolen. Da fikk jo jentene i klassen min lyst til å teste de ut, for de synes de så sikkelig høye ut! Jeg går jo mye lettere på helene, da jeg har brukt mye tid på å øve. Men nå skulle de prøve de, som aldri har tenkt over teknikken. Vi ledde sammen da venninna mi neste sto på huk da hun skulle gå med hælene - dette var ikke lett nei gitt! Så fortalte jeg henne at du samtidig skulle posere og mye mere. 

Vi hadde det kjempe gøy med hæle prøvingen, men poenget var at det er ikke så lett som man skulle tro. Det er en grunn til at modellyrket også er noe man må jobbe hardt mot. Akkurat slik som i denne konkurransen.

Jeg synes artikkelen ble veldig fin og jeg respekterer uttalelsen til Press.no. Men nå har jeg fått oppklart noe som jeg mente ble litt feilinformert, kroppen vår er ikke toppidretten.

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Telefon: 97435364

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på