fbpx

Det skal filmes!

Skjermbilde-2021-04-24-kl.-12.39.11

Hei og god morgen/ettermiddag - størst hvilket type menneske du er haha.

Hadde jeg hatt en fridag i dag så hadde jeg mest sansynlig sovet enda! Men det gjør jeg nok ikke. Akkurat nå sitter jeg på sengekanten etter å ha hjulpet mamma å vaske litt huset - dette er noe vi gjør hver lørdag men siden jeg har hatt så fullbookede helger i det siste så har jeg ikke fått hjulpet henne på ei stund. Akkurat nå så tenkte jeg å gjøre noen ting klart før jeg drar på jobb. Blant annet skal jeg planlegge imorgen for da skal jeg begynne å filme presentasjonsvideo min!

Jeg har sjekket været og det skal være sol og fint i morgen - håper virkelig det holder seg sånn da været her er ganske bipolart. Jeg har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke av klær fordi det er ganske alt etter hvor vi skal filme og hvilken del av videoen et skal være - så det var det jeg tenkte at jeg kunne finne ut nå. 

Ellers så må jeg også finne ut hvordan håret mitt skal være haha for et prosjekt! Jeg tenker jeg skal skrive et lit innlegg i kveld som handler om forberedelsene til i morgen - da dette kan være nyttig for dere også å bare høre litt hvordan man kan forberede seg til en shoot osv:)

Jeg har egentlig litt dårlig tid nå da jeg ska dusje og sminke meg også før jeg drar - men jeg skal prøve å være så effektiv som mulig! Vi ses<3

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Telefon: 97435364

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

Hyggelig overraskelse!

Skjermbilde-2021-04-24-kl.-08.27.46

God morgen!

I dag er dagen for kurs, og jeg gleder meg så mye. Det er snart avreise for min del, men først måtte jeg en tur på butikken for å hente pakken med bikinier som jeg har bestilt for å bruke under photoshooten i finaleuttaket i mai! Fikk beskjed om at den var levert nå, så da måtte jeg ta en raskt tur innom for å hente den først!

 

  

Jeg valgte å bestille inn i litt forskjellige farger og størrelser ettersom jeg må sjekke at det passer bra og at alt er i orden i god tid før selve shooten. Ettersom jeg ikke har kjøpt badetøy på ca.  ti år, så unnet jeg meg litt ekstra nå slik at jeg både finner noe perfekt til shooten og at jeg har noen til overs til sommersesongen i år. Finner jeg noe jeg liker og som passer godt, så kan det jo brukes i flere år!

Nå skal jeg ta siste finish her hjemme før jeg er klar for kurs. Vi blogges :-)

 

Ved ønske om et samarbeid, så er du velkommen til å kontakte med på e-post: 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du finner meg her på sosiale medier:

Instagram: Janeveroniica

Facebook:  Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

 

 

Sneak peek & preparations

God kveld til dere!

Nå sitter jeg i sofaen og har nettopp spist en god salat etter en lang dag med shoot. Dette ble muligens den beste shooten jeg har hatt hittil med denne fotografen, så jeg gleder meg veldig til å se resultatene. 

Etter den lange shooten måtte jeg dra på shopping for å handle litt ekstra hundemat til hundene, ettersom det tar litt tid å venne de til det nye vegetarforet som jeg har kjøpt til de. Kjøpte også to nye hundeseler da valpen vokser fort nå og moren trenger en ny hun også. 

I morgen er det kursdag, så da blir jeg selvfølgelig å oppdatere mer. Det blir en lang dag så både gnagsårplaster, matpakke, vannflaske og ekstra par sko blir med. Det blir så bra! Dere får ha en fin kveld videre, så blogges vi snart igjen :-D

 

Sneak peak fra dagens shoot.

Fotograf: Martin Melbye

 

 

Ønsker du et samarbeid så er du velkommen til å kontakte meg på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Du finner meg også på sosiale medier,

Instagram: Janeveroniica

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

 

 

 

 

 

Redningshund i verdensklasse

Har du noen gang tenkt på hva som skjer hvis du blir tatt av skred? Eller hva som skjer om du roter deg bort på tur? Når man blir savnet bistår norske redningshunder i søk for å finne deg igjen. Det finnes ulike hunder som er spesialtrent innenfor tre felt; ettersøkning, lavine og katastrofesøk. Det finnes cirka 300 hundeførere, og hvert år er hundene med på rundt 500 redningsaksjoner. Det vil si 1-2 aksjoner om dagen.

Ballen er en stor favoritt, så den er med på tur

Didi er en av norske redningshunders aller beste hunder. Hun er nemlig godkjent på alle tre områdene. Å bli trent opp til å bli redningshund tar 2-3 år, og det er derfor veldig sjeldent at en hund er godkjent innen alle tre kategoriene. Ulykker og katastrofer skjer dessverre med jevne mellomrom, men da er det fint å vite at Didi og andre firbente er i stand til å hjelpe til. Didi har vært på en rekke ulike oppdrag som redningshund, og hun var blant annet tilstede etter skredet i Gjerdrum.

Ikke bare er Didi redningshund. I tillegg til det er hun også fengselshund. Faktisk er hun landets eneste fengselshund. Jeg hører mange sier at "å sitte i fengsel i Norge er som å bo på hotell". Da ber jeg deg om å tenke deg et hotell uten hverken telefon og internett. Du blir låst inn hver kveld, og får en time frisk luft innenfor et avgjerder område hver dag. Er det et hotell du ville sjekket inn på? Jeg ville ikke det. Tilværelsen i fengsel kan være tung, og derfor tror jeg det er viktig med en som Didi som bare er der og sprer hverdagsglede og kjærlighet til de rundt seg. Det tror jeg kan bedre tilværelsen for mange.

Didi er både redningshund og fengselshund

Helt fra Didi var liten har hun jevnlig vært hos oss. Nå er hun er en ukes tid, og dersom alarmen går må vi rykke ut på søk med henne. Man håper selvfølgelig at det ikke skjer, men om noen må reddes er Didi og vi klare. Mer informasjon om norske redningshunder finner dere her.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie 

Ny og uventet artikkel!

Skjermbilde-2021-04-23-kl.-18.15.11

Hei dere!

For en time ca. så fikk jeg melding fra en gammel lærer om at hun hadde sett på debatten, etter en artikkel hun las om meg. Da skjønte jeg virkelig ingenting haha! Jeg har noen artikkler på vei, men ikke noen om debatten - tenkte jeg. Så da søkte jeg opp "Stephany La Rosa debatten" for å se hva jeg ville få opp. Der plutsellig så lå det ute en ny artikkel på Tidens Krav om deltakelsen min og debatten!

Jeg synes det var litt rart at jeg ikke hadde fått det med meg, eller blitt intervjuet haha. Men de hadde nok tatt mye utifra debatten. Men men det er jo bare gøy at flere journalister vil fremme mitt arbeid! Det er jo jeg kjempe takknemmelig for - jeg synes bare det var rart jeg ikke hadde hørt om det før nå (det ble publisert for 2 dagr siden). Så nå blir det vell å dra hjem til Gjemnes å se om det også kom på trykk i papiravisen - for da vil jeg gjerne ta vare på den!

Jeg legger ved link til artikkelen her, det er en pluss sak men for 5 kroner kan du lese den og ha abbonomant i 5 uker! Rekner med det snart kommer en ny artikkel på tidens krav!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Telefon: 97435364

Instagram: https://www.instagram.com/stephanylarosa/

 

 

I OSLO

thumbnail_IMG_6239 @asimmonsphotography

Heii! <3

Nå har jeg endelig landet og kommet meg til hotell rommet mitt, som jeg skal bo på de  neste 2 nettene. Deilig og være i Oslo igjen, jeg har alltid hatt et lite svakpunkt for storbyene. Men samtidig trives jeg veldig godt i lille Stavanger også. 

Planen for kvelden er å finne meg noe mat, se på tv og slappe helt av før catwalk kurset starter i morgen kl 10.00. I følge de andre jentene fra sist kurs blir man veldig sliten, så derfor skal jeg prioritere søvn og avslapning i kveld.

Nå skal jeg ta turen ut og finne litt snacks og mat til i morgen. Det kommer nok masse flere blogginnlegg snart så det er bare og følge med! <3 

Klem Karianne<3

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på