fbpx

Hei dere!

Heia dere!

 

 

Da er første eksamen levert, og vi er i gang med neste. Denne uka blir nok travel, men tror ingen ting overgår den forrige. DET var travelt det, men slik er det ofte i ukene etter påske. Gleder meg også veldig til catwalkkurs neste helg, og har fulgt med på jentene som var der i dag! Det så veldig lærerikt og spannede ut! Har også funnet frem de samme skoene som jeg hadde i finalen i Miss Norway i 2016! Så tenkte å ha med meg de som bet av sko-parene til kurset. Det blir på en måte litt nostalgi over det hele. Satt og kikket på sålene på dem og herlighet de er slitt under! Har også skrevet på «Miss Norway finale 2016» under sålen på dem, noe som ga ennå mer motivasjon for å komme til finalen i år også! Utover det er jeg allerede i gang med å pakke til neste helg. Jeg gleder meg! Så snakkes vi i løpet av uken!

 

 

Stor klem fra meg <3

Catwalk kurs

Hei!

Idag har jeg vert på catwalk kurs i Oslo! Kurset varte i 8 timer, og vi gikk for det meste i høye heler hele tiden. Jeg tror aldri jeg har hatt så vondt i bena før nå, men det var asbolutt verdt det! Det var utrolig koselig å møte de andre deltagerene som deltok, alle var utrolig hyggelige. Læreren vår var Klara, ei utrolig dyktig dame som lærte oss catwalk utrolig bra. Henriette som fikk 1 runner opp i 2019 var også med, og jeg ble helt mållås av å se henne på scenen! Klara og Henriette lærte oss diverse ganger og poseringer på scenen. 

Jeg lærte en hel masse idag, og er skikkelig inspirert til å fortsette med å øve videre hjemme. Jeg fikk noen kommentarer på at jeg gikk litt for mye som en modell og ikke som en Miss, så dette er noe jeg kommer til å øve mer på:) 

Etter kurset dro jeg tilbake til hotellet, og fikk slappe litt av mens jeg spiste Sushi:) Derretter kjørte meg og typen min litt rundt på el-sparkesykkler og så på byen. Inatt sover jeg i Oslo, ettersom det ikke går noe tog eller buss til Kristiansand på denne tiden av dagen.

Følg meg gjerne på mine sosiale medier: 

Instagram: TRYKK HER 

Facebook:  TRYKK HER

Vil du eller noen du kjenner samarbeide med meg? Send meg en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

En solfylt dag

Hei og god lørdagskveld!

Jeg fikk lyst til å gi en kjapp liten oppdatering ettersom det har vært en såpass fin dag med strålende sol! Tidligere i dag ble det en joggetur i det deilige været, noe som resulterte i 7,5 km, og jeg endte opp med tidenes hodepine etterpå! Hahah, greit å ta det litt rolig selv om hodet vil mer enn kroppen ;) Men jeg har virkelig savnet å jogge, spesielt i solen, så det var godt likevel! Etterpå ble det playdate med hundene, noe som var koselig å se. Full fart rundt omkring  non stop. 

Nå nyter jeg kvelden med litt jordbær, nøtter og mørk sjokolade. Jeg har flere viktige avtaler neste uke, så forberedelser til det er allerede i gang og jeg skal bruke en del tid i helgen på det også. Jeg har bl.a. begynt å lete etter videograf til filmen jeg skal lage og har bestemt meg for hvilken fotograf jeg skal bruke til bildene til finaleuttaket i mai. Gleder meg til å sette i gang og se resultatene!

Ha en fin lørdagkveld videre!

 

Fotograf: Martin Melbye 

 

Samarbeid/Collaboration: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway

Instagram: Janeveroniica

Catwalk kurs og mange tanker.

Hei igjen! :-)

Nå begynner det å blir en stund siden jeg tittet innom. Jeg har rett og slett måttet ta en liten pause pga. personlige årsaker. Jeg har som nevnt flyttet for ikke så lenge siden, og trivdes her ganske fort. Dessverre skjedde det flere ting under flyttingen og i etterkant som har ødelagt en del for gleden og den nye starten. Jeg har derfor prøvd å finne tid til å slappe av og prosessere ting og samtidig finne ut av veien videre, ikke minst her i Miss Norway. 

Det er viktig for meg å gjøre ting riktig, være vel forberedt og utføre oppgaver ordentlig i det jeg foretar meg. Dette er ikke bare for å være et godt forbilde, men for at jeg skal være stolt av arbeidet mitt og det jeg foretar meg. Selve deltagelsen og mine opplevelser den siste tiden har bragt opp mange typ. filosofiske spørsmål i meg som jeg ikke var helt forberedt på. 

Denne uken så var planen å dele et podkastintervju med dere som omhandler psykisk helse, men det måtte jeg i stedet ha til gode til en annen dag, ettersom det ikke var riktig tidspunkt å ta det nå, pga. at jeg må ta hensyn til omstendighetene og situasjonen akkurat nå. Mulig jeg kommer tilbake til det senere :) 

MEN, neste uke er det catwalk kurs, noe jeg gleder meg veldig til, og som jeg er spent på med tanke på flere ting. Det er i hvert fall noe å se frem til, mens jeg i mellomtiden sikkert kommer til å tenke litt mer ;)

Ha en fin lørdag enn så lenge :D

 

For samarbeid: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway

Instagram: Janeveroniica

Forberedelse til catwalk kurs + Vennesla tidene

Hei!

Nå har jeg nettopp komt frem i Oslo og skjekket inn på hotellet. Jeg kom frem her i Oslo 9:30. Typen min er med meg på denne lille turen opp til Oslo, noe jeg synes er veldig koslig:) Imorgen tenker jeg å stå opp klokka 8, så stelle meg, spise og gjøre meg klar. Så er det rett til Catwalk kurs klokka 10! Jeg har øvd litt på det å gå på heler hjemme, men forventer ett lite sjokk når jeg kommer frem imorgen! Jeg kan gå på heler, men å gå på catwalk? Det vet jeg vell ikke før jeg har prøvd det.

Jeg er også med på ett oppslag i Vennesla tidene! Vennesla er en lokal avis i Vennesla, der skolen min hører til. I oppslaget snakker jeg litt om min deltagelse i Miss Norway og om hjertesaken min. Linken til oppslaget finner du her: https://www.venneslatidende.no/nyheter/brun-og-blid-modellen-jakter-miss-norway-tittelen-det-er-drommen/ 

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier: 

Instagram: TRYKK HER 

Facebook:  TRYKK HER

Vil du eller noen du kjenner samarbeide med meg? Send meg en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Catwalk-kurs! Jeg er så spent

Hei dere ❤️

Nå har jeg ankommet Oslo? Helgen som jeg har gledet meg kjempe masse til er endelig her! Mitt første catwalk-kurs! Jeg gleder meg vilt mye, og kan nesten ikke vente med å få møte de andre jentene☺️ 

Jeg har pakket med meg munnbind, håndsprit og selvsagt høye hæler? Vi går under toppidrett i skjønnhet, så jeg reiser helt lovlig! Tenk at den som vinner Miss Norway skal delta i verdens største skjønnhetskonkurranse! Altså da er det snakk om en halv milliard TV-seere! Wow? 

Selv om Hvaler er mitt favorittsted, så må jeg si at jeg trives godt i Oslo. det dere ser her, er en av mine favoritt steder her i Oslo, (Bortsett fra Ishallene ofc?). Den norske Operaen er et bygg jeg synes er utrolig unikt, og utsikten rundt det er fantastisk!

Jeg tok med meg el-sprake sykkelen min slik at jeg skal unngå å ta kollektiv transport! Skal jo bare være her ett døgn, men synes det er viktig å gjøre det jeg kan. 

Nå har jeg ankommet hotellet som jeg skal være på til i morgen, og nå skal jeg slappe av og spise resten av kvelden ? Vi starter opp med kurset i morgen klokka 10:00, og det skal vare i 8 timer? 8 timer med 12 cm hæler! Hehe, skal oppdatere dere for å sjekke om jeg overlever dette, men har pakket med meg masse gnagesårplaster, så tenker det skal gå fint! Jeg må jo tenke på at i Miss Universe så skal man gå med 12-15 cm høye hæler, opptil 18 timer om dagen i 15-21 dager! Så dette er jo bare barnemat, hehe! Øvelse gjør mester, og jeg skal jobbe beinhardt☺️ 

Ønsk meg lykke til! Og ha en riktig så fin helg ❤️

Klem

 

Hadde satt stor pris på om du ville fulgt meg på mine sosialemedier <3

Instagram: amine.storrod/ // Amine.storrod

Abonner på min Snapchat-kanal: Storrod2000 (Vlogger i min hverdag)

Link til min Facebook-side: facebookAmine-Veien-til-Miss-Norway-2021 

Ønsker du å samarbeide med meg, og hjelpe meg videre i denne reisen? så kontakt meg gjerne: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på