fbpx

Oppslag i Haugesunds Avis

Hei alle sammen!

 

For noen uker siden fikk jeg et oppslag i Haugesunds Avis.

 

Her et bilde av selve oppslaget i papirform. Jeg liker å ha avisen i papirform, det er så koselig og bla gjennom.

 

Her er linken til innlegget på nettavisen:

https://www.h-avis.no/nyheter/ung/foto/andrea-nicole-18-fra-skudeneshavn-jeg-har-alltid-vart-interessert-i-glamour/s/5-62-935167?access=granted

 

 

Klem Andrea Nicole <3

Ps. Kontakt meg gjerne dersom du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide med meg.

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

My obsession with high heels

7

Helt siden jeg var en liten jente har jeg elsket å gå i høye heler. Man kan vel si at jeg er til å med litt «obsession» av at jeg kjøper for ofte heler, og får aldri nok av å kjøpe nye heler. Jeg vil nok si at jeg begynte i en ung alder å gå med heler. Jeg husker da jeg var en liten jente og gikk på «shopping» med mamma, kunne jeg ikke vente til jeg var stor nok til å gå i hæler.

Jeg har mange forskjellige type heler. Jeg har heler på 6cm helt frem til 20 cm. Siden jeg er 1.73 cm høg så går jeg får det meste i ca 6-14cm høye heler, for om jeg bruker høyere blir jeg den høyeste i vennen gjengen min.

Jeg har alltid vært en «girly girl.» Jeg har alltid elsket å sminke meg, fikse håre, negler og går i heler. Så får meg å bruke heler kan man er veldig naturlig, og jeg elsker det.

Dette er kun en tredjedel av heler jeg har. Jeg har mange flere i Oslo.

Ringsaker Blad!

God morgen alle sammen!

På fredag ble jeg intervjuet av Ringsaker bladet.

Her kan du lese litt om åssen jeg ble interesert i fotografi og Miss Norway!

Håper dere liker det.

Ringsaker Blad.

 

Dersom du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg så er det bare å sende en mail til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

eller mobil nr: 92691392

Hilsen Amy

 

Vinterferie!

Hei alle sammen!

 

Håper det står bra til med dere.

På torsdag fikk jeg endelig vinterferie. Det er så herlig. Ferien skal jeg bruke fornuftig.

Holder allerede på med spennende ting som jeg gleder meg til å dele med dere i senere innlegg. Blant annet gjenbruk av min mormor sine klær!

Til nå i ferien har jeg vært på fotball treninger, har spilt golf, ryddet mye i saker hjemme og vært med venner.

 

Ønsker de som har ferie en fin ferie og alle en fortsatt god helg!

 

Klem Andrea Nicole<3

Ps: Dersom du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide ta gjerne kontakt!

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob:90804231

Min første tv intervju!

Jeg har vært på min første tv intervju igår. Jeg var på TV Haugaland, og ble veldig fornøyd med hvordan hele intervjuet ble tilslutt. Jeg var veldig nervøs da jeg skulle på, men synes at helle prosessen gikk fint. Her snakket jeg om Miss Norway konkurransen, og litt om mine to kulturelle bakgrunner. Jeg vil også takke TV Haugland som ga med denne muligheten.

Her er linken til intervjuet. https://tvh.no/2020/02/20/atika-fra-haugesund-far-hore-at-hun-ikke-er-norsk-nok-for-miss-norway/

Oppslag i kristen avis

Heihei, og god ettermiddag<3 

Foto: Stig Repstad 

Om ikke lenge til skal jeg til Danmark med vennegjengen min, jeg gleder meg kjempe mye og blir utrolig deilig å få en liten pause fra hverdagen.

Men først så tenkte jeg å publisere artikkelen fra Norge IDAG, som er en kristen avis. At jeg er kristen, er ingenting jeg skjuler fra andre. På morgenen i dag kom avisen, og det var utrolig gøy å se meg på forsiden<3 Ikke nok med det, fikk jeg også to hele sider inni avisen! Jeg er veldig fornøyd med artikkelen og synes den var veldig fin<3

https://idag.no/kjemper-i-toppen-om-a-vinne-miss-norway/19.32642

Muligens det er litt vanskelig å lese fra dette bildet, men artikkelen går ut på min deltagelse i Miss Norway 2020. Jeg ble også spurt om jeg har følt på kroppspress ut i fra konkurransen, noe som jeg absolutt ikke har kjent presset på i det hele tatt. Alle kvinner er utrolig vakre og Miss Norway er en konkurranse om å stå frem som et godt forbilde og vise sin indre skjønnhet<3 Vi snakket også om at jeg har blitt inspirert av tante som vant konkurransen i 1997, samtidig om jeg ønsker å ha modellyrket som en liten jobb ved siden av min vanlige jobb.

Siden dette er en kristen avis ble jeg også spurt om mine tanker rundt alkohol og diverse, som jeg velger å ikke gjøre. Men samtidig respekterer jeg andres valg, og folk må få lov til å gjøre hva dem selv ønsker. Sist men ikke minst fortalte jeg om min tidligere vanskeligheter med tvangstanker, og hvordan jeg ble fri fra det<3

Håper dere får en fin og nydelig dag videre, god helg<3

Hvis du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide med meg, send gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg også gjerne på sosiale medier:

Instagram:https://www.instagram.com/sunniva3/

Facebook: https://www.facebook.com/Sunniva00

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på