fbpx

Så enkelt får du drømmehåret

post-cover

Foto: Daniel Millan

//Annonse

Jeg har lenge ønsket å prøve hår extensions, og endelig var tiden inne! Jeg gikk til Hege på Valstad velvære, og de tilbyr både tape extensions og keratinextensions. Jeg har fått satt på keratinextensions, og kunne ikke vært mer fornøyd! Keratinextensions er små, tynne keratinfester som ble festet til mitt eget hår ved hjelp av et smeltejern. Påsett av keratinextensions tar litt lengre tid enn tape extensions, men håret føles mer naturlig.

Før/etter bilde:

 

Underveis i prosessen:

Hårextensions har gitt meg fyldigere og lengre hår, noe jeg alltid har drømt om! Fra før av har jeg tynt, nordisk hår, så det å endelig få muligheten til et tykkere og lengre hår var utrolig deilig. For å ta best mulig vare på håret, har jeg fått noen gode tips:

♥ Ikke vask håret for ofte, og bruk en god shampoo og balsam, gjerne sammen med en fuktighetskur. 

♥ Ikke gre håret når det er vått, la det heller lufttørke

♥ Bruk en naturbørste eller børste tilpasset for hårextension.

♥ Lag en løs flette fra nakken og ned til hårtuppene som du sover med om natten.

 

Om du kunne tenke deg å prøve ut keratin extensions, tapeextensions, eller andre behandlinger Valstad velvære tilbyr kan du ta kontakt på tlf 41505428, eller https://www.facebook.com/valstadvelvaere/. Du kan også gå inn på hjemmesiden ved å trykke HER.

Foto: Daniel Millan

Valstad velvære tilbyr noe for for alle og enhver, så jeg er sikker på at du finner noe som passer for deg! Du kan også få kjøpt gavekort, noe som er utrolig kjekt å gi bort!

For å finne ut om tilbud og kampanjer kan du følge Valstad velvære HER.

Foto: Helene Abildsnes

Navnet mitt, hva betyr det ?

1

Jeg har et veldig «unikt» navn. Det er unikt både i norsk og bosnisk sammenheng. Det er ikke et «typisk» eller «kjent» bosnisk navn.

Å vokse opp med et slik navn kan man si har vært «interessant.» Da jeg fikk møte nye lærere uttalte mange av de navne mitt feil. Jeg husker da jeg fikk vikar lærer, og de gikk gjennom klasseliste får å se hvem som var på skolen stoppet mange opp på navnet mitt fordi de ikke visste hvordan man uttaler det.

Navnet Atika fikk jeg av min far. Hans farmor het Atika. Da jeg var liten, likte jeg ikke navnet mitt.  Jeg ville bytte navn får da følte jeg at jeg ville «passe bedre inn,» med resten av klassen min. Men nå som jeg har vokst opp er jeg veldig takknemlig for at jeg har et unikt navn spesielt i en konkurranse, slik som Miss Norway hvor det kan være «positivt» å kunne skille seg litt ut fra andre.

Hvor navne mitt kommer fra vet jeg ikke, jeg har hørt av andre at navnet mitt høres gresk ut, og navnet mitt har flere betydninger i forskjellige land.

Jeg hadde satt uendelig stor pris på om du ga meg en like på facebook siden min.:https://www.facebook.com/Atika-Hegic-my-journey-on-Miss-Norway-2020-104256687789461/

 

Mine semifinale bilder:)

Heihei, da er det søndag. Dagen før dagen, altså i morgen er det semifinale uttak i Miss Norway 2020, og jeg kjenner det at jeg gru/gleder meg til å se hvem som kommer vidre. Jeg er så spent!

Jeg elsker jo å være på shoots, jeg begynte i desember 2018 da jeg ble spurt om å være med i Heartbreak/Pholk, og da var det jo viktig med en god Portfolio. Så da startet jeg å samarbeide med fotografer der jeg bodde da, og fortsatte bare med det når jeg flyttet til Oslo. Man kan få til så mye bra om man tenker litt kreativt på ting! 

Nå har jeg fått alle bildene jeg ville ha med, og 90% av disse bildene er tatt av Daniel Millan, en utrolig hyggelig og snill fotograf. Jeg og Daniel har samarbeidet siden august så vi har mange fine bilder sammen. 

Men her er iallfall mine bilder, håper du liker de :) 

 

 

Da krysser vi fingrene<3

XOXO

Semifinale bilder!

Hei alle sammen!

Her er mine semifinale bilder.

Håper dere liker de!

Fotograf: Gina CK og (meg) selvutløser.

Dersom du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg så er det bare å ta kontakt på mailen min: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

eller nr mitt: 92691392

Hilsen Amy

Mammas dag!

Hei dere! :) 

I dag vil jeg bruke morsdagen som anledning til å dedikere et blogginnlegg til et av de absolutt viktigste menneskene i livet mitt, nemlig min fantastiske fostermamma. Jeg liker egentlig ikke ordet fostermor, for i mine øyne er det hun som er min ordentlige mamma. Hun har tatt meg inn som jeg skulle vært hennes datter fra dag en, og jeg kunne ikke vært mer heldig med at jeg endte opp hos akkurat den familien jeg gjorde.
Jeg vet at hvis jeg blir halvparten så snill og uselvisk som min mamma, har jeg gjort en bra jobb. Jeg vil virkelig bare takke henne for at hun alltid er der for meg uansett hva det gjelder og står med meg gjennom tykt og tynt. Er det en person jeg alltid vet jeg kan stole på er det mamma! Hun er en bestevenn, en rollemodell og et fantastisk menneske jeg er så enormt glad i!

Jeg vil også skrive litt om min biologiske mor. Da jeg var 2-3 år tok hun et veldig vanskelig valg, men det valget gjorde hun kun med mitt beste i tankene. Jeg er veldig glad i henne også, og hun er virkelig en veldig flott person! Hun har gitt meg muligheten til å ha det livet jeg lever i dag og virkelig satt et godt eksempel på hva det å sette andres beste foran en selv handler om! 

Til slutt vil jeg også nevne søsteren min, hun er en av de sterkeste og flotteste damene jeg kjenner! Hun er mamma til to helt fantastiske små jenter og jeg er så utrolig stolt av hvor bra mamma og person hun er. Hvis jeg noen gang får barn selv håper jeg å kunne bli en like bra mor som min storesøster er!

Foto: Daniel Millan

Jeg vil også bare si at man ikke trenger en dag som morsdagen til å vise kjærlighet, disse menneskene er like herlige hver dag ellers også, men det er fint å ha en dag som denne hvor man virkelig kan feire og markere det litt ekstra! 

Og til alle som kanskje kan syntes denne dagen er litt tung eller vanskelig av ulike grunner vil jeg bare si at jeg håper dere likevel gjør det beste ut av det, hvordan enn det ser ut for deg! 

___________________________
Dersom du eller noen du kjenner er interessert i å samarbeide med meg, send gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
(If you or someone you know are interested in collaborating with me, feel free to send me an e-mail!)  

Facebook: https://www.facebook.com/celestinamissnorway/
Instagram: https://www.instagram.com/cococelestina/

Selvforsvar mot voldtekt i India!!!

Hei alle!

I går fikk jeg verdens beste nyhet! Jeg skal i dag vise dere det at gode gjerninger virkelig lønner seg og kan få utrolige sanksjoner. Jeg kunne forklart og utdype veldig mye, men jeg ønsker heller å dele meldingen jeg fikk med dere!

"Hi Christina, greetings from India. So glad to know about your participation. Remember when you were in our School in Chopda you told students about health and self defense. You taught them about Taekwondo for self defense. They are so encouraged that we have think about it. Now we have started Karate as we could find Taekwondo teacher in our town. Thank you for encouraging our students. Best of luck from all Mimosa and Clara English Medium School students, Chopda, India. 

Hvor fantastisk er ikke dette? Jeg ble så glad! Tenk det da! Selvforsvarsskole i India, det landet hvor menneskene som blir utsatt, ofrene er de som blir straffet! Hvor fantastisk er det ikke at de nå kan lære seg det å kunne forsvare seg? Bare fordi vi hadde kurs for dem!

Mange overlykkelige klemmer fra Christina!

Ps. Dersom du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide med meg send meg gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Eller via facebooksiden min: https://www.facebook.com/Christina-Veien-til-Miss-Norway-2020-100127301391673/?modal=admin_todo_tour

Legg meg gjerne til på instagram også: @Miss.westhelle https://www.instagram.com/miss.westhelle/

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på