fbpx

Beste bursdagsgaven - Semifinalist

Hei og ho. Jeg vet ikke om dere har fått det med dere men jeg er i Semifinalen i Miss Norway, but I am!!!!

Nyheten om det kom igår som også var min bursdag, så kan trygt si at dagen ikke kunne blitt bedre, hehe. Jeg hadde en superfin bursdag og folk var så hyggelige. Jeg reiste ut å spiste på Egon med kjæresten min og så fikk jeg så mye fint! Jeg bare elsker bursdager, eller egentlig alle type "ikke vanlige" dager, synes det er spennende at det skjer noe nytt eller bare skjer noe i det hele tatt.

Akkurat nå er jeg på torget på vei til Gjøvik, jeg har en legetime hos fastlegen min. Og jeg vet jeg burde bytte fastlege til Oslo, men jeg og legen min kjenner hverandre så godt så vil ikke forlate henne. Så da reiser jeg heller 4-5 timer for å komme dit og tilbake en gang i blant. Så det er iallfall hva jeg gjør nå, også imens jeg sitter på toget skal jeg jobbe litt med manus til Exit og jobbe mye med skolegreier. Vi har vinterferie neste uke så skal få gjort masse da også:)

 

Håper alle får en fin dag <3

xoxo

 

(Vil du samarbeide med meg? Send meg en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Kan følge meg på Instagram - Syzpa

 

I am in the semifinal!

Hi everyone!

 

I am in the semifinal of Miss Norway 2020!

So happy and can not wait for the challenges ahead.

 

Literally been smiling as I do in this picture all day since I got the news.

Image captured by Habibi S. Ayoub.

 

 

A big hug from Andrea Nicole <3

 

Ps: If you or someone you know wants to collaborate with me, please feel free to contact.

 

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mob: 90804231

 

 

I made it - Semifinalist

God kveld!

En god nyhet jeg fikk i kveld i det jeg gikk inn døra, etter å ha vært på trening! Nemlig jeg er med videre i konkurransen, og kan se meg selv som semifinalist i Miss Universe Norway! <3 Har vært litt små ting både igår og idag, og to hektisk dager på skolen, så var utrolig godt å høre at jeg kom meg videre! I made it!! 

Det har vært ganske intenst, men jeg har stått på så dette har vært verdt det! 

Vil takke alle sammen for søtten dere gir meg, er utrolig takknemlig! Ser frem til ukene fremover! 

Det skal bli godt å kunne fortsette med å jobbe med konkurransen, og gratulerer til de andre jentene som også har kommet seg videre!

Send meg gjerne en mail om du eller noen du kjenner har lyst til å samarbeide fremover! Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Ha en fin kveld videre alle sammen!

I am in the semi- final!

85232663_520213635269872_2135982803618103296_n Moment photo when I got further

Hi again

I am further to the semi- final, Yeah!

When I read the list about the participants for the semi-final I was in the stable cuddel my old superstar, Bjartur. So my mom took a photo of us when I found out I am further in the competition to become Miss Norway 2020. 

I have been waiting and checking the internett - for I dont know how many times since yesterday! Maybe a 100 times today, every ten minutes haha...

So now I am gonne step it up a little bit because now I really want to come to the final!  I love competitions and  Bjartur and I have won a lot of competitions through the years. My first big champion we won was I only 13 years old so i feel my competition instict is starting to kick in! 

Picture over is from 2015 in Seljord where Bjartur and I won our "first" competition again after he had 5-6 years out of riding since he had a broken leg that took years of rest to heal again! So this was an fantastic moment. His first competition after a broken leg and he nails it and we win! 

So time will show if I can win something without my horses by my side as well. 

Thanks for reading and the girls that didnt go further in the competition remember: You are all beautifull and we are all winners! 

If you or someone you know would like to cooperate with me please write to: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Lots of hugs from me

Semifinalist!

God kveld!

Tidligere i kveld så fikk jeg vite at jeg er semifinalist i Miss Norway!

Veldig morsom beskjed å lese!

Jeg og 17 andre gikk videre noe som er veldig gøy, så gratulerer til de andre jentene. Det var ca 100 som meldte seg på, og ca 30 som ble plukket ut i første uttaket. Og nå er vi bare 18 igjen.  Blir mye spennende som skjer fremover blant annet catwalk kurs i starten av mars, også får jeg møtt de andre jentene noe som blir gøy.

Neste uttak blir 17 april.

Håper dere vil heie på meg videre!

Dersom du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg så er det bare å sende en mail til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

eller mobil: 92691392

Hilsen Amy

Jeg kom videre

Heihei, wohoo! Oppdatering...

 

Endelig har resultatene kommet ut og jeg er så utrolig glad og spent på veien videre. Jeg har rett og slett kommet videre til semifinalen i Miss Norway 2020, og jeg er utrolig stolt over hva jeg og de andre deltagerne har fått til. Jeg har vært veldig spent i dag, selv om jeg har vært mellom 1 og 2. plass. Det betyr veldig mye å komme videre, og kommer til å gjøre mitt beste for å komme videre til neste uttak (finale).

Gratulerer så mye til alle deltagere som har jobbet seg frem til neste steg, dere er gode<3

Videre i konkurransen er det nye oppdrag og utfordringer som kommer, og jeg er klar for å ta dem i mot. Stay tuned!

"Å utfordre seg selv, skaper en utvikling og minner som er med deg resten av livet." - Dette ordtaket er mitt motto

Helt siden jeg var liten og hørte historiene fra tante som vant i 1997, har jeg hatt lyst til å stå i samme situasjon, og oppleve nye muligheter. Nå har jeg kommet videre til semifinalen, og videre har jeg tenkt meg;)

 

Tusen takk til alle vakre mennesker som støtter meg, skriver fine kommentarer og heier. Dere er gode!

Fotominner.net/@fortominner

 

Hvis du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg, send gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på