fbpx

En trist helg.

God kveld alle sammen!

Nå er det straks slutt på en trist helg for min del. På fredag mistet jeg min kjære hund Barney brått og uventet.

Barney var en hund som jeg fikk da jeg var 10 år gammel, jeg fikk han ikke lenge etter min forrige firbeinte venn måtte få slippe. Barney var en fin Jack russel terrier som også var født døv, så han har aldri hørt noe. Men han har fungert helt fint, måtte bare passe på at han ikke kom seg løs eller stakk av.

Han har vært min følgesvenn i nesten 14 år og støttet meg gjennom oppturer og nedturer, en stor del av familien.

6 mars så hadde han blitt 14 år! så han var en eldre hund, men uansett hvor gamle de blir så kommer det like brått på. Helt forferdelig at han ikke er her noe mer. Alt kommer til å bli veldig stille og rart uten han.

Er mye selskap i dyrene.

Kommer til å savne denne fine gutten veldig!!! og er helt knust akkurat nå.

Vil alltid være glad i deg.

Ta godt vare på dyrene mens de er her!

 

Lykke til alle sammen i morgen!

Dersom du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg så er det bare å kontakte meg på mailen min: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Elller på mobil: 92691392

Hilsen Amy

Semifinale Bilder og ny runde med språkkafé

Hei igjen alle sammen, i måren er det semifinaleuttak, og jeg gleder meg veldig mye. Jeg skal i måren på en ny runde med språkkafé, og jeg gleder meg veldig, det var veldig gøy sist gang!! Jeg tenkte bare jeg skulle ta med det i samme slengen som jeg deler semifinale bildene mine! Jeg har så klart vært hos min trofaste fotograf rayofnorway. Det som er så interessant med språkkafé er at jeg får lært så mye nye språk, og det å bare få et lite innblikk i andre språk er veldig lærerikt. Jeg føler at jeg får litt hjernetrim når jeg går der. 

Uansett. Her er altså bildene mine til semifinale uttaket. Jeg vlogget da jeg skulle på shoot så det kommer en video i måren om dette. foto: sunnhordlandfoto: studvestfoto: studvest

SEMI FINAL PHOTOS

Hi beauties! 

So tomorrow the 10th of february is the day the semifinal pictures has to be delivered to the jury, and boy is it scary-crazy to have come this far!!! 

 

I have had an amazing time taking this photos and want to thank my really good photgrapher Valentina  for taking the time and effort in taking such nice photos of me! Its much appreciated. Some of the photos are taken with my phone. 

And I also want to thank all the supporters who reads my blog-posts and for all the nice messages I get.. I really appreciate each and everyone of you!! You are the best <3 

We had to take these photos:

Cocktail dress and 12inches heels 

Everyday outfit outside

Face in front and to the side 

Sportswear 

 

Hope you like the pictures :D <3 

 

 

But now, here are the pictures: 

 

If you wanna sponsor me, you can reach me at INSTAGRAM or  FACEBOOKPAGE

 

Hope everyone has a great night and hopefully I´ll see you in my next blogpost! 

 

- Ida Cêlin 

Morsdag, og lykke til deltagere!

Hei gode dere:)

I dag er det morsdag, dagen hvor mødre blir feiret for den gode jobben de gjør i familien, og for å vise at vi setter stor pris på dem. Uten mamma hadde ikke like mange ting blitt gjort, og hun er en person som det virkelig er viktig å ta vare på. Mange har kjøpt blomster, kaker og godlukter for å vise at vi er utrolig fornøyde og glade i våre mødre. Det er ikke alltid de forventer eller viser at de trenger noe på denne dagen, men når de først får noe blir de som regel veldig glade<3

I morgen er det semifinale uttak og jeg gleder meg masse. Uttaket skjer over nettet, og jeg håper på det beste. Tiden har gått utrolig fort, selvom jeg har vært med i en del måneder. Jeg har kost meg masse, med både utfordringer og nye opplevelser. For noen dager siden var jeg på en koselig jentekveld hos Helene Abildsnes (Miss Norway 2019), sammen med Simat Al-Kuhaili (Miss Europe Norway 2019) og Ina Kollset (Miss Norway kandidat 2020). Det var utrolig inspirerende, og det var en kjempe hyggelig kveld. Gleder meg til å bli bedre kjent med dem og de andre deltagerene i årets konkurranse<3 

Alle deltagerene til nå har gjort en utrolig god jobb, og jeg ønsker alle sammen lykke til. Alle semifinale-bildene deres er helt nydelige, og jeg er stolt av vår siste innspurt. Jeg håper på det beste for alle, og at jeg får muligheten til å bli med på veien videre. Ikke minst å bli bedre kjent med deltagerene<3

Mange klemmer fra meg<3

Foto: Kilefoto/ KD studio i Arendal 

Hvis du eller noen du kjenner vil samarbeide med meg, send gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Instagram: https://www.instagram.com/sunniva3/

eller/og facebook: https://www.facebook.com/Sunniva00

Last one - stay tuned

Hei

Foto: Martin Stamnes 

Da er det snart ny uke igjen! Her er de siste bildene fra photoshooten, og imorgen er det semifinale-uttaket! Denne uka blir utrolig hektisk på skolen, men skal selvfølgelig oppdatere dere om hva som skjer videre!

Så får vi krysse fingrene på at jeg kommer meg videre til semifinalen!

I dag er det morsdag, så vil gratulere min kjære mor med morsdagen på dette innlegget å! Ta vare på din mor, det er et menneske som vil ditt beste og ønsker deg all det gode her i verden. Min kjære mor fortjener å bli nevnt i dette innlegget! Er så takknemlig for å ha en så sterk og utrolig mor som jeg har! Mamma, om du leser dette innlegget! Så skal du vite at jeg elsker deg utrolig mye <3 

Dere får alle ha en fin uke, stå på og ta vare på hverandre!

I morgen skjer spenningen! Vi snakkes alle sammen!

Husk å sende mail om du/dere er interessert i samarbeid: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

My Semi-final photos

20200131-823A8385-Edit-1-mi_20200209-164639_1

Hi 

So finally its time for me to post my semi-final photos!

But first I want to make a huge thanks to my photographer: Kato Bjørkum Hanssen. He has been so patient, kind and helpfull with our fotoshoot. The outside photos was my first fotoshoot and he learned me so many poses and the result got amazing! 

All my photos is from my hometown and we used two fridays and about 6-7 hours shooting the photos. The first shoot was taken outside at a lovely place here in Grimstad (south-Norway) called Dømmesmoen.

And my coctail dress photos was taken in a restaurant in Grimstad center, Apotekergården. I also want to thanks the restaurant that we could take photos there!

I am so proud about the photos since I am not so experienced (yet) with standing in front of the camera but for every new shoot we had I got more and more comfortable and confident about my self! It has been so much fun! So here is the photos and hope you enjoy them. 

 

 

 

Thanks for Reading! Now I just cross my legs and fingers that I get to the semi-final cause I have so much more to give to others, to Write about and I have allready started to grow and learn more about myself. Something I really would like to is to be a good rolemodel for others! 

Wish everyone good Luck into the Semi-final and remember you are all beautiful and we are all winners! 

If you or someone you know would like to cooperate With me please Write to: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

And to every mothers out there, today is mothersday so I want to congrats all mothers and tell you that you all are doing a great job! 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på