fbpx

Who am I?

Hi beauties! 

In this post I`m gonna tell you guys a little bit more about me, so my readers can get to know me more. And the reason why I`m writing this in english so everyone around the world can join my journey.

 

Okay, so my name is Ida Cêlin Bye and I`m 23 years old. From a small place 30 min outside Stavanger(Norway). I own a cat who`s called Fluffy(boy), and have had him in 10 years. I`m a really social person, and love being in others company. 

My hobbies or things I like is: eating good food with something good to drink, being social with friends and family, animals, sing and dance to all kinds of music, take long walks or car-rides. I also love traveling and discover new places and people. Photography, like taking pictures and being in front of the camera is also alot of fun.

I newly just started with Yoga, so thats exciting. 

 

Why would I join something like this? 

Well first of I really wanted too compete in these kinds of competitions since I was young. Its  also a super way to get to work more with the charities Im all about. Misses padgents is about so much more then just beautiful women who compete for the titles, its about charity work and being good role-models.

Im going to keep working with WWF, but gonna focus on Australias fires and cancer aswell. These are 3 charities that are really important to me. I cant wait to write more blog-posts about important subjects and getting sponsors. 

 

 

 

If you have any questions dont be afraid to ask me. 

You can contact me and follow my journey on INSTAGRAM(just click on instagram) 

Med en pappa i krig.

Hei alle!

Denne helgen er pappa hjemme i Norge! Som jeg har fortalt mange ganger er jeg et militærbarn og noen av følgene av dette er det å ikke alltid kunne ha foreldrene sine boende i Norge. Pappa bor for øyeblikket i Nederland og jeg får derfor ikke sett han så ofte, men herregud som jeg elsker når han kommer hjem eller vi drar hjem til Nederland!

De siste årene har jeg merket hvor mye foreldrene mine betyr for meg, de er virkelig helt fantastiske begge to, og derfor savner også jeg pappa da ekstra mye. Jeg har det så fint med han og vi ler og har det gøy, forholdet mitt til foreldrene mine er helt spesielt og jeg ser på de som noen av mine aller beste venner.

The best feeling in the world, is to know that your parents are smiling because of you

 

Jeg håper alle har hatt en helt fantastisk fin helg så langt og at den bare blir bedre og bedre!

Varme klemmer fra Christina!

Ps. Dersom du eller noen du kjenner ønsker å samarbeide med meg send meg gjerne en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Eller via facebooksiden min: https://www.facebook.com/Christina-Veien-til-Miss-Norway-2020-100127301391673/?modal=admin_todo_tour

Legg meg gjerne til på instagram også: @Miss.westhelle https://www.instagram.com/miss.westhelle/

 

Første fotoshoot, første intervju og første missekurs

Første fotoshoot, første intervju og første missekurs Fotograf: Kato Bjørkum Hanssen

Hei.

For en spennende helg det har vært så langt!

Fredag var jeg på min første fotoshoot for bilder som skal inn til Miss Norway. Kato og jeg fikk tatt 2 av de 4 bildene som skal inn til semifinaleuttaket 10. Februar. Så vi valgte og fokuserte på bilder som kunne tas ute: fritidsklær og idrettsklær. Neste uke skal vi igjen møtes for å ta coctail kjole bildene og portrett bildene. (Så stay tuned for flere flotte bilder kommer).

Idag tidlig, kl 8. var jeg også i mitt første intervju med media, Grimstad adressetidene skal være de første og skrive om min deltakelse i Miss Norway. Det er svært få av mine venner og bekjente som vet at jeg har blitt med i Miss Norway fordi jeg rett å slett ikke har helt visst hvordan jeg skal si det og hvordan folk kommer til å reagere. Så idag trosset jeg frykten for "hva andre mener" og steppet opp på intervju! Det er både skummelt og givende på samme tid å steppe ut av komfortsonen - men allerede på den korte tiden jeg har vært med i Miss Norway føler jeg at jeg har vokst! 

"For det er utenfor komfortsonen sin at man vokser"

Så senere på dagen etter intervjuet var jeg også på det første Misse kurset. Utrolig lærerikt og var så greit å få spurt de spørsmålene jeg hadde samlet opp på veien frem til kurset. Kurset ga meg også enda mer motivasjon til Miss Norway tittelen 2020! Nå har jeg bestemt meg for å gi alt, for det er bedre å ha gitt alt enn å angre på at ikke jeg ga mer i konkurransen. 

Takk for kjempe fine bilder Kato Bjørkum Hanssen 

Takk for godt intervju Grimstad Adressetidene

Og takk for kjempe fint, lærerikt og inkluderende Missekurs idag Knut Yrvin og Bjørn.

 

Ha en kjempe fin lørdagskveld videre alle sammen! 

Om du eller noen du kjenner ønsker sponse meg så ta kontakt på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

Top 10

Hei

Fotograf: Martin Stamnes

MUA: Pranvera Jaha

Fikk endelig to bilder til. Og det var noen av de bildene jeg ventet på, utrolig fornøyd med bildene som har blitt tatt. Gleder meg så klart til å få de som er igjen å. Martin er en flink fotograf som bor i Drammen, og til de av dere som bor i Drammen. Om du/dere har lyst til å få fine bilder i fine byen, så ta kontakt med Martin Stamnes. 

Igår så jeg at jeg er på topp 10. Må innrømme at jeg ikke var helt sikker på hvordan jeg lå ann i konkurransen, selv om jeg vet jeg gjør mitt beste så fort jeg har tid. Men det var virkelig en deilig følelse å vite at jeg ligger godt ann hittil

Helgen er her, og ønsker alle en riktig fin helg. Og husk: ta vare på de rundt dere!

Ha en fin dag videre, så snakkes vi snart igjen!

Send gjerne Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. om du eller en du kjenner er interessert i samarbeid. Eller send meg en meld på: https://www.facebook.com/Donjeta-Deli-Miss-Universe-2020-100433771367045/ 

Endelig helg!

Endelig helg!
God kveld dere!
 
Håper alle har det fint!
Da var det endelig helg igjen. I dag startet jeg dagen med en god økt på gymmen og en tur i badstua. Synes det er deilig for å slappe ordentlig av i kroppen, eller hvis man føler meg litt støl. Jeg tror generelt badstuer er godt for kropp og sjel, så bruker den så ofte jeg kan. Etter gymmen møtte jeg opp med noen venner på kafe, og senere hadde jeg et møte med noen veldig interessante mennesker angående en jobbmulighet. Så blir spennende å se hva som skjer med det. Synes forresten det er utrolig gøy at vi har fått opp en topp 15 liste på bloggen! Jeg tror det blir å motivere oss til enda flere blogginnlegg. Gleder meg så mye til semifinale uttaket, og blir spennende å se hvem av oss som går videre til neste runde. Bare noen uken igjen nå.
 
Eller skjer det ikke så mye i helgen. I morgen skal kjæresten og jeg på middag hos noen venner fra klubben. Er ikke så lenge igjen til FFK starter opp med treningskamper, så er nesten siste sjanse til å arrangere hyggelige middager som dette. Så morgendagen blir koselig! Skal se om jeg får blogget litt da også.
Håper dere alle får en fantastisk helg.
 
-Isabel 
 
Hvis DU eller noen du kjenner ønsker å bli min sponsor, kontakt meg gjerne på mail:Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., eller på Instagram.

Reise

29064116_10155151577430800_221950546345909640_o

Hei igjen dere

Tenkte følge opp med et til reise innlegg siden reise, oppleve nye land og kulturer er noen av mine interesser.

Blir dessverre ikke alltid like mye reise og ferie som jeg ønsker meg jeg vil skrive litt om de landene som er verdt å oppleve!

I mitt andre innlegg nevner jeg at Afrika er et land som absolutt er verdt å reise til! Men det er så mange andre flotte land og kulturer som også har satt sine spor hos meg. 

I 2009 var jeg å min mor i New York og Canada. New York var også AMAZING! Vi var så heldige å bo i en super fancy leilighet med utsikt over hele Manhattan. Jeg fikk oppleve Fourth July og var på Roof top party på Manhattan som jeg enda husker godt den dag idag! New York er også den beste shopping byen som finnes- og ja det stemmer med utsagnet at "New York er en by som aldri sover". For jeg har aldri shoppet til 1 på natten før jeg var i New York! 

 

Hellas, Thailand, Sri-Lanka, Kypros og London er også land som er verdt å reise til! London er perfekt shopping, cafe og restaurant liv. Mens Thailand, Sri-Lanka og Kypros har perfekte temperaturer og strender. 

 

Nyt helgen og husk at helgen er til for å få et pust i bakken etter hverdagen. 

Om du eller noen du kjenner vil sponse meg ta kontakt: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på