fbpx

24 Hours To Go!

ste_20180725-214715_1

Attention All!

There is only 24 hours left of the voting, to be the peoples favorite in Miss Norway 2018.

I have been having the lead most of the time the past 4 months, and it would have been so cool and fun to make it to the very last end.

But I do need our help, you have been amazing and voting for me the past months and i am ever thankful! 

I have worked so hard the past months to be a role model and to fulfill my porjects, to be Miss Norway 2018, would mean the world to me. 

All you need to do is to send a text with MISSU 6 to 1963 (20kr), this only work for norwegian numbers, however my bestfriend Ilham is visitng from New York, and got herself a Norwegian number, so to all you Americans, you can vote by vennmo her $3 (ask me for her info on Facebook or Instagram).

 

Hei Alle!

Det er bare 24 timer av å bli årets favoritt i Miss Norway 2018. 

Jeg har ledet store deler av avstemmingen det siste 4 måndene, og det hadde vært så utrolig gøy og ha kunnet å ha klart det hele veien!

Men for å klare dette trenger jeg deres hjelp!  Dere har vært helt fantastiske og stemt på meg hele veien, noe jeg er evig takknemmelig for.

Jeg har virkelig jobbet så hardt jeg har kunnet de siste måndene for å være en god rollemodell og følge opp prosjektene mine som jeg brenner så sårt for. Å bli Miss Norway 2018, hadde betydd så mye for meg. 

Alt du behøver og gjøre er å sende en stemme med kodeord Missu 6 til 1963. Tjenesten koster 20kr. 

 

Nå krysser vi fingrene for noen fine siste 24 timer med avstemming. Stem i vei!

 

#TEAMBECCA

-Rebecca

 

The last preparations!

rebbb

Good Evening All,

I can not believe the finale is right around the corner, is a mix of excitement and butterflies that fills my body these days, I guess it is normal. But I am head over heels happy with my work and participation towards this! 

The past and last days I am preapring the very last things, I am making sure everyhting is perfect and planned  as good as possible!

I had an issue last week with my dress, but thank god we fixed it in time and that I started prepare so early.

These days I have really focused on the estetics, I have made sure my clothes are as I want, which my sponsors are helping a lot with.

I got a beauty treatment today from VIP Beauty Lounge  with lashes, and nailpolish and facial just to feel better. I do believe every women feel and perform better when they take care of themselves and do feel good about themselves, it gives an extra shine and enegry! 

My neighboarhood and friends and even my friends in America is really making campagin now to promote me to the very last end. I feel blessed to log ino my Facebook and see that 30 people have shared my link or status and are sending me so much positive and nice feedback. It make my heart pop and I really appriciate it. This helps me to get motivated and to keep myself energized, positive and ready these dayss! I enjoy itso much.

My bestfriend is flying in from Paris tonight and another one tomorrow from Germany. I can not be more happy to have such an international crew joining me on Saturday!

Tomorrow I am off to meet with journalists and to do my hair, as well as practicing my coregraphy until my feets says stop!

Have a lovely night guys!

Love,

Rebecca

R

 

Innholder sponsor materiale.

 

 

 

 

Finaledagen nærmer seg

 

Hei igjen alle sammen! Nå er det bare noen få dager igjen til finalen og jeg begynner virkelig å kjenne det. De siste dagene her hjemme går for det meste til å øve på catwalken. Da dette må sitte til selve finalen.
Det blir helt utrolig å endelig kunne vise fram det jeg har jobbet så hardt og lenge for. Photoshoots, sponsorjobbing, presse, veldedighet og Catwalk trening. Det har vært en spennende reise, og jeg gleder meg til finalen. 

foto: Daniel Millan

Videre kan du følge meg på sosiale medier;

Instagram; https://www.instagram.com/susanneguttorm
Facebook; https://www.facebook.com/susanneguttorm/

Vil du fortsette å stemme på meg som folkets favoritt? Send " MISSU 8" til 1963! 

 

3 dager igjen

Hei alle sammen. 

Nå er det ikke så lenge igjen til konkurransen, det er kun 3 dager igjen og jeg reiser nedover til Oslo i morgen for å gjøre siste finish. Har allerede startet å pakket , men er ikke helt ferdig enda. Skal snart dra å hente finale kjolen min der jeg kjøpte den og pakke den forsiktig ned i kofferten min. I kveld skal jeg på jobb og etter jobb skal jeg også få massert hender, føtter og rygg før avreise. Jeg gleder meg så mye til finalen! Vet at både familie og vennene mine kommer for å støtte meg.

Om du trenger billetter til finalen er det bare å ta kontakt med meg på epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Finalen befinner seg i Oslo, lørdag 28.juli.

I dag er også nest siste dag for SMS konkurranse. SMS konkurransen avsluttes imorgen 23:59. Om du enda ikke har stemt eller har stemt på meg å ønsker at jeg skal vinne årets favoritt er det fortsatt ikke forsent. Du kan stemme hvor mange ganger du vil på meg!

Sende SMS «Missu 7» til 1963
(Tjenesten koster 20,- per stemme)


Tusen hjertelig takk til alle som har stemt på meg og alle som har støttet meg gjennom hele konkurransen. Jeg har vært så utrolig heldig og få opplevd det å være finalist i Miss Norway 2018.

Ønsker dere alle en flott dag videre <3

Om du enda ikke har sett min presentasjonsvideo så finner du den her :

Instagram min: Sandrasuka98
Jeg er ute etter noen sponsorer, om du og din bedrift/firma vil sponse meg er det bare å ta kontakt på epost for mer informasjon: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.eller sende meg en melding på FB Klikk her

 

- Sandra Afriyie Tito

Bli med å vinn

Hei alle sammen! Jeg er utrolig glad for alle dere som støtter meg, og nå ligger jeg godt an som «folkets favoritt» konkurranse. Jeg vil derfor gi alle de som har støttet meg gjennom hele denne konkurransen en gave fra meg og Abanti. En stor takk til alle sammen!

Derfor vil jeg i samarbeid med min sponsor Abanti trekke ut 5 heldige vinnere blant de som stemmer på meg ved å sende en sms «MISSU 8» til 1963 ( 20 kr pr sms)

Premiene er

1. En siella-genser med en verdi på 1890 kr
2. Et siella-skjørt med en verdi på 1090 kr
3. Et siella-sjal med en verdi på 1090 kr
4. En siella lue med en verdi på 390 kr
5. et par pulsvarmere med en verdi på 390 kr



Vi trekker vinnere på søndag etter finalen. Slik gjør du det:

1. Stem ved å sende tekstmelding " Missu 8" til 1963. ( 20 kr pr sms)
2. kommenterer lenken på Facebook siden min

VIP EVENT @ VIP Beauty Lounge

vipsminke_20180724-191841_1

Hello Hello!

 

Last thursday I had a event with VIP Beauty Lounge. We wanted to introduce the new make up brand from Make Up Store as Well as do some marketing for me before the finale. 

It was so cool!

Elisabeth, who is a make-up artist came to give me and the customer some new looks and ideas with the new make up. I think it is very cool to let someone else give you make up, because you Get a reall different look. She is also very talented.

 

There was a lot of good deals this night and the customer really made some great deals. It was a great night and me and the girls where super happy!

 

My good friend and photgrapher Sophie Opsahl Selbach, captured the whole event!

Check out her facbook page here: https://www.facebook.com/FotografSophieOpsahlSelbach/?ref=br_rs

Her instagram is: sophieopsahl

 

I am going back to VIP beauty loung to preapre for the finale this weekend! So excited I can barely sleep.

 

Stem på meg om du ennå ikke hat gjort det: Missu 6 til 1963 (20kr!)

 Love,

Rebecca

 

Sponset innlegg!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på