fbpx

Video- en dag som skjønnhetsutøver

P1640198

:Inneholder annonser:
For noen dager kom videoen fra beautycampen som finalistene deltok på i begynnelsen av juni. Nå kan jeg endelig dele den med dere! 

Beautycampen var de siste forberedelsene i gruppen før finaledagen. Vi gikk catwalk på Karl Johan, ble stylet av det flinkeste teamet til Studio S Style, øvde catwalk med Klara, fikk flotte produkter fra Fred Hamelten, Linn Nguyen Permanent Makeup og GoFit. Annet enn dette spiste vi god mat på grilleriet, og Grand Cafe i Oslo (middagen er ikke filmet, men det var en utrolig fin slutt på dagen vår sammen).

Jeg er så glad jeg valgte å melde meg på Miss Norway i år, og jeg anbefaler alle andre unge jenter til å gjøre det samme. Dette er ett år jeg aldri vil glemme. Jeg har vokst som person, og er utrolig takknemlig for alt jeg har fått oppleve. 



Meld dere på Miss Norway 2019 NÅ! 

HUSK! Du kan enda stemme på meg helt frem til 26. Juli. Da sender du "Missu 4" til 1963! (20kr) 
Kontakt meg gjerne for samarbeid: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Dagen jeg har ventet på

mezobl_20180712-103524_1

I mars i år ble jeg med i frivillighetsgruppen til kalfaret sykehjem, og nå har jeg endelig fått mitt ønske oppfylt.

Etter mange måneder med venting er jeg så heldig at jeg har fått lov å bli besøksvenn for en pasient. Dette betyr at jeg i tillegg til å være med på fellesaktiviteter med pasientene også har en person jeg kan besøke fast ett par ganger i uken. Dette er veldig stort for meg ettersom det er veldig personlig, og at jeg har blitt valgt ut til å få en pasient alene er en stor ære for meg.

Jeg gleder meg så mye til å få enda mer kjentskap til personen, og gleder meg enda mer til alle de fine stundene vi kommer til å ha sammen. Jeg kommer fortsatt til bli med på felles aktiviteter sammen med resten av frivillig gruppen som vanlig, men mer tid vil gå i denne ene personen fremover. 

Hva gjør vi som frivillig hos kalfaret sykehjem:
Hos Kalfaret er vi en gruppe frivillige som tar med beboerene ut på masse gøy, som kafébesøk, kino, sykkeltur, eller bare en tur til takterrasen osv. Vi snakker med brukerene, og jobber for at alle skal føle seg verdsatt. Takknemligheten vi møter i vårt arbeid er så enorm, og man får minst like mye ut av dagene sammen med beboerene, som dem gjør. 

Kalfaret trenger enda fler frivillige, så dersom du har tid til overs meld deg gjerne som frivillig. Vi er med på å endre den siste delen av livet til eldre. Vi gjør at mennesker føler seg sett, hørt og verdsatt. Jobben vi gjør er viktig, men det går ikke uten en stor frivillig gruppe. Så om du noen gang har tenkt tanken (eller tenker den nå) så meld deg på! 

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg har fått muligheten til å delta på dette, og jeg er veldig glad for at jeg kan bidra til å forbedre andre sin hverdag. 

HUSK! Du kan enda stemme på meg helt frem til 26. Juli. Da sender du "Missu 4" til 1963! (20kr) 
Kontakt meg gjerne for samarbeid: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

SEVEN- Outfit pictures and the onlie store!

36874934_10160449462805567_7493484094790041600_n

Hello!

On Monday I had a trip to Tønsberg with my good friend Renate, which came along as my personal assistant! I'm joking, but she came with to help out taking some photos, and so we could eat a lunch by the pier afterwards.

Er du i tvil?

Min opplevelse og erfaring i Miss Norway konkurransen så bygges det på hva hver eneste deltager velger å gjøre innenfor konkurransen. Hvor langt vil man nå og hva man velger å legge sin innsats på. Jeg oppfordrer flere å melde seg på som deltager i 2019. Det å være deltager i denne konkurransen kan gi det store fortrinn i fremtiden. Sosiale medier og markedsføring er noe som er veldig viktig og dette er noe du lærer utrolig mye i Miss Norway.

Påmelding til Miss Norway 2019 er i gang. Og spør du meg, så meld deg på! Og hvis man blir kvalifisert som deltager da kommer du videre til et gratis introduksjonskurs. Der får dere all informasjonen dere trenger. Dette er så klart helt frivillig, og det er selvfølgelig mulig å trekke seg hvis man vil. Men jeg er veldig stolt over å ha nådd helt frem til finalen, og alt jeg har fått oppleve.

Er du nysgjerrig? Her får dere se hvordan Beauty campen vår var! 

 

Vil du stemme på meg som folkets favoritt? Send " MISSU 8" til 1963! 

Har du lyst til å bli min sponsor /samarbeidspartner. Ta gjerne kontakt med meg på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg gjerne meg på instagram for flere bilder: Susanneguttorm

 

 

Update from Kenya!

facetime_20180711-210415_1

Hello All!

A few days ago I really had the best afternoon in a long time. I got to FaceTime with all the lovely girls at Familia in Kenya. 

It was so good to see the girls again and that they are doing so good! I really have missed them a lot and think a lot about them. Now and then I get updates on how they are doing and so, but it’s actually very nice when we can talk in person an see them all.

The girls told me they had been studying a lot lately for their finals, and been working hard with their homework. That makes me very happy to hear! I also got to speak with Beatrice, which got taken in to the girls home a few months ago.

They are also so beautiful and kind and good hearted. I wish I could hug them all again. And hopefully I will be able too soon!❤️

All my thoughts goes to Kenya tonight,

Love,

R

L

T-shirt making with Dryss!

tskjorte_20180711-195426_1

Hello Everyone!

It has been such a beautiful day in Larvik today! After I finised work at the nursing home, I took to the boat right out to the island with my brother and friends! But now over to last nights' event.

So, we were supposed to actually do a designe your own t-shirt event on Monday, togethe with a customer night. But, due to bad weather (all of a sudden!) we needed to postpone the event. However, last night it was "nattbyen" in Larvik, which means that all stores are open until midnight, and there is a lot of fun things a promotions going on in the city center. So we decided to do the t-shirt station last night.

We wanted to put a mark on Dryss, and make it different by create something cool and unique that people remember. Which I really think we did! After working with Kathrine and the girls for a while, I really love the store and the envoirment so much. It is like we do have a little girl club here, and when the customer come, which are often local, they attend the girl club to and it create such a fun and energic experince. I think this is why so many people are coming back to Dryss, you feel taken in to the warm and its genuine. 

The local newspaper: Østlandsposten, showed up and wrote a cute article about the event and the happenings in the city center as well, read it here:

https://www.op.no/nyheter/nattby/sentrum/rebecca-25-og-marthe-25-pa-sydlandsk-nattby-i-sentrum-larvik-pa-sitt-aller-beste/s/5-36-611623?access=granted

 

Here are some pictures from last night!

 

 

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på