fbpx

Bikini photoshoot.

Bikini photoshoot.

Reklamert blogginnlegg.

 

Nå er finalen rett rundt hjørnet, og jeg gleder meg veldig! Jeg holder på med pakking, og i morgen skal jeg dra å hente min finalekjole, så det blir spennende! Idag har jeg både blitt intervjuet, og vært på bikini-shoot. Jeg har foreløpig fått ett bilde, og er meget fornøyd! Bildene er tatt av Kjell H Rødhammer, og HER er link til hans fotoside på facebook for flere bilder. 

FREMOVER-intervju

Laagendalsposten- intervju

Nå minner jeg dere i tillegg på at det er siste sjansen for å stemme på din favoritt-miss! Om du vil stemme på meg sender du: missu 5 til 1963. Dette gjelder fram til i morgen ved midnatt! 

Ha en god natt alle sammen!

 

--------------------------------------------------------

b2ap3_thumbnail_b8cc41f2c23fcd5970f74c3c49efafec_L.jpg

KRAGERØ RESORT

National beauty

Følelser rundt finalehelgen

Følelser rundt finalehelgen

 

Hei!


Som dere sikkert vet er det bare fire dager igjen til finalen og tre dager før alle finalistene setter sine føtter på Kragerø Resort! Tiden har gått skremmende fort og jeg kan nesten ikke vente:D

Når jeg meldte meg på Miss Universe Norway 2014 tenkte jeg at, nå gjelder det! Jeg satt i Tanzania med en venninne når jeg trykket på knappen "meld deg på" og sa høyt at hvis jeg melder meg på nå så skal jeg gi 110%! Jeg føler jeg har gitt mye av meg selv og hadde aldri trodd at det skulle være så mye arbeid, men selvom det har vært slitsomt så har jeg lært utrolig mye og jeg vil anbefale alle som sitter med et bittelite ønske om å melde seg på MUN 2015 å gjøre det. Du blir kjent med mange fine mennesker og du lærer mye om deg selv!
Nå er så og si alt klart for finalen. Kjolen er på plass, hælene er øvd inn og kofferten har funnet sin vei ned fra loftet til mamma og pappa. Jeg, som sikkert alle de andre finalistene, sitter med en slags følelse av glede og nervøsitet nå som det snart er over. Glede fordi det hadde vært verdens beste følelse å vinne når du har jobbet så hardt for noe. Og nervøsitet fordi jeg vil at alt skal gå bra og jeg tror det blir veldig trist hvis det hele ender på lørdag. Tiden får vise, uansett så blir det en verdig vinner ettersom alle jentene er helt fantastiske!


Hvis du vil hjelpe meg slik at eventyret mitt ikke tar slutt på lørdag så send veldig gjerne en sms med kodeord MISSU 13 til 1963!

 

Jeg var foresten på en photoshoot med Tom Tande og Thea her om dagen. Hittil har jeg bare fått noen bilder, men vil gjerne dele to av de med dere, så kommer resten fortløpende!

 

b2ap3_thumbnail_Miss-Munthe-bikini-1-fullsize.jpg

Trikini fra Babalu <3

 

Reklamert/

NOAH - for dyrs rettigheter!

NOAH - for dyrs rettigheter!

Hei alle sammen! :)

Nå nylig har jeg, sammen med Christine Frestad gått inn i et samarbeid med NOAH - for dyrs rettigheter. Dette er en organisasjon som alltid fremmer dyrenes sak, og som ikke er fornøyd med kompromisser på deres bekostning.

"Vi ser at dyr ønsker å leve; derfor skal de ikke drepes. Vi ser at dyr ønsker å utfolde seg; derfor har de krav på frihet. Vi ser at dyr søker livsglede; derfor har de krav på mulighetene som ligger i deres natur. Dyr er ikke til for at mennesker skal utnytte dem. De er skapt for å leve sine egne liv. Derfor arbeider NOAH mot all utnytting av dyr." - står det skrevet på NOAH's Facebook side: https://www.facebook.com/dyrsrettigheter/info

Jeg er helt enig i måten NOAH tenker på når det kommer til dyrenes rettigheter, og er utrolig glad for å kunne hjelpe dem med å gjøre en forskjell. Dette med dyrevelferd er noe jeg har vært svert opptatt av siden ti-års alderen, og jobber nå sammen med Christine for kampanjen "Mote mot Pels" som startet i samarbeid med NOAH og motebransjen i 2010 av klesdesigner Fam Irvoll, motejournalist Hilde Marstrander og designer og stylist Kjell Nordström.

Formålet med denne kampanjen er at motebransjen selv sender ut et tydelig signal om at norske moteaktører ikke er likegyldige til unødig lidelse for dyr, og at lekkert design ikke trenger å gå på bekostning av deres liv.

Her er en kort oppsummering av det Mote mot Pels og NOAH, sammen med de aktive har fått til med pelskampanjen:

  • Over 200 moteaktører støtter initiativet mote mot pels.
  • Over 100 norske klesbutikker er på NOAHs pelsfrie liste.
  • 13 norske moteblader har tatt et aktiv standpunkt mot pels.
  • Flerre politiske partier har tatt våre argumenter mot pels inn i sin politikk.
  • Tusenvis av mennesker er aktiv i den årlige NOAHs fakkeltog mot pels, hvor mote mot pels har fast appell.
  • Over 150 kjente nordmenn er har gitt sin støtte til NOAHs kampanje mot pels.

 Blir du også med? :) 

NOAH og Mote mot Pels jobber for å bevisstgjøre motebransjen ytterligere både i Norge og internasjonalt. Ytterlige informasjon om kampanjen, samt en liste over hvem som er med, finner du på kampanjens nettside: www.motemotpels.no

Dersom du også ønsker å bli medlem av NOAH, klikk deg inn på denne linken: http://www.dyrsrettigheter.no/stott-oss/medlem/

Besøk også gjerne NOAH's nettside: http://www.dyrsrettigheter.no 

Foto (bloggbilde): Tom Tande

Ha en fortsatt fin uke. :)

Mange klemmer! - Thea

 

Reklamefirma som Sponsor

Reklamefirma som Sponsor

Sponset innlegg:

Hei igjen alle sammen :)

Jeg har vært så heldig å få en sponsoravtale med reklamefirmaet ExpoLink som har sine kontor og produksjonslokaler ved E18 i Sandefjord. ExpoLink startet sin virksomhet i 2002 og har fått et solid fotfeste i bransjen.

Hovedleverandør til norges nest største kjøpesenterkjede samt en blomsterbutikk-kjede med 360 butikker er noen av merittene bedriften kan skilte med som også har totalprofilert kjøpesentere premiert med første og andre plass i kåringen av norges beste kjøpesenter.

"Profilering er så mangt og man kan ikke bli best på alt, så vi har valgt å legge kjernevirksomheten rundt skilt og dekor med fokus på storformat trykk. Siste tilskudd i maskinparken produserer opptil 150 A1 plakater i timen og hjelper oss godt i en tid hvor kundene er vant til å få levert på svært så korte tidsfrister. 

Expedit levering og fokus på kvalitet er vårt varemerke og en stor del av årsaken til at vi har klart å holde på en kundegruppe som dette i så mange år. Vi er også genuint opptatt av miljøet vårt og vektlegger det når nye produksjonsmaskiner skal inn eller vi evaluerer hvilke produkter som skal omsettes" - sier daglig leder.

Jeg syntes det er flott med slike standpunkt. 

Miljøet er vårt felles ansvar som vi må være flinke å værne om.

 

b2ap3_thumbnail_418003426911f938389679b3c4710062-image.jpgb2ap3_thumbnail_5db3a7074ce806246b36e6858660aa64-image.jpgb2ap3_thumbnail_IMG_0937.PNG

 

Flere bilder av produkter de leverer finner du på hjemmesiden dems: http://www.expolink.no 

Nå er det under en uke igjen til finalen i Miss Universe Norway 2014, og jeg kjenner nervene begynner å presse på! :) Husk å bestille billett til finalen på Kragerø Spa Resort her: http://www.nationalbeauty.no

Dersom du ønsker å stemme meg frem som finalist i Miss Universe, send: MISSU 14 til 1963 for kr. 6,- per sms. 

 

Jeg setter stor pris på alle stemmer og ønsker dere en fin uke og en uforglemmelig St. Hans feiring!

Mange klemmer :)

Thea

Bli med meg på jentetur til Phuket i påsken!

Bli med meg på jentetur til Phuket i påsken!

 

Heihei,

 

Har du planer for påsken 2015? Og er du som meg som liker sommer og sol litt bedre enn snø og vinter? Da har jeg nemlig en fantastisk nyhet til deg! Som noen av dere kanskje husker så skrev jeg et innlegg om OrkidèEkspressen tidligere denne uken. Jeg har hatt en del kontakt med de i det siste og de har nå organisert en ren jentetur til Phuket med avreise fra Oslo 27. mars og retur 07. april, med andre ord hele påsken! De har fått 40 seter med Thai Airlines som flyr oss direkte til Bangkok og videre til Phuket. Som om ikke det er nok har de ordnet for oss slik at vi får 20 rom med frokost på AVISTA PHUKET RESORT AND SPA. 

Avista Phuket Resort And Spa er et arkitekttegnet hotell som ligger i naturskjønne omgivelser rett ved Kata Beach og rett ved et stort utvalg restauranter, barer og småbutikker. Hotellet har et stort basseng som ender i et fossefall. i tillegg har hotellet et eget treningsrom og bibliotek.
Jeg har faktisk bodd på dette hotellet tidligere og var utrolig fornøyd! Personalet som arbeider der er veldig gjestfrie og hjelper deg med det du måtte ha behov for. Spiseområdet på hotellet er utenom det vanlige, ikke nok med at selve lokalet er stilrent og fint, men det serveres også fantastisk thaimat og andre internationale retter. De har også en egen wine lounge hvor det serveres gode viner(og andre drinker) i alle prisklasser. 

Kunne du tenkte deg å være med meg på jentetur til Phuket i påsken? 

Turen innkluderer som sagt:

♡ Fly Tur-/Retur Oslo-Phuket
♡ 11 dager/ 10 netter med frokost på 4* hotell
♡ Garantert en helt fantastisk opplevelse :D

Vi er så heldige å få denne turen til en kjempe pris. Prisen ligger på kun: 13.280,00 i delt dobbeltrom. 

Høres dette ut som turen for deg? Send en mail til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Jeg gleder meg allerede som en liten unge til å dra på tur med deg!! :D Hvis du lurer på noe mer ta gjerne kontakt med meg på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller send en PM på facebook. 

b2ap3_thumbnail_77671.jpg

 

b2ap3_thumbnail_hotel-7082-2-0193712-1401240151.jpg

 

b2ap3_thumbnail_hotel-7082-11-0223087-1401240151.jpg

Treningsrommet.

b2ap3_thumbnail_hotel-7082-14-0193707-1401240151.jpg

Restaurantområdet

b2ap3_thumbnail_hotel-7082-10-0193701-1401240151.jpg

Spa og massasjeavdelingen 

b2ap3_thumbnail_hotel-7082-7-0193705-1401240151.jpg

 

b2ap3_thumbnail_i-cant-keep-calm-im-going-on-a-girls-trip-1.png

 

Caroline M.


Les mer om OrkidèEkspressen HER og hotellet Avista Phuket Resort And Spa HER

Husk at nå er det bare litt over 1 uke igjen til finalen! Stem gjerne på meg ved å sende MISSU 13 til 1963

Reklamert innlegg.

 

Foredrag på Nord-Odal Ungdomsskole

Foredrag på Nord-Odal Ungdomsskole

Bloggfoto: Tom Tande

I går var jeg på den ungdomsskolen som jeg selv brukte tre av mine år på, nemlig Nord-Odal Ungdomsskole. Da fikk jeg også møtt igjen noen av mine tidligere lærere, blant annet min favorittlærer Thorstein. Han var veldig flink og inspirerende når han hadde timer med oss, og et av mine mål med å være på skolen denne gang, var å være like inspirerende som han.

Jeg fikk komme til deres 4. time, og skulle ha foredrag om reiseliv og hvordan det var å arbeide i utlandet for 8. og 9. trinn. Det ble rundt 100 elever, og noen av lærerne som kom og så på.

Selv visste jeg at jeg ønsket å bli guide når jeg var på min første charterferie som 11-åring, da jeg ble så fascinert av den svenske guiden på bussen. Jeg hadde såå lyst til å bli akkurat som henne. 

Så foredraget gikk til hvordan man kommer seg til det livet. Gjennom søknad, intervjudag og guideskole. Og deretter informasjon om hvilke destinasjoner man kan komme til, hvordan man bor, lever, og ikke minst de forskjellige arbeidsoppgaver man kan ha.

Syntes hele besøket var veldig hyggelig, og jeg håper at elevene nå har fått et lite innblikk i hvordan det kan være i reiselivsbransjen. 

Se noen bilder fra foredraget her:

b2ap3_thumbnail_DSC_0853.JPG

b2ap3_thumbnail_DSC_0858.JPG

b2ap3_thumbnail_DSC_0860.JPG

b2ap3_thumbnail_DSC_0863.JPG

Fotograf: Jan Trygve Akre

Utover dagen fikk jeg hatt en spontan fotoshoot med fotograf Ann Helen Moen Nannestad, så det kommer også noen bilder fra det senere. Det ble blomstereng og vintageklær, så det var gøy.

Fikk også besøkt noen venner, og ikke minst kost med vår kjære valp, Zika <3

b2ap3_thumbnail_zika.jpg

Ikke glem å stemme på meg ved å sende MISSU 6 til 1963. SMS-avstemmingen avsluttes den 25. Juni, så bare noen få dager igjen nå. Takker alle som støtter meg :)

-Martine 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på