fbpx

Et steg nærmere!

Et steg nærmere!

Foto: LDM-Studios

Nå er det travle uker, men lettelsen ble stor da jeg fikk mail om at jeg var kommet videre som semifinalist i konkurransen. Selv om jeg har vært med før, betyr det på ingen måte at jeg er automatisk med videre, og jeg stiller på samme nivå som alle andre nå. Ser på de andre jentene på Missu.no, og forstår konkurransen blir tøff. 

Den 14. Februar (Ja, valentinsdagen), skal jeg på kurs for å lære enda mer om blogging og hvordan man gjør et godt intervju. Vi lærer mer om hvordan konkurransen er satt opp, og hvordan man skal samle poeng. Det hele er veldig spennende, og i fjor kunne vi se at jentene arbeidet hardt for å komme langt. 

Gleder meg masse til eventyret igjen fortsetter!

b2ap3_thumbnail_LDM-STUDIO-IMG_7168.jpg

b2ap3_thumbnail_LDM-STUDIO-IMG_7164.jpg

b2ap3_thumbnail_LDM-STUDIO-IMG_7173_20150122-194429_1.jpg

Alle foto: LDM-Studios

-Martine

Lazy Days!

I dag har jeg hatt en utrolig avslappende dag, med det varer ikke lenge. Det er mye som står på agendaen, og masse som skal planlegges. Jeg er en stor kontroll-freak, som vi kan kalle det. I dag er min planleggings dag. Jeg må skaffe sponsorer og dyktige mennesker som kan hjelpe meg på ferden, til Miss Universe Norway. Jeg er allerede godt i gang. 

b2ap3_thumbnail_liug.jpg

Jeg må også tilføye at jeg har spist en ganske sunn lunsj, noe jeg faktisk er stolt av. Jeg har valgt fra og med i dag, å legge bort colaen og popkornet, noe som funker bra hittil. Men se på den deilige lunsjen min. Jeg er imponert.
Jeg har brukt Kesam vanilje, havregryn og blåbær. namnam! Det er utrolig mettende, og jeg anbefaler det på det sterkeste.

b2ap3_thumbnail_iukhjl.jpg

b2ap3_thumbnail_hei.jpg

Ha en super dag videre!

Det finnes alltid håp

Hei alle sammen! Jeg vil takke Miss Universe for å ha valgt ut meg til semifinalen. Dette er veldig spennende og lærerikt. Jeg har en så stor motivasjon til dette. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det men det er en herlig følelse. Jeg skal gjøre mitt beste for å nå mine mål. I denne konkurransen vil jeg motivere alle andre og vise at det finnes alltid håp og dette er starten! Ses i februar til alle andre som også har kommet inn. :) klemb2ap3_thumbnail_DSC00210.JPG

 

 

Medier og kommunikasjon

Jeg går på medier og kommunikasjon noe jeg trives godt med, og lærer alltid mye spennende! 

Linjen er så utrolig bra på mange måter, man blir mer selvstendig, og får mange oppgaver hvor man nesten alltid er i kontakt med andre spennende mennesker. Enten om du skal fotografere eller en lage en video så får du frem en historie. Du blir kjent med menneske du fotograferer/filmer og det er mye forskjellig historier man får høre da. Det er ikke bare skole vi jobber med der heller, man kan eksempel få låne studio til å ta egne bilder også.

Pleier som regel å samarbeide mye med venninen min Kaja, hvor hun tar bilder av meg til alt fra skoleoppgaver til fritid.

Her er noen bilder vi har tatt både i studio og location.

b2ap3_thumbnail_tumblr_ngh1mt25eo1u5e7pto1_500.jpgb2ap3_thumbnail_tumblr_ngh1mt25eo1u5e7pto3_400.jpg

Disse bildene her ble tatt hvor vi hadde et spesielt tema hvor jeg skulle ha veldig lyse øyenbryn og en annerledes look.

b2ap3_thumbnail_IMG_9576.jpgb2ap3_thumbnail_IMG_9572-1.jpg

 

Dette er Thea

b2ap3_thumbnail_IMG_2943.JPG

Hei pepz!

Kort om meg:
18 år, fra Sandefjord.
181 cm.
Brunt hår og grønne øyne.
Student.


Det er kanskje nå jeg skal fortelle dere om mine interesser, og hva jeg gjør på fritiden. Livet mitt er ett kaos, men det er nok kanskje fordi jeg velger det selv. Jeg elsker kaos å ha masse å gjøre, for å holde dagene mine fulle, men en power nap eller to skader heller ikke for sjela. jeg er student på full tid, på Thor Heyerdahl Videregående Skole og tar salg, service og sikkerhet.
Jeg er ikke 100% norsk, har nemlig ett snev av sigøyner blod i kroppen min. Som forklarer brunfargen. 

Men ellers vil jeg se på meg selv som en livlig person, og som alltid snakker fra levra.

 

 

Charlotte Edvardsen

Mitt navn er som dere ser på tittelfeltet, Charlotte Edvardsen. Jeg kommer fra Hamar og er utrolig interresert i mote og sminke! Som helt sikkert veldig mange her, har jeg en drøm om å bli modell. Jeg tenker å få sjangsen til å være med på Miss Universe vil hjelpe meg til å komme et steg videre til den drømmen. 

Jeg håper alle som kommer videre får en fantastisk opplevelse, nye vennskap og ikke minst mange muligheter! 

b2ap3_thumbnail_10921972_861010483940322_1303933470_n.jpg

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på