fbpx

Misseskolen - Make it happen!

Misseskolen - Make it happen!

Hei alle sammen! ♥

 

I går var jeg på et kurs for Miss Universe Norway. Det var en et langt kurs, med informasjon om trappetrinnsystemet i konkurransen og sjekk av show-walk. Det er hardt arbeid og blir mye fokus på dette fremover. Kurset var utrolig lærerrikt og motiverende, og det var morsomt å ha en så underholdende kursleder som Knut Yrvin. Jeg var litt nervøs for show-walken, men dette var utrolig gøy og spennende, så det kommer jeg til å øve mer på. Noe av det beste med hele kurset, var alle de herlige menneskene jeg møtte. Jentene var utrolig hyggelig og det samme med lederne. Nå gleder jeg meg veldig til å starte med de selvstendige aktivitetene som må til i konkurransen, og det å samarbeidet med jentene og lederne. Dette blir spennende! :)

Første samling !

Første samling !

Da er vi endelig i gang og første samling er gjennomført! Det var interessant og kunnskapsrikt. Vi lærte mye om konseptet Miss Universe Norway, gode tips og ikke minst en dyktig foredragsholder, Knut Yrin.

Kurset var veldig inspirerende, positivt og med mye humor :) Hyggelig å bli kjent med så mange flotte og jordnære jenter, gleder meg til neste gang vi sees! Tror vi har mye spennende å se frem til.

Starten på ett nytt eventyr

Starten på ett nytt eventyr

Hei alle sammen! Igår var jeg på mitt første kurs med Miss Universe Norway. Det varte i 8 timer og var utrolig lærerikt og spennende! Vil si tusen takk til Knut Yrvin som på en veldig bra måte forbredte oss på å være en skjønnhetsutøver.  Han bringte også fram noen gode lattere i oss, hehe.:) Det begynner endelig å gå opp for meg at jeg har blitt plukket ut som deltager i år, og når jeg først har blitt så heldig og har fått denne muligheten vil jeg gi det alt jeg har! Var så koselig å bli kjent med de ande deltagerne, og ser at konkurransen blir hard med så mange vakre og smarte jenter.  Men jeg merker at jeg gleder meg veldig til hva tiden framover bringer, og alle de nye utfordingene! 

Det som vil skje framover nå, er å gjøre aktiviteter som Miss Universe Norway deltager. Som er blant annet er å få tatt proffesjonelle bilder, kontakte media, finne samarbeidspartnere og gjøre veldedig arbeid. Og ikke minst dra på show-walk kurs. Det er hvertfall noe jeg trenger å forbedre meg på. Men hvem liker vell ikke en utfordring?

Da ønsker jeg alle en god søndag og morsdag videre! Vi blogges.

Vellykket kurs overstått

Vellykket kurs overstått

God kveld :-)

Da var det første kurset med Miss Universe Norway 2015 vell overstått. Et utrolig spennende og lærerikt kurs, må inrømme at sommerfuglene i magen var veldig aktive i dag. Nå har jeg fått et mye bedre innblikk i hva det faktisk har å si og bli med i konkurransen. Det kreves hardt arbeid og sterk viljestyrke, men det er absolutt verdt det. Så mange pene og ikke minst hyggelige jenter er lenge siden jeg har møtt. Blir en tøff konkurranse, men gleder meg også veldig til å komme i gang (endelig!!)

Så til resten av jentene som har kurs neste helg, GLED DERE! 

Ciao

Takk til Knut Yrvind

Hei! 

Det har vært en litt lang dag idag, men samtidig morsomt og lærerikt! Takket være Knut Yrvind for å ha holdt kurset i 8 timer for alle de skjønnhetsutøvere som var på kurs idag. Han er så morsom og herlig fyr, han klarte å holde meg våken så tidlig på morgen og gjorde kurset mer spennende med humøren hans. Det var utrolig mye å lære og veldig fornuftig. Mye bra forslag og veiledning til å komme seg steg for steg til finalen.  Jeg fikk et ganske godt inntrykk av han ihvertfall. Glade folk lager alltid God stemning! 

Idag fikk jeg også blitt kjent med noen av deltakerne. Var veldig koselig, søte og blide alle sammen! Flott dag og flott kurs med masse ideer og veiledninger til å komme lenger i konkurransen. Jeg skal prøve mitt aller beste. Kurs 1 done and saved. La oss komme oss videre :) 

 

Vegen mot missuniverse 2015, les og følg min blogg

Heii. 

Et kort innlegg om bloggen min, hvor du kan lese om hverdagen og mine interesser og vegen mot Miss Universe konkurransen. Det har vært en lang dag for meg idag. Jobbet siden 4 til 12 på kvelden. Men klarte også å blogge fort på www.fatimaah.blogg.no 

Nå har jeg tatt på Blackhead-killer masken. og skal slappe av og gå på kurset imorgen som varer fra 10.00 til 18.00. b2ap3_thumbnail_DSC00953k.jpgSpennende!!

 

-FG

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på