fbpx

Straks klart for Beauty Camp

Nå er det ikke lenge igjen til alle finalistene i Miss Norway skal samles på Beauty Camp i Oslo. På lørdag samles alle finalistene for å bli enda bedre kjent, treffe dommerne, fotografering og øve mot den store finalen. Vi finalistene har ikke sett hverandre siden vi hadde catwalkkurs, og siden det var over to helger er det fortsatt mange av jentene som ikke har truffet hverandre. Jeg gleder meg masse til å se alle sammen igjen, og til en spennende og innholdsrik dag sammen.

Foto: Inge Strømseng

I ekte Miss Universe-stil skal vi også ha intervju med dommerne. Det gleder jeg meg veldig til. Jeg ser frem til å vise frem hvem jeg er og la dem få bli kjent med meg, fordi det er ikke alltid like lett å bli kjent gjennom skjermen. I tillegg til dommerne kommer også tidligere vinnere av Miss Norway. Jeg synes det er inspirerende å høre deres historier om hvordan de hadde det både da de var med i Miss Norway, og også om hvordan det er å konkurrere internasjonalt. Det kommer til å bli mange spennende møter i løpet av lørdagen. Jeg har også øvd en del på catwalk de siste dagene og håper alt går som planlagt på lørdag. Nå ser jeg frem til alt vi har i vente.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

 

Water Challenge hvordan gikk det?

ghjk

Water challenge hvordan gikk det?

God kveld! Takk for at akkurat DU tok tiden til å klikke på innlegget mitt ♥

Jeg har fått noen spørsmål hvordan det gikk og hvordan jeg klarte og drikke 3.7 L vann hver dag? Her får du svaret!

Hvordan det gikk

Jeg har drukket ca 3.7 Liter vann hver dag i over en uke nå, og helt ærlig har det vært en super opplevelse for meg! Jeg er veldig glad i vann fra før av, så det er jo helt klart et pluss. Men det har gått overraskende bra! Det eneste har vært hvis jeg har vært veldig utslitt og sovet lenge, som jo har skjedd litt de siste dagene. Da har det vært litt vanskeligere og drikke så mye vann. Det sier jo seg selv litt også hvis jeg er våken i 6-8 timer trenger IKKE kroppen like mye vann som om jeg er våken i 12 timer, så dette har jeg tilpasset selv. 

 

Men, men alt i alt gikk dette mye bedre enn jeg hadde forventet! Jeg skal iallefall fortsette og drikke mye vann, da jeg har merket stor forskjell på energien på ettermiddagen og noen andre positive forskjeller. ♥



Visste du dette?

Hvis du starter dagen med et 2 glass vann (600 ml) rett etter du står opp, får du like mye energi som en kopp kaffe?


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Kurs i Frivillig Chat

139998200_464592068265528_7256623296847638493_n Rå Foto

Kurs i Frivillig Chat

Hei dere! Snart er det Fredag og helg! ♥ Dette gleder jeg meg så sykt til! Masse spennende som kommer til å skje denne helgen.

I dag var jeg på kurs i frivillig chat, som jeg kan hjelpe personer som sliter psykisk. Jeg skal senere i juli ha et foredrag for denne frivillige organisasjonen, men før dette skal jeg få prøve meg som frivillig. ♥

Frivillig arbeid har betydd mye mer for meg enn jeg hadde trodd før jeg startet reisen min mot Miss Norway!

Videre i dag kommer jeg til å planlegge og pakke til jeg reiser mot Oslo i morgen.

 

Ha en fantastisk Torsdag! 


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Litt krise i Oslo!

Hei♡ Nå er jeg på ferie i Oslo og skal på Beautycamp med Miss Norway allerede på lørdag! Jeg har ikke laget en eneste avtale i denne Oslo-turen, noe som egentlig er litt krise!

Det har seg slik at jeg egentlig ikke har fått til å planlegge noen ting til Oslo-turen her, det er fordi jeg sliter med å organisere hverdagen generelt og lage avtaler. Det gjør at hverdagen blir ganske spontan og uforutsigbar og lite strukturert, jaja, det går jo fint da, jeg har jo kommet til Oslo og gjør det jeg skal gjøre. 

Ellers er det en del ting jeg må fikse til beautycampen, derfor er jeg på vei ut til ærender her i Oslo nå! Blant annet å handle sjal, (jeg hadde egentlig kjøpt inn chiffonmaterial for å sy selv, men rakk ikke å sy den på grunn av dårlig planlegging fra min side), så håper jeg finner et! Hvis ikke så har jeg faktisk med meg tekstilet, så hvis jeg finner en symaskin så kanskje jeg gjør det imorgen! 

 

Grunnen til at jeg dro til Oslo i går, var fordi jeg hadde skoleavslutning med fashionschool, noe som betyr at jeg har hele i idag og imorgen fredag til å forberede meg til beautycampen, noe jeg er veldig glad for.

Nå har jeg tid til å slappe av på hotellet, noe jeg synes er veldig digg siden jeg ellers bor sammen med familien hjemme i Haugesund. Synes også det er noe helt spesielt med å være tilbake i Oslo, siden jeg egentlig bodde her før jeg måtte flytte hjem på grunn av lockdown.

Meg og Jeanette på skoleavslutning igår♡

Ellers har de siste dagene har gått i å intenst øve på showwalk med høye tynne hæler for å få det skikkelig inn i bena før catwalken nå til helgen.

Skulle veldig gjerne ha fått til å øve enda mer, men gleder meg uansett kjempemye til opplegget med Klara og rette av jentene samt Miss Norway 2020 Sunniva som også kommer i tillegg til Ina og Helene og flere av dommerne.

 

Nå skal jeg også ut å lete etter en neglesalong som kan ordne neglene mine, samt shoppe litt sommerklær og ellers nyte Oslo-livet. Været er nydelig her og det er kun god stemning og feriemodus - og veldig spent på lørdag!

Vi sees da og takk for at du tar turen innom bloggen mi. Det betyr veldig mye for meg at du tar deg tid til å følge med på meg og reisen min i Miss Norway.♡

 

Om du lurer på noe kan du kontakte meg på: 994 27 393 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. ♡♡

Prøve aftenkjolen

Hei❤️

Idag så skal jeg jobbe fra klokka 09:45 og frem til klokka 15:30. Så skal jeg reise til Moss for å prøve en aftenkjole! Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne den riktige kjolen, men jeg gleder meg masse til å prøve forskjellige kjoler!

Foto: Tommy Ødegaard

Videre så skal jeg beise verandaen min (om jeg får det til) og i et møte etter det☺️ Jeg må også pakke til beauticampen! Fordi i morgen så reiser jeg til OSLO! ÆÆ jeg Gleder meg så utrolig mye! Kan nesten ikke vente!!

Synes det er vanskelig å finne frem hvilke kjoler og sånt jeg skal ha med til helgen, men jeg håper jeg finner ut av det☺️

Ha en nydelig dag❤️ Klem

 

Oppdatering!

God morgen til dere!

Så herlig med strålende sol igjen i dag! I natt sov jeg nesten solide 8 timer, så må si det er fremgang fra maks 6-7 timer når valpen vekker meg. Det hjelper på å få hvilt ut etter 6 med med lite søvn. I går sovnet jeg etter trening, og det som jeg tenkte kunne bli en liten powernap ble plutselig hele tre timers søvn. Godt det er sommerferie!

Nå sitter jeg på terassen med en annen variant av cafe latten min. En vegansk variant. Den smaker veldig godt, så skulle ønske de solgte den i nærbutikken min også. Jeg må passe på å utnytte soltimene når de først er her, ettersom det er meldt mye regn de neste dagene og jeg ønsker gjerne å få litt mer farge på kroppen i sommer. Trenger ikke mye, men litt er i hvert fall bra!

 

Nå er det bare to dager til Beauty Camp og det blir veldig spennende! Jeg har øvd en del i høye hæler de siste ukene, men måtte roe ned litt når jeg fikk gnagsår av et par nye ballerinasko.. Forhåpentligvis har det blitt bedre til lørdagen. Jeg har nok av gnagsårplaster å ta med meg, så det går nok fint uansett!

Senere i dag har jeg noen avtaler som jeg gleder meg til. Skal ta noen behandlinger og så skal jeg senere se om jeg får fikset litt på håret og etterveksten. Gleder meg til å bli fresh igjen til Beauty Campen.

Håper dere alle får en strålende dag!

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på