fbpx

oslo

 

God kveld alle sammen <3

 

OSLO, vi digger deg! Og i dag har vært en amazing dag! Vi startet dagen med med strålende sol fra morgenen av, som tittet inn hotell vinduet. Videre fulgte dagen med en gåtur i sentrum, og var litt turister i Norges hovedstad før turen gikk videre til en «tidlig» middag i 16 tiden. Tenkte det var lurt å ta middagen tidlig så man fikk nokk hvile til beauty campen i morgen. Det kommer til å bli en lang dag da vi skal ha oppmøte i 09- tiden og skal ikke slutte av før ca. 21-tiden. Etter det skal vi ut å spise med gjengen, og jeg gleder meg så mye til å møte alle jentene <3

 

 

Håper dere har hatt en fin dag <3 

 

klem 

Natur

Heii!

 

I går var vi på shoot med med en avis i fjæra, slik som jeg skrev litt om til dere i går. Og fikk se noen av bildene som kjoledesigneren min hadde tatt, allerede i dag! Fokuset på bildeserien er jo å fremme fjelltopper og natur. Det typiske norske som representerer landet vårt. Så vi shootet med ulike kjoler som er inspirert av det typiske norske naturlandskapet, som designeren min har skreddersydd tidligere. Utrolig spennende når det ligger så mye bak hvert bilde. <3

 

Håper dere får en super kveld. For min del blir det tidlig kveld her. <3 god natt

 

 

Klem <3

Alltid perfekte øyenbryn

Annonse: Hannes, hud, fot og spa 

Synes du det er vanskelig å style øyenbryna sånn du ønsker, eller kunne du bare tenke deg å ikke måtte gjøre det hver morgen? Da er kanskje brow lamination noe for deg. Det man gjør er at man laminerer øyenbrynshårene, slik at de ligger i ønsket retning. På den måten kan man skape den formen man selv vil og samtidig få fyldige øyenbryn. Hos Hannes hud, fot og spa på Bjørkelangen utfører de behandlingen som varer cirka 5-8 uker.

Her ser dere to andre kunder som har fått fiksa bryna sine.

Brow lamination er den nyeste trenden innen øyenbryn om dagen, og det skjønner jeg godt. Hvor deilig er det ikke å alltid ha perfekte øyenbryn i flere uker? Om man er opptatt av øyenbryn kan man spare seg for både tid, stress og eventuell frustrasjon over å ikke få til ønsket form. Denne behandlingen kan altså spare deg for mye unødvendig tid på badet i hverdagen. Hos Hannes hud, fot og spa har de lang erfaring, og bryna dine er virkelig i trygge hender. Hvis du vil lese mer kan du klikke deg inn her. Om du vil bestille time kan du ringe Hanne på 930 21 815, eller sende en SMS.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Jeg skal på radio igjen

Hei❤️

På fredag så fikk jeg vite at jeg skulle være med på et radioinnslag igjen!

Synes det er så spennenes ! Gleder meg masse allerede. 

Direktesendt radio er alltid litt skremmende. Alt som er direkte? Du kan ikke gjøre det på nytt, men da blir det ekte!

I det siste så har det skjedd så mye... Dagene går i ett, fra morgen til kveld. Med missnorway og alt!

Dette er også siste uken treneren min er i Norge. Så siste uka med full trening! Nå er det bare få dager til beauticampen, og jeg gleder meg såååå mye!!

Gleder meg til å oppdatere dere!

Klem

Liten update

 

 

Heia!

Nå er det bare noen dager til campen vi skal på i Oslo! Det ligger an til at campen blir en travel dag, med mye trening, fotograferinger og mer til. Ser veldig frem til dette, og er i gang med å pakke det man trenger til turen. Vi reiser nedover allerede på torsdagen og herlighet som jeg gleder meg til dette! Så nå har jeg prøvd ulike sko som for å finne noen som er mest komfortable, for ser for meg at det blir en del skritt med de skoene i løpet av lørdagen.

 

Håper dere får en super kveld så snakkes vi <3

Presse med på shoot

 

Heia!

 

 

I dag har vært en supermoro dag! Vi har hatt shoot her i Trondheim sammen med avisen Trondheim24. Nina og meg, kjoledesigneren min, møttes i fjæra og hadde en liten fitting før avisen kom, og vi bestemte oss for at jeg skulle ha en kremhvit brudekjole med slør til å begynne med. Herlighet den kjolen var nydelig! Så kom to herlige journalister litt senere og møtte oss. Selv om det var sykt kaldt hadde vi det utrolig moro, og vi fikk tatt masse, masse bilder. Jeg hadde på meg noen ulike kjoler som designeren har sydd tidligere, slik at vi har litt ulikt bildemateriale og velge i. Så hadde vi intervju etterpå hvor vi snakket om konkurransen og andre ulike ting relatert til utdanning, tidligere modelljobber osv. En utrolig spennende dag! Vi snakket også litt om vi skulle lage en video, bildegalleri eller kun intervju til artikkelen, men vi får se hva det blir til.

 

Gleder meg masse til å dele dette med dere!

 

 

Håper dere får en nydelig kveld så snakkes vi <3

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på