fbpx

Reparere mine høye heler

84147001_468180520726827_5433088055542022144_n

Reparere mine høye heler

Hei dere! ? God Lørdag! 
Dagen min i dag har egentlig bestått av masse soving, jeg var ute og spiste middag med en venninne i går. Noe som var veldig koselig! Jeg synes alltid det er litt extra gøy og kle seg opp. Da jeg til vanlig ikke egentlig bruker sminke, også har jeg blitt litt for glad i korona antrekket (joggebukser og hoodie) 

Hvordan jeg reparerte hælene

Jeg kjøpte hælene brukt på nettet og stroppen bak på den ene hælen ble ødelagt. Vanligvis hadde jeg bare kastet skoene, men jeg bestemte meg for å prøve og fikse dem! Noen som ikke er helt likt meg! Jeg er ikke spesielt flink til å sy, men jeg måtte prøve og redde disse fine skoene. 

Så i kveld fant jeg frem nål og tråd å bare prøvde meg frem, jeg ble faktisk litt overrasket over resultatet det ble litt bedre enn jeg hadde trodd! Ikke 100% profesjonelt men, men det gikk fint. ??


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Velkommen til Høvleri Kafé

På torsdag sto jeg opp tidlig, øvelseskjørte opp til Jessheim og var på frivillighetssentralen klokka 9. Der hjalp jeg Bente-Gro Sætre, en veldig hyggelig og engasjert dame, med å gjøre klart til åpning av Høvleri Kafé. Det er en kafé som er drevet av Ullensaker Frivillighetssentral. Det er et sted for alle der man kan samles og møte andre for å slå av en prat.

Klar for å hjelpe til på Høvleri Kafé som ligger i Sveavegen 36 på Jessheim

Her er Bente-Gro og jeg klare til å ta imot kundene

Bente-Gro og jeg traktet kaffe, stekte vafler, smurte karbonadesmørbrød og gjorde så godt vi kunne for å skape en hyggelig atmosfære og en fin kaféopplevelse for alle som kom innom. Vanligvis pleier det å være muligheter for å sitte ute i hagen og spise, men det var litt regn i lufta på torsdag, og derfor gjorde vi bare klart inne. En time etter åpning kom det en del folk, og det virket som om både kaffe, vafler og karbonadesmørbrød falt i smak for alle de besøkende. Hos Høvleri Kafé er det mange stamgjester, og da er det tydelig at både service, servering og atmosfære faller i smak hos folk.

Vaffelsteking etterhvert som kundene kommer så alle får nystekte og gode vafler

Jeg synes tilbudet til Ullensaker Frivillighetssentral er veldig bra. De gjør mye mer enn å drive kafé, og de arrangerer blant annet mange ulike sammenkomster i løpet av året. Der kan man komme og møte andre mennesker og ha det hyggelig sammen. Et annet flott initiativ de har er matutdeling en gang i uka. Hver torsdag kan de som bor i Ullensaker som måtte trenge det komme og hente seg en pose med mat. Jeg fikk fortalt at det kommer cirka 100 personer hver uke. Da er det tydelig at det er et tilbud som mange trenger, og jeg synes det er flott at det finnes et slikt tilbud. Nå i coronatideen har pågangen på matutdeling økt, og det viser den triste baksiden nedstengningen av samfunnet har hatt for mange. Jeg håper at trenden snur og at færre har behov for slik hjelp i fremtiden, men inntil da er det gull det finnes et slikt tilbud.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Klar for ikveld

Hei❤️

Idag jobbet jeg fra klokken 09:45 til 18:00.. jeg bar hjemme rundt 19, og nå klokka 20:30 så skal jeg gå rundt i byen, og få andre til å føle seg sett og trygge! 

Jeg skal frivillig gå nattravn her i Fredrikstad! Jeg synes det er en utrolig fin ting å gjøre! Jeg hadde virkelig satt pris på hvis jeg selv var ute å gikk sent, at det var andre rundt som kunne se meg. Det å gå alene i sentrum på en lørdagskveld, skal være trygt, men det er dessverre slikt at det ikke alltid er det. Derfor skal jeg idag bidra med nattravnene!

Jeg er litt spent! Har aldri gjort det før, så det blir en spennenes opplevesle! Vi skal gå til rundt klokka 01:00. Så det blir en lang dag☺️ Men det føles godt!

Ønsk meg lykke til!

hyggelige kvelder

Heia!

 

I kveld skal vi feire bursdagen til en kompis og tror vi alle ser veldig ,veldig frem til det. Setter så stor pris på kvelder hvor man møts og sitter og snakker sammen og ler mye. Så om en liten time nå så skal vi møtes. Vi blir en liten gjeng i år mtp corona osv. Men små gjenger ar bestandig de hyggeligste. Da får man snakket med alle og alle blir inkludert på en koselig måte. Så vi har ordnet med gave, pyntet oss og venter nå på å dra. Det er til og med suprisebursdag for han i år, noe vi vet han har ønsket seg i alle de år! Så å endelig få til det tror jeg blir veldig moro.

 

HA en super kveld så snakkes vi <3

Nå nærmer det seg!

God helg til dere!

Det har vært en lang uke for meg, med både sponsormøte, kurs for en veldedig organisasjon og diverse andre ting. Nå er det bare en uke til beauty camp neste helg, og kun to måneder til finalen! Nå har jeg endelig fått begynt å trene styrketrening på senteret ettersom de brukte to uker på å flytte meg over til riktig senter etter en feil i systemene... To uker er mye å miste når man skal gjøre seg finaleklar og klar til Beauty Camp om 1 uke. Men nå er jeg i hvert fall i gang, og allerede på vei hjem etter trening så kunne jeg kjenne at jeg begynte å bli støl.. Hahah..

Jeg har selvfølgelig trent en del hjemme også, men det blir langt unna kvaliteten på treningen som jeg får til på treningssenteret. Der jeg får fokusert mer på hver enkelt muskelgruppe.

Det er helt utrolig å tenke på hvor fort alt nærmer seg nå :)

I forbindelse med at jeg gikk videre til finalen så hadde jeg en liten hyggelig prat med journalist fra Extraavisen. Der vi pratet om veien videre og at det snart nærmer seg finaletid. Dere kan lese intervjuet ved å følge linken under:

https://www.extraavisen.no/na-jobber-hun-mot-en-vinnertittel/

    Bildene i artikkelen er tatt av fotograf Martin Melbye.

 

Det er så fint å tenke på alt jeg har fått oppleve ei løpet av tiden i konkurransen. Komfortsoner har måttet vike for selvutvikling og

nye verdifulle erfaringer. Så mange flotte samarbeid med flinke folk. Jeg setter stor pris på alle disse erfaringene og jobber hver dag med meg selv mot å prestere og gi tilbake til alle som har vært med på reisen min, av fotografer, ulike samabeidspartnere, Miss Norway org., de andre deltagerne o.l. Listen er lang... :)

Jeg gleder meg til neste uke hvor jeg skal oppdatere mye i forbindelse med helgen på Beauty Camp og i tillegg til det så har jeg en del andre oppdateringer som kommer løpende også. I dag skal jeg på en ny liten behandling for å fikse øyebrynene mine. Gleder meg til en fin touch up der ettersom det nå er 3,5 år siden jeg fikk de fikset på salong. Vi blogges igjen snart ?

Ha en strålende lørdag dere ❤️

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Komme i form

Hei dere.♡

Det er mye som skjer om dagene og i dag har jeg vært på treningssenter og trent. Jeg prioriterer å komme skikkelig i form til beautycampen som er allerede neste lørdag. Treningen jeg holder på med er hovedsakelig cardio på ellipsemaskin for å få maksimalt bevegelse i hoftene.

Dette er mine favoritter akkurat nå:

Foto: Brendemo Foto

 

Cardio

Gå en tur hver dag, enten om det er i nabolaget eller en kveldstur med havet.

Mage

Ta for eksempel 25 sit ups hver eneste dag og planke i 30 sek.

Høye hæler

Går i minst 60 minutt hver eneste dag for å få det inn i bena.

Showwalk

Øve MYE på showwalk og se på videoer av tidligere Miss universe show.

Fjellturer

Gå flere fjellturer når været er finere for å trene alle de små stabiliserende musklene i bena og ryggen.

Vi skal jo gå i høye tynne hæler og da er det viktig å kunne svinge skikkelig på hoftene mens man går. Synes også det er så mange muligheter med maskinen siden det går an å variere styrke, hastighet og intensitet. Ellers har jeg trent hjemme i høye hæler i dag også. Akkurat nå har jeg pådratt meg en liten strekk i venstre hofte, så satser på at den er helt fin i morgen. Det håper jeg virkelig, for da skal jeg på utdrikningslag med noen hyggelige jenter♡

Håper ellers dere har hatt en veldig fin uke så langt og at helgen blir enda finere ♡ Så snakkes vi i neste innlegg♡

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på