fbpx

Bare en uke til beauticamp

Hei❤️

De siste dagene har vært utrolig hektiske, med tanke på at jeg har startet i ny jobb. Mye nytt, lange dager og mye jobb. Idag så dro jeg tidlig på morgningen til jobb, og ble hentet av min venninne klokka 18:30 når jeg sluttet på jobb. Jeg var med henne på en gravidshoot som en hjelpende hånd❤️ Etter egen erfaring så synes jeg det er utrolig deilig å ha med en man kjenner og er komfortabel med når man skal ta bilder☺️

Nå er det faktisk bare 1 uke til beauticamp!!!! Herregud jeg gleder meg SÅÅ mye! Jeg har faktisk ikke fått øvd meg så mye på catwalk i det siste... Dagene har bare flydd, men jeg har gått mye på høye hæler, så er ganske komfortabel med høye hæler. Men må få øvd masse mer før neste helg! Jeg får snaps av de andre jentene, og de er så utrolig flinke til å øve! De har blitt utrolig flinke! Jeg må også starte å se på Klara sin pakke liste, så jeg er sikker på at jeg har alt klart, og er ready to gooo!

Beauticampen vil være hele lørdagen, fra tidlig på morgningen til sendt på kvelden. Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal reise på fredagen eller lørdagen, og om jeg skal være over til søndag... Alt er litt usikkert, da jeg ikke har fått satt meg ned å tenkt. Synes det er litt dumt at jeg ikke har fått tid til det, men jeg kan ikke si nei til jobb da jeg er avhenge av penger. Jeg har egen bil, leilighet, og skal leve? Så da er det greit å tenke på økonomi! Håper jeg klarer å tilrettelegge så jeg kan bli enda flinkere å sette av mer tid til konkurransen! ❤️Dette er et eventyr jeg virkelig vil gjøre alt jeg kan får å oppleve mest mulig☺️ 

Klem❤️

 

Dagen i dag

Hei dere!

 

Nå ryddes det som bare det her for å rigge klart til et møte jeg skal ha senere i kveld. Vi skulle egentlig møtes på en kaffebar her i byen i dag, men siden – as we aaaall know – corona, så flyttet vi møtet til ZOOM. Vi har jo en del corona i Trondheim nå, så det er vel bedre å være på den sikre siden fremfor å utfordre mer enn man trenger å gjøre. Så i kveld skal jeg ha et møte med en ny potensiell sponsor. Vi har allerede snakket en del over nettet, og tenker å snakke litt over zoom i kveld. Gleder meg masse til dette, og håper vi får til et samarbeid sammen. <3

 

 

Utover det har det vært en nydelig dag er i Trondheim! Vi ventet jo egentlig på skikkelig ille vær i uken her, meeen det ser ut til at godværet er kommet for å bli en stund til. Så i dag har jeg brukt dagen på å være litt med en kompis og spist noen is sammen med han. Utrolig koselig å bare henge litt sammen og ta dagen som den kommer. Å bare møtes liksom uten å ha noen plan, og heller bare ta alt som det kommer.

 

 

Håper dere får en nydelig kveld, så snakkes vi i neste innlegg <3

 

 

Klem

Endeliiig!

Heii mine flotte lesere! ♡



I går var dagen jeg endeliiiig var ferdig med 10 dager i isolasjon, da jeg dessverre fikk påvist corona.. Noe som var utrolig kjedelig, men jeg er ikke den eneste som har vært igjennom det og heldig hvis gikk det veldig fint. Jeg hadde 2 dager med litt feber og en del vondt i hodet, og etter det så følte jeg meg helt fin! ♡ 

Og det er jeg veldig takknemlig for at det ikke ble mer alvorlig. Jeg tenker så utrolig mye på andre mennesker som har gått igjennom dette her som har havnet på sykehus, mistet et familie medlem eller en venn. Jeg sender dere alle alt jeg kan av varme tanker og styrke til dere! ♡ 
Sammen er vi sterke!! ♡♡♡



I går tilbrakte jeg dagen i Oslo med strålende sol, trening på Sats og en kaffe med en venninne ♡ Det var virkelig helt fantastisk å kunne være utenfor leiligheten sin og kunne handle sin egen mat igjen, hehe! ♡

Idag går dagen til jobb noe jeg gleder meg utrolig masse til!! Savnet gjengen veldig mye og skal bli gøy å komme tilbake ♡

Ønsker dere alle en fantastisk dag videre ♡ 

Gjerne følg meg på instagram: Madeleinedenice
Facebook side: MadeleineDeniceOlsen


Kjenner du noen eller kunne du tenkt deg et samarbeid med meg? Så gjerne ta kontakt på e-mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. så svarer jeg så fort jeg har mulighet ♥


Dagens quote: The way to have power, is to take it! ♡



Ikke fått sett presentasjons videoen min? Gjerne ta en titt ♡





Gooood klem fra meg ♡♡♡


Vi skal ha med pressen på shoot!

Hei dere!

 

Gledet meg så mye til å fortelle dere dette, for vi skal ha med oss pressen på shoot førstkommende mandag. Vi skal møte de i fjæra her i Trondheim, og shoote sammen med dem. Planen er også å få til en liten video hvor vi viser litt behind the scenes og får til en litt mer personlig video sammen, som skal publiseres på nettavisen deres. Kjoledesigneren min skal også være med på dette, og vi skal sammen i gang med vårt første prosjekt! Gleder meg masse til dette og håper dere vil lese og se dette når det publiseres!

 

 

Vi snakkes, så kommer det masse oppdateringer fremover <3

 

 

KLEM!

Nytt innkjøp til Oslo

bikini-2 @asimmonsphotography

Nytt innkjøp til Oslo

Hei igjen ♥

Om en uke er det klart for beauty camp i Oslo med jentene og Miss Norway temaet. I den forbindelse har jeg sikret meg en steamer som jeg skal ha med meg i bagasjen. Jeg har aldri prøvd en steamer før, men jeg tenkte det var mer praktisk å ha med en steamer enn et strykejern. 

Som et lite eksperiment prøvde jeg ut steameren på en kjole som var veldig krøllete etter jeg fikk den i posten, og wow! For en forskjell! Her er før og etter bilde, denne gleder jeg meg til å ha med i bagasjen til Oslo neste helg. Man vet aldri når man får bruk for en liten oppfrisking til klærne. 

FØR

ETTER


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Water challenge update

Smile

Water challenge update

Hei, hei flotte personer! ♥

God kveld! Håper dere har hatt en fin og effektiv dag i dag. Jeg har slitt mye med energien i dag, men heldigvis ble det litt bedre i kveld. Men, men tilbake til updaten! 

Siden mandag har jeg holdt på med a gallon of water challenge, dette vil tilsi at jeg drikker 3,7 L vann. Jeg hadde faktisk trodd at dette skulle bli vanskeligere enn jeg har opplevd (så langt). Jeg fordeler vanninntaket utover dagen, og holder oversikt over vannet jeg tar inn ved en app. 

Jeg fyller på vann i starbucks kopp eller et Norgesglass, også legger jeg det i kjøleskapet for at vannet skal bli kaldt.

Fordeler

Jeg har opplevd noen fordeler så langt! Jeg har mer energi og spesielt etter kl 15 på ettermiddagen, da jeg alltid pleier og få en liten energi smell. Ellers har jeg merket at jeg ikke er så sukkersyk på dagen, noe som er utrolig digg!!

 

Jeg kommer til å oppdatere dere videre til uken og selvfølgelig når jeg er ferdig på challengen på søndag. 


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på