fbpx

Dagen i dag

Hei dere!

 

Nå ryddes det som bare det her for å rigge klart til et møte jeg skal ha senere i kveld. Vi skulle egentlig møtes på en kaffebar her i byen i dag, men siden – as we aaaall know – corona, så flyttet vi møtet til ZOOM. Vi har jo en del corona i Trondheim nå, så det er vel bedre å være på den sikre siden fremfor å utfordre mer enn man trenger å gjøre. Så i kveld skal jeg ha et møte med en ny potensiell sponsor. Vi har allerede snakket en del over nettet, og tenker å snakke litt over zoom i kveld. Gleder meg masse til dette, og håper vi får til et samarbeid sammen. <3

 

 

Utover det har det vært en nydelig dag er i Trondheim! Vi ventet jo egentlig på skikkelig ille vær i uken her, meeen det ser ut til at godværet er kommet for å bli en stund til. Så i dag har jeg brukt dagen på å være litt med en kompis og spist noen is sammen med han. Utrolig koselig å bare henge litt sammen og ta dagen som den kommer. Å bare møtes liksom uten å ha noen plan, og heller bare ta alt som det kommer.

 

 

Håper dere får en nydelig kveld, så snakkes vi i neste innlegg <3

 

 

Klem

Endeliiig!

Heii mine flotte lesere! ♡



I går var dagen jeg endeliiiig var ferdig med 10 dager i isolasjon, da jeg dessverre fikk påvist corona.. Noe som var utrolig kjedelig, men jeg er ikke den eneste som har vært igjennom det og heldig hvis gikk det veldig fint. Jeg hadde 2 dager med litt feber og en del vondt i hodet, og etter det så følte jeg meg helt fin! ♡ 

Og det er jeg veldig takknemlig for at det ikke ble mer alvorlig. Jeg tenker så utrolig mye på andre mennesker som har gått igjennom dette her som har havnet på sykehus, mistet et familie medlem eller en venn. Jeg sender dere alle alt jeg kan av varme tanker og styrke til dere! ♡ 
Sammen er vi sterke!! ♡♡♡



I går tilbrakte jeg dagen i Oslo med strålende sol, trening på Sats og en kaffe med en venninne ♡ Det var virkelig helt fantastisk å kunne være utenfor leiligheten sin og kunne handle sin egen mat igjen, hehe! ♡

Idag går dagen til jobb noe jeg gleder meg utrolig masse til!! Savnet gjengen veldig mye og skal bli gøy å komme tilbake ♡

Ønsker dere alle en fantastisk dag videre ♡ 

Gjerne følg meg på instagram: Madeleinedenice
Facebook side: MadeleineDeniceOlsen


Kjenner du noen eller kunne du tenkt deg et samarbeid med meg? Så gjerne ta kontakt på e-mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. så svarer jeg så fort jeg har mulighet ♥


Dagens quote: The way to have power, is to take it! ♡



Ikke fått sett presentasjons videoen min? Gjerne ta en titt ♡





Gooood klem fra meg ♡♡♡


Vi skal ha med pressen på shoot!

Hei dere!

 

Gledet meg så mye til å fortelle dere dette, for vi skal ha med oss pressen på shoot førstkommende mandag. Vi skal møte de i fjæra her i Trondheim, og shoote sammen med dem. Planen er også å få til en liten video hvor vi viser litt behind the scenes og får til en litt mer personlig video sammen, som skal publiseres på nettavisen deres. Kjoledesigneren min skal også være med på dette, og vi skal sammen i gang med vårt første prosjekt! Gleder meg masse til dette og håper dere vil lese og se dette når det publiseres!

 

 

Vi snakkes, så kommer det masse oppdateringer fremover <3

 

 

KLEM!

Nytt innkjøp til Oslo

bikini-2 @asimmonsphotography

Nytt innkjøp til Oslo

Hei igjen ♥

Om en uke er det klart for beauty camp i Oslo med jentene og Miss Norway temaet. I den forbindelse har jeg sikret meg en steamer som jeg skal ha med meg i bagasjen. Jeg har aldri prøvd en steamer før, men jeg tenkte det var mer praktisk å ha med en steamer enn et strykejern. 

Som et lite eksperiment prøvde jeg ut steameren på en kjole som var veldig krøllete etter jeg fikk den i posten, og wow! For en forskjell! Her er før og etter bilde, denne gleder jeg meg til å ha med i bagasjen til Oslo neste helg. Man vet aldri når man får bruk for en liten oppfrisking til klærne. 

FØR

ETTER


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Water challenge update

Smile

Water challenge update

Hei, hei flotte personer! ♥

God kveld! Håper dere har hatt en fin og effektiv dag i dag. Jeg har slitt mye med energien i dag, men heldigvis ble det litt bedre i kveld. Men, men tilbake til updaten! 

Siden mandag har jeg holdt på med a gallon of water challenge, dette vil tilsi at jeg drikker 3,7 L vann. Jeg hadde faktisk trodd at dette skulle bli vanskeligere enn jeg har opplevd (så langt). Jeg fordeler vanninntaket utover dagen, og holder oversikt over vannet jeg tar inn ved en app. 

Jeg fyller på vann i starbucks kopp eller et Norgesglass, også legger jeg det i kjøleskapet for at vannet skal bli kaldt.

Fordeler

Jeg har opplevd noen fordeler så langt! Jeg har mer energi og spesielt etter kl 15 på ettermiddagen, da jeg alltid pleier og få en liten energi smell. Ellers har jeg merket at jeg ikke er så sukkersyk på dagen, noe som er utrolig digg!!

 

Jeg kommer til å oppdatere dere videre til uken og selvfølgelig når jeg er ferdig på challengen på søndag. 


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Den eneste idretten som kan redde liv

Vi var så heldige at vi fikk besøk av Indre Akershus Blad på Bjørkebadet på lørdag. De kom en halvtime før flytefesten startet, og var med oss gjennom hele arrangementet. Både Saskia og jeg som arrangerte dagen ble intervjuet. Det ble også et par av barna som var med. Veldig gøy at vi alle sammen kunne uttale oss om svømming. Selv om vi alle er forskjellige er vi likevel enige i at svømming er utrolig viktig, og at vi bare kan bli bedre.

Det jeg synes er ekstra bra med denne artikkelen er at den ikke er en plussak. Da kan alle som vil gå inn og lese den i Indre Akershus Blad. Flott at en så viktig sak kan leses av alle. Du kan lese den ved å klikke deg inn her.

Jeg håper denne dagen har inspirert til at enda flere vil lære seg å svømme i sommer. Forhåpentligvis ser vi også noen av barna som var med på svømmekurs til høsten.

Foto: Petter Stensås/Indre Akershus Blad

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på