fbpx

Solfylt sommeravslutning

Annonse: Issy Makeup

Onsdag kveld var jeg på en liten skoleavslutning sammen med mine nærmeste fra klassen på BI. Jeg synes det var litt dumt at jeg ikke fikk vært med på den offisielle avslutningen som var kvelden før, fordi det så veldig morsomt ut, men da er det ekstra hyggelig å samle de nærmeste dagen etterpå. Dette var siste gangen alle var samlet før vi blir spredt til alle kanter, så det var litt vemodig. Likevel er det nå en gang sånn det er, og da er det veldig fint å i det minste få en fin avslutning.

Jeg bruker solkrem fra Biosils fra Issy Makeup

Vi satt på Lekter´n hele ettermiddagen og kvelden. Der spiste vi og koste oss i sola og sommervarmen. På sånne dager er det ekstra viktig å ta vare på huden i sola. Jeg hadde med meg Biosils-solkrem fra Issy Makeup, som vi alle sammen smurte oss inn med. For meg er det veldig viktig med solkrem, fordi jeg er opptatt av å ta vare på huden, og når jeg er rundt vennene mine er det viktig at de også får smurt seg. Det som er så bra med akkurat den solkremen er at den er mild og fin for huden, i og med at den bruker et mineralfilter istedenfor kjemikalier for å blokkere solstrålene. Ingrediensene i solkremen er heller ikke dårlig for miljøet. Jeg kan også melde om at ingen ble solbrente, så det er tydelig at solkremen gjør jobben.

Synne og Alexandra med hver sin variant av solkremen fra Biosils, som kommer i mange ulike typer.

Det var fint å se igjen vennene mine fra skolen. Endelig kan man senke skuldrene, slippe alt av eksamensstress og nyte sommeren. Jeg fikk faktisk tilbake eksamen i jus i går og det gikk veldig bra, så jeg er skikkelig glad for det og krysser fingrene for at det fortsetter når resten av karakterene kommer. Nå skal sommeren nytes, og forhåpentligvis blir det mange dager der man får bruk for Biosils-solkrem, som vil bety nydelige sommerdager framover.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Den perfekte bukse

ihdi

Ny bukse 

Hei dere ❤️ 
Endelig fredag og helg igjen! Tenk nå er det bare 1 uke til jeg reiser i Oslo igjen. Jeg har alltid likt Oslo, så det blir gøy og komme på besøk igjen der snart. 

Men tilbake til temaet, jeg har kjøpte meg en ny bukse på AliExpress. Jeg bestilte denne og 2 topper for ca 2-3 uker siden så jeg ble overrasket over hvor fort det egentlig kom i posten. 
Man vet jo aldri helt hvordan buksen passer når den er kjøpt på nettet. Men jeg kunne ikke blitt mer overrasket på en positiv måte! Den passet perfekt og var kjempe behagelig i stoffet! Kunne det blitt bedre!? 
Etter mange bom kjøp på nettet fant jeg endelige min perfekte bukse. Denne blir garantert med i kofferten til beauty campen neste uke i Oslo. 

Har dere opplevd at noen passet perfekt fra nettet? Særlig AliExpress? Kommenter gjerne under ❤️


Håper dette falt i smak hos dere ♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook

 Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Camp om en uke

Hei dere!

 

 

Nå er det ikke lenge igjen til beautycampen vi skal på i Oslo! Herlighet jeg gleder meg så mye til dette! Ser så frem til å trene med de andre jentene, og det å møte alle sammen! Det blir så vi reiser nedover på torsdagen for å få noen dager i Oslo, før campen går av stabelen på lørdagen. Husker denne campen i 2016 da jeg var med på den sist, og herlighet for en daaag! Så ser enormt mye frem til dette!

 

 

Så kommer det masse bilder fra dette! Og fra reisen til Oslo generelt!

 

 

Håper dere vil følge med videre så snakkes vi <3

Tiden framover

Skjermbilde-2021-06-02-kl.-22.07.12

God kveld dere!

Nå framover blir en helt sykt travel tid! Det hjelper ikke akkurat på at jeg har mistet telefonen der jeg hadde oversikt over alt på hehe, men man må vel bare jobbe med det man har tenker jeg. Først og fremst så har 6 vakter til på jobb før jeg reiser til Oslo, det er egentlig ganske mye med tanke på tiden det er igjen og annet jeg må gjøre - men det skal nok gå bra. I morgen skal jeg levere bøker på skolen, det blir gøy å se igjen venner.

Jeg må også øve en del på heler, jeg aner ikke når jeg skal få tid til det men skal prøve å få presset inn noen timer - dette er viktig før beautycampen neste helg - jeg gleder meg sånn! Ellers så har jeg vitnemålsfesst, skal farge håret, feire litt russetid og litt forkskjellig. Samtidig som jeg skal i noen møter og planlegge litt utover Miss Norway. 

Ønsk meg lykke til, god natt<3

For samarbeid eller kontakt:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

97435364

Instagram; Stephanylarosa

Helgens planer

Hei❤️

Imorgen så skal jeg jobbe, og jeg skal åpne butikken i den nye jobben for første gang alene? Gruer meg litt, men jeg er utrolig spent! Etter jobb så skal jeg trene, og øve litt på hæler? 

Lørdag er det enda mere jobb, og etter jobb så skal jeg få i meg litt mat før jeg skal gjøre noe utrolig viktig☺️

Jeg skal nemlig være "natteravn" Jeg skal fra klokka 20:00 til klokka 01:00, frivillig gå rundt i Fredrikstad sentrum og Gressvik her jeg bor og passe på at alt er på stell. Jeg synes det virker utrolig spennenes, og føles kjempe godt å gjøre noe som kan gjøre at andre føler seg mer trygg. 

Jeg skal selvsagt oppdatere dere om hva som skjer, og hvordan det var☺️ Kanskje det til og med kan være noe du tenker deg å gjøre! Det å bidra frivillig som å være nattravn, er ingenting du binder deg opp mot! Det er bare å sende en melding eller ringe i forkant, og si at denne helgen så har du mulighet til å hjelpe til! Kan man ikke så kan man ikke! Jeg synes det er en utrolig lett og fin måte å kunne bidra til samfunnet der du holder til❤️ Søk på google, "nattravn" + steder du bord, så finner du sikkert noen du kan kontakte! 

Jeg gleder meg masse☺️

Men nå skal jeg komme meg i seng å få lagt meg! Ny og lang dag i morgen☺️Klem fra meg

Jeg mistet telefonen i sjøen!

Skjermbilde-2021-06-08-kl.-22.59.27

Hei dere!

Jeg vet egentlig ikke hvordan jeg skal starte dette innlegget haha dere ser jo overskriften... Det er så rart å tenke på egentlig, at når mn minst forventer det - å wipps mister man noe viktig. Jeg tenkte aldri at dette skulle skje i går, men det hendte jo - på den dummeste måten.

I går så var jeg ute med venner, det var egentlig ganske spontant - jeg skulle egentlig legge meg da jeg ble spurt om jeg ville komme til Molde. Så da satt jeg på med en venn og vi kjørte innover. Jeg hadde det ganske fint hele kvelden, det var god stemning med mye energi. Jeg hadde ikke tenkt til å være ute så lenge da jeg skulle jobbe i dag.

Utover kvelden så skulle vi gå å sette oss på noen steiner ved siden av det kjente hotellet seilet i molde, her hadde jeg fått beskjed om å være forsiktig med å ikke miste telefonen. "Så klart - så kløne er jeg vell ikke". Men som overskriften røper - så presterte jeg i å gjøre akkurat det. Jeg skulle sette meg ned da telefonen plutselig falt ut av lommen, "klikk,klikk,klikk" hører jeg i mens telefonen baserer stein etter stein helt ned i sjøen. Jeg husker ikke hva jeg tenkte akkurat da jeg fant ut at nå var den borte, men en ting er sikkert - jeg var optimistisk på at jeg skulle greie å få den opp igjen.

Så der sto vi, i ca en halvtime og flere venner prøvde å hjelpe meg - men ingen fikk det til. Vi kunne se telefonen men ingen av oss nådde den. Vi fikk til og med låne en klype fra bensinstasjonen! Men det var ingen nytte... Så der nede ligger telefonen min nå, full av minner og meldinger jeg har mistet. Man tenker egentlig ikke over hvor viktig noe er før det er borte, og telefonen er en stor del av hverdagen min. Ikke fordi jeg er avhengig av den, men fordi den innholder så mye... Bilder, notater, meldinger, kontakter og lister går langt.

Så jeg dro hjem telefonløs og i dag måtte jeg kjøpe meg ny, og den er helt tom - uten bilder og minner. Veldig trist egentlig haha. Men jeg synes det er rart å tenke på at telefonen bare ligger der nede og venter på å bli plukket opp... De hadde egentlig vært gøy å fått den opp en dag, tenk om jeg finner den att om flere år!

For samarbeid eller kontakt:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

97435364

Instagram; Stephanylarosa

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på