fbpx

Det var spennende!

Skjermbilde-2021-05-18-kl.-20.31.14

Hei!

Som jeg fortalte dere i går kveld så skulle jeg og kjæresten min se på en rettsak sammen. Det var mye mere som en dokumentar da episoden vi var på ikke viste så mye fra rettssaken men startet mere med bakhistorien og eksperter. Men det var alikavell veldig spennende å se på hva folk tenkte og ikke minst va guttene selv tenke i situasjonen!

Jeg synes jo det er en ganske trist sak, og er veldig spent på å følge med videre. Jeg tror vi skal se neste episode allerede i dag. Haha akkurat nå er det 3 forskjellige serier vi ser på. Det er også på en veldig kreativ måte da vi er i et langdistanse forhold. Så det vi bruker å gjøre er at vi facetimer samtidig som vi ser på serien på hver på mac. Det er jo litt koselig det og, i all fall en løsning haha!

Ut i fra den episoden jeg så så ha jeg funnet ut at den ene broren følte seg litt verre enn den andre. Men alt begge ikke ville gjøre dette men visste ikke hva annet dem skulle gjøre. Så fikk vi også vite litt om hvordan politiet jobbet med saken og hvor lang tid det bokfør de fant ut.

Jeg skal oppdatere dere videre!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mye som skjer!

Skjermbilde-2021-05-18-kl.-20.23.06

Hei dere!

Nå er det ikke lenge til finaleuttak og gjennom de dagene som kommer så har jeg en del baller i luften, altså prosjekter!

I dag har det vært en rolig dag, jeg har hatt prøvemuntlig på skolen så har jeg ellers bare vært hjemme. Jeg venter i spenning på å få se introduksjonsvideoen min og også bikinibildene mine. Jeg gleder meg også utrolig mye til å kunne se videoene til de andre deltakerne. Føler jeg blir litt bedre kjent med de og hva som driver de.

Nå denne uken så er det en del spennende som skjer. Jeg vet at jeg har 3 presseoppslag i vente. 2stk med Nrk og 1 med extraavisen. Jeg gleder meg utrolig mye til artikkelen om kroppspress kommer ut, og hva de to andre skal handle om får dere bare vente å se haha!

Ellers så har jeg snakket en del med en potensiell samarbeidspartner som jeg skal møte snart som mulig. Dette er en lokal en så jeg krysser fingrene or at dette går i boks! Jeg har jo hatt 5 stk bedrifter som har sakt ja til å være sponsoren min tidligere, men det har oppstått komplikasjoner med de som har gjort at det ikke har blitt noe av.

Det er jo selvfølgelig kjipt, men det betyr ikke at man må gi opp!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Prøveeksamen gikk greit!

Skjermbilde-2021-05-18-kl.-20.13.39

Hei dere!

Så i dag så hadde jeg prøveeksamen som jeg har fortalt dere om tidligere. Temaet jeg hadde var 1900 tallet. Det var da i faget norsk så jeg måtte snakke om utviklinga til nynorsk, bokmål og samnorsk. Det er egentlig litt spennende med tanke på at det ikke er mere enn litt over 100 år siden det startet og at det fortsatt er en aktuell sak. Det er ofte spennende å lære om ting som omgår oss her og nå.

Jeg selv er ikke særlig flink til å skrive på nynorsk og foretrekker bokmål. Men synes at nynorsk er veldig fint å lese og ikke minst en del av Norge. I dag så er det snakk om veldig mye om man skal ha nynorsk på skolen eller ikke, og det er en diskusjon som omfanget mange.

Men det som egentlig er skumlest er å se på utviklingen av det norske språket når vi blander det med engelsk. Kommer vi til å ha et norsk språk i framtiden, eller bli det nesten helt engelsk? Hahah det er litt spennende å tenke over, og jeg lurer på hvordan de blir. Jeg lever nok mest sannsynlig ikke når den forandringen skjer, men alikavell haha!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sommerferie!

 

Hei dere!

 

Da har jeg gått ut i sommerferie! Eksamen er levert og jeg er klar for å ta sommeren fatt. I sommer er planen å jobbe litt, og fokusere mye på denne konkurransen. Må si det er rart å gå en sommer i møte uten noen konkrete planer. Eller dere – en plan er jo veldig klar – finalen i Miss Norway! Herlighet som jeg gleder meg til dette! Det skal bli utrolig spennende å gå over scenen i august! Så før den tid blir det masse, masse trening og mye jobbing med presse, sponsorer, bilder og mer. Håper dere vil følge med på veien videre så snakkes vi i neste innlegg! KLEM <3  

Sabina hadde bursdag!

Hei! 

På 17 mai hadde faktisk vår kjære tidligere hest bursdag! En hvit Lippizaner hoppe. Det var en hest som jeg vokste opp med og som var den første hesten jeg red på. Til og med før jeg var født, når jeg var inne i magen til moren min. Så på nasjonaldagen vår så tenker jeg alltid ekstra på henne og at hun var starten på en oppvekst med mye glede av hest og ridning.

Jeg har lært mye av disse hestene og de kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjertet og livet mitt, selv om jeg ikke lenger vier de like mye tid. De har gitt meg en driv til å tørre å gå min egen vei, stå stødigere i meg selv og en ro inni meg selv. Noe som jeg tenker har vært positivt for mye i livet mitt.

Kan se om jeg får et bilde av henne til å dele senere! Ha en fin dag videre :D 

 


Hello!

On the 17th of may our horse, that is no longer with us, had her birthday. This is also the national day of Norway, so on this day I always think of her. She was the first horse I grew up with and sat on for the first time. Even when I still was in the belly of my own mother.

It was the start of a life full of horses and riding. Horses will always have a special place in my heart and in my life, even though I no longer dedicate as much time to them now. They have given me a drive to walk my own path, stand steady in myself and given me a calmness inside. Something I consider being a positive impact in my life. 

I will see if I can get any photos of her for sharing later! Have a great day :D 

 

 

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

Innlegg 2

Hei.

Her er et lite innlegg for å bli bedre kjent med meg. Jeg fant inspirasjon fra nettet og tenkte at jeg kan ha spørsmål som jeg kan svare på igjen. Denne gangen har jeg selvfølgelig funnet noen nye spørsmål.

1. Min favoritt måte å koble av på når jeg har fri en dag?

Spise god mat, trene, gjøre yoga og kanskje se en god film med godt selskap.

2. Hva slags musikk liker jeg?

Jeg foretrekker litt forskjellig egentlig. Det går mye i musikk som jeg hørte på for noen år siden nå, ettersom jeg ikke er helt oppdatert på hva som er nytt. Så jeg liker litt variert musikk, men absolutt ikke death methal og slik "hard" musikk.

3. Den beste ferien jeg noensinne har hatt?

Det må bli til Roma i Italia. Det var overaskende bra, selv om det var mye folk der. Jeg skulle hatt enda flere dager der slik at jeg ikke hadde måttet stresse fra attraksjon til attraksjon for åå få med meg det jeg ville! Helt nydelig sted <3 På andre plass er kanskje London og Kroatia.

4. Mitt neste reisemål?

Forhåpentligvis finalen i Miss Universe! Heheh ;)  Utenom det så må det være et varmere sted.

5. Mine hobbier og hvordan jeg startet med de?

Jeg har nevnt mye før, så her tenker jeg å nevne håndbåll. Jeg startet med håndball når jeg var rundt 8 år eller før. Jeg fikk starte før tiden man pleier å starte ettersom jeg var veldig gira på å starte etter å ha sett søsteren min spille på cup. Før dette hadde jeg ikke lyst, men det endre visst meningen min. Spilte da til jeg var ca. 14 år gammel. Utenom det så har jeg holdt på mye med hest, dans, trening og yoga.

6. Min favoritt alder når jeg vokste opp?
Det må være rundt 7-12 års alder. Vanskelig å velge, men følte generelt at dette var en god tid.

7. Det siste jeg leste?

Det er filosofi boken jeg har som pensum i år.

8. Stranda eller camping om sommeren?

Helt klart stranda! 

9. Min favoritt iskrem topping?

Det må være daim og sjokolade! <3

10. Hva var den siste jeg så på TV?

Det var Tarzan filmen med han svenske skuespilleren. 

 

Om dere ønsker svar på noen spørsmål så kan dere gjerne skrive de i kommentarfeltet eller spørre meg på instagram <3

                                                            Fotograf: Martin Melbye

For samarbeid / For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier / Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på