fbpx

Kveldstur

Hei!

 

 

Hele mitt liv har jeg elsket kveldene. Mørket og solnedganger har bestandig gitt meg en vakker energi. Så det å gå en tur om kveldene har bestandig gitt mye ny energi til dagene som kommer. I kveld gikk kvelden med til å gå en lang tur i marka for å bare samle tankene litt etter en svært hektisk vår. Dette hjelper bestandig for å klarne både tanker og sinn, og noe man absolutt kan anbefale alle å gjøre.

 

Også er det så vakkert slik som det er nå om dagene! Så nydelig vær og så vakkert ute. Håper det holder seg slik i dagene fremover.

 

Håper dere får en fin kveld videre så snakkes vi i neste innlegg <3

 

 

Klem <3

Morgendagens planer!

God kveld dere!

Nå sitter jeg plantet foran pc´en etter en koselig kveld med besøk. Jeg har ikke lenge igjen før alt skal være klart til finaleuttaket på fredag. Det er litt stressende, men jeg tror det vil gå fint. Jeg har planer om å lage litt ekstra materiale og få tatt med det på tampen. 

I morgen skal jeg en tur til kjeveortoped og ta bilder for å rett opp litt. Gleder meg til det! Utenom det så skal jeg til legen og ta en reisevaksine (ikke korona) og så skal jeg hente en kjole som jeg skal kjøpe! Det blir fint med litt ekstra til sommergarderoben og til photoshoots! Dere får nok se den på bilder senere :) Har også mailet litt med diverse veldedige organisasjoner i det siste, så det blir fint å være med på deres tiltak og bli kjent med de!

Håper dagen deres har vært bra! 

 

 

Kontaktinformasjon for samarbeid:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på sosiale medier:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 


 

Good evening!

Now I'm sitting planted infront of my computer after some lovely visit. It's not long until everything has to be ready to submissions on Friday. It's a little stressful, but at the same time I believe it will turn out nice! I do have plans to make some ekstra material and put it in there just before submission. I usually always like to do some extra. 

Tomorrow I have an appointment at the orthodontist where we'll take some pictures before fixing the teeth. Looking forward to it! Other than  that, I'm also going to the doctor to take a travel vaccine (not the Covid-19), and then I'm going to pick up a dress that I'm buying. I love to freshen up my summer wardrobe and get some new outfits for photoshoots. You will probably see the dress on some photos later :) I have also been mailing a lot with different charity organizations, and are looking forward to joining in on their activities and get to know them!

Hope you had a lovely day!

 

For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

 

Angrepet av illsinte duer

Da var endelig de siste klippene til presentasjonsvideoen filmet og VoiceOver ferdig innspilt. I går var en veldig spennende dag med filming. Da var jeg nemlig på taket av kornsiloen, Bjørkelangens høyeste og også mest kjente bygning. Alle som er herfra har vel en liten drøm om å komme opp der, men det er ingen gjerder eller form for sikkerhet der oppe. Derfor hadde det blitt veldig farlig om alle kunne gå opp der. Jeg føler meg derfor skikkelig heldig som har et fint lokalsamfunn som stiller opp for meg og åpner døra så jeg får komme opp for å filme.

Se på den fine utsikten! Foto: Javier Berrocal

Å filme på toppen av siloen, nesten 50 meter over bakken, er lettere sagt enn gjort. Vi har hatt lyst til å filme i hele mai, men på grunn av mye dårlig vær og vind har det blitt utsatt gang på gang. Da vi endelig skulle filme i går ettermiddag bøttet det ned, og da regnet til slutt ga seg fire timer senere fortet vi oss ned for å begynne å filme. Brått fikk vi et nytt og uforutsett problem, illsinte duer. Vi skulle filme med drone og det likte duene som har reir på siloen dårlig. Fem ganger ble dronen angrepet, og det var nesten så den styret. Heldigvis aksepterte duene dronen til slutt, og vi kunne endelig begynne å filme. Det er litt skummelt å skulle prøve seg på catwalk 50 meter over bakken, men jeg gjorde mitt beste og gleder meg veldig til å vise dere resultatet.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie  

Nye møter i vente

Hei dere!

 

 

Denne uken blir nok mye mer travel enn man hadde sett for seg! Så gøy! Og så utrolig morsomt når folk sender mail og spør om vi skal prøve å få til et samarbeid sammen. Så i kveld skal jeg sitte å lese igjennom noen mailer som har kommet de siste dagene. Om du som leser dette kan tenke deg å samarbeide, eller lurer på noe, må du gjerne sende en mail til noraemziægmail.com eller til @noraemilien på instagram <3

 

Håper dere nyter finværet og at dere får en super mandag videre <3 vi snakkes i neste innlegg

På forsiden!

Skjermbilde-2021-05-19-kl.-19.06.34

Hei dere!

Nå er det ute en fantastisk artikkel! Denne handler om kroppspress som har blitt et tema jeg nå snakker en del om, og det synes jeg er gøy og givende! Det er et viktig budskap jeg gjerne vil formidle!

Til denne artikkelen så var det Daniel som intervjuet meg. Det er alltid like hyggelig å snakke med han og det går alltid greit. I det siste har jo seertallene til extraavisen eksplodert blant annet på grunn av Miss Universe, men også fordi de har mange gode og aktuelle saker! Derfor er det ekstra kjekt å få komme på forsiden da det er enda flere som får tatt i mot budskapet mitt.

Jeg håper dere vil lese artikkelen da det er en sak jeg synes er viktig folk tar seg tid til å lese seg litt opp på, ikke bare fordi det er jeg som snakker om den. Link:

 https://www.extraavisen.no/kroppspress-er-fortsatt-et-aktuelt-tema/

I tilleg kan dere gjerne også gå inn på extraavisa sin facebook side og like den! Da får dere oppdateringer, og ikke minst oppdatering om når neste sak om meg kommer ut haha! Her er link til siden:

https://www.facebook.com/Extraavisen

 

 

Hælegåing

Skjermbilde-2021-05-19-kl.-19.03.56

God kveld dere!

I dag så har jeg øvd litt på heler! Jeg har fokusert ekstra på aftenkjole walken i dag da det er den jeg minst har øvd på tidligere. Jeg synes jo bikiniwalken er den morsomste walken så jeg pleier å øve en del på den - derfor sitter den litt bedre nå. Utenom de spesifike walkene så er det egentlig mest finpussing og enkelte ting jeg kan øve mere på.

Jeg har merket at det har vært litt ekkelt å gå i de nye skoene, det tror jeg nå er fordi de er litt for store! Jeg pleier jo å byuke størrelse 37 men disse er i 38. Altså jeg synes jo de er super gode og gå i, det er bare at av og til når jeg skal stå på heler og gå på den så føles det litt ustødig ut.

Jeg skal i allfall bestille et par hæler til tenkte jeg for å variere litt. Noen hang med platå, andre uten. Det tror jeg er veldig lurt! Me jeg skal se hjemme om mamma har noen tips til de helene jeg har nå siden jeg elsker de! Ikke minst så får de meg til å se høy ut!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på