fbpx

Prioriteringer

God dag igjen♡♡ Siden det er mye på agendaen de kommende dagene har jeg bare lyst å oppdatere dere litt.♡ Den siste tiden har jeg prioritert å dra ut å filme til presentasjonsfilmen i Miss Norway og utført noen veldedige oppdrag i Etne. Skolene har også blitt litt prioritert nå denne helgen så nå er det finalevideoen som er nummer 1 på prioriteringslista! Det som gjenstår på den er blant annet å spille inn talen min som skal være på lydopptak. Gleder meg masse til å vise videoen til dere.

♡♡ Snakkes. 

Kontakt meg gjerne på: 994 27 393 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Dette skjer

Hei igjen ♡♡ Det er mye som skjer fremover nå både i forhold til Miss Norway og med skolene jeg går på. Akkurat nå sitter jeg med en stor skoleoppgave ved Sofi, jobber med finaleuttakvideoen til Miss Norway, øver på skriftlig eksamen som er 1.juli så får jeg utdelt en hjemmeeksamen 26.mai. Ellers har jeg et veldedig oppdrag i Sveio imorgen hvor jeg skal gjøre frivillig arbeid. Uten om dette blir det selvsagt blogging og kanskje til og med litt sying om jeg en inspirert til det igjen ♡♡ Tusen takk for at du tar turen innom bloggen så sees vi øyeblikk ♡♡♡♡

♡♡ Snakkes. 

Kontakt meg gjerne på: 994 27 393 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Det nærmer seg!

Hei igjen ♡♡ Nå nærmer det seg virkelig finaleuttaket i Miss Norway som er den 21.mai. Mye av tiden nå går i videoinnspilling sammen med Urrang som er så snill å hjelpe meg med den ♡♡ Det setter jeg utrolig stor pris på at han tar seg tid til å gjøre. Samtidig som innspurten til finaleuttaket har jeg to andre skoler som jeg sjonglerer mellom pluss et par nye jobboppdrag i veldedige organisasjoner. Det merkes at det nærmer seg finaleuttaket nå!♡♡ Det er jo faktisk bare tre hele dager til siden det er på fredag! Vi snakkes snart da dere ♡♡

Ny oppgave

Hei dere♡♡ Akkurat nå holder jeg på med en skoleoppgave som vi har fått utdelt ved School of Fashion Industry. Faget er av visual merchandising og vi skal lage vårt eget konsept til en ønsket konseptbutikk. Dette synes jeg virkelig er spennende og faget er helt nytt for meg. Det går ut på hvordan vi skal plassere klær og møbler, farger og komposisjon, belysning i forhold til hverandre for å skape en helhetlig opplevelse av en klesbutikk. Oppgaven skal bli levert senere i dag, så jeg har en del å gjøre med den nå. Dere får ha en fin dag i mellomtiden så oppdaterer jeg dere ganske snart♡♡♡♡

Endelig nye sko!

God morgen dere!

Nå har jeg en god nyhet! Jeg satte meg på mail liste i får kveld for å få beskjed med en gang butikken får inn et par sko jeg vil ha i min størrelse, og allerede i dag morges våknet jeg til mail om at de har fått inn 1 par (!) i min størrelse. Så jeg gikk rett inn på nettsiden deres og bestilte de hjem, og de kommer allerede i posten nå på fredag :D Lykke! Det er et par i veldig god kvalitet og litt stiv pris, men da holder de en stund og så rekker jeg å gå de inn til en evt. finale :) Gleder meg til å prøve de på! Forhåpentligvis passer de, men om det trengs så får jeg evt. bruke noen ekstra innlegg og såler. Det er jeg vant med fra før uansett. Men vi får se! Om de kommer nå på fredag så får jeg muligens allerede nå til helgen tatt noen bilder med de på! 

Nå skal jeg redigere videre, vi blogges :D

Fotograf: Irina Egorova 

 

Om du ønsker et samarbeid, så er du velkommen til å kontakte meg på e-post:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg med gjerne på mine sosiale medier:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021


Good morning everyone!

I have some great news today! Yesterday I put myself on a mailing list to receive news of when a couple of shoes that I want was back in stock in the webshop. Already the next morning I received a mail that they got one pair of shoes in my size now! So I hurried and ordered them home to me, and now they are due to be delivered already on Friday. Just two days from now! Yey :D They er in really good quality and a little high price, but at least then they will probably last for a while, be comfortable and I will have time to break them in before any possible final. Since they are arriving already this Friday, maybe I will get the chance to use them in a shoot this weekend.

Now I have to go back to editing! See you :D 

 

For collaboration:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Follow me on social media:

Instagram:  Janeveroniica 

Facebook: Jane Veronica - Veien til Miss Norway 2021

Trivsel er viktig!

Skjermbilde-2021-05-19-kl.-08.49.52

Hei dere!

I dag er en nylig dag for å gjøre noe for andre! Tidligere har jeg snakket litt om brystkreft som rammer kvinner flest. I dag vil jeg ta opp et tema som er litt mere sårt igjen for min del, altså barnekreft. Jeg synes det er så utrolig synd at det må ramme små barn som nesten ikke har fått tid til å være et barn engang. Det skummelt med barnekreft er at det også spres mye fortere enn voksne som har kreft. Det som er fint med Barnekreftforeningen er at det er en organisasjon som jobber for akkurat dette. I året så overlever 85% barn med kreft. Det er selvfølgelig ikke nok, men det er en start.

Barnekreftforeningen jobber med mye mere enn bare forskning. De jobber også med trivsel. Det syns jeg er en veldig fin ting! Spessielt barn skjønner ikke alltid 100% hva som foregår og hvorfor de ikke lenger kan i barnehagen elle spå skolen ei stund. Men det kommer naturlig fordi å måtte leke eller gjør noe morsomt. Med Barnekreftforeningen kan du hjelpe med å gi et barn et smil. Trivsel er utrolig viktig og med denne innsamlingsaksjonen jeg har laget med Barnekreftforeningen, så kan du bidra med å gi de akkurat det!

Det er ingen sum som er får liten, eller for stor. Og hvis det er litt vanskelig å bidra sånn - så hjelper det like mye å dele denne innsamlingen videre slik at flere får sett den!

Her er link til innsamlingen: https://minaksjon.barnekreftforeningen.no/16593

Tusen hjertelig takk på forhånd!

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på