fbpx

Presentasjonsvideoen min

Endelig er dagen her og det er tid for finaleuttak! Allerede siden før jeg meldte meg på konkurransen har jeg sett for meg hvordan videoen min skulle være og hva jeg ønsket meg å ta med, når jeg skulle presentere det lille, koselige hjemstedet mitt.

Foto: Javier Berrocal

Videoen er filmet og redigert av Javier Berrocal fra Albatross Films

At jeg fikk komme opp på taket av kornsiloen for å filme var helt fantastisk. Det er en bygning som betyr mye for oss som er fra Bjørkelangen. Den har alltid vært der, og er et kjennemerke i en liten bygd de fleste bare kjører forbi på vei til og fra Sverige. Jeg sitter faktisk og ser ned på siloen nå mens jeg skriver dette. Det er ikke alltid lett å filme, og det hender at man må endre litt på planene underveis. Det skjedde da vi filmet på siloen, og jeg fikk et presseoppslag på det som dere kan lese her. Likevel er jeg veldig fornøyd med at vi gjorde det beste ut av situasjonen, og selv om vi ikke fikk filmet så nærme ble klippene fine likevel.

Jeg er også veldig takknemlig for at vi fikk filme på Bjørkebadet. Svømmehallen har alltid vært et viktig sted for meg, og jeg har brukt utallige timer i bassenget. Jeg vet også hvor utrolig strengt det er med filming og fotografering. I utgangspunktet er det totalforbud mot det, så alle skal kunne kjenne seg bekvemme når de bader. Derfor satte jeg litt ekstra pris på at jeg fikk lov til å komme utenom åpningstid for å filme, slik at vi var sikre på at ingen andre skulle bli filmet med et uhell.

Takk til to av sponsorene mine, Hannes hud, fot og spa og Lenaz - Løken klær og sport, for at dere ville medvirke i videoen. Veldig gøy å få ha dere med på filminnspilling.

Til slutt vil jeg rette en stor takk til Javier Berrocal for filming og redigering. Vi filmet over fire ulike dager for å få med alle klippene vi ville. Jeg setter derfor stor pris på både tålmodigheten og kreativiteten han har lagt inn i prosjektet.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie  

 

Nå er jeg klar!

Skjermbilde-2021-05-21-kl.-08.13.23

God morgen kjære lesere!

Akkurat nå så sitter jeg utenfor "festsalen". Det er et rom her på Molde VGS der vi skal ha heldagsprøver vår! Vi skal i dag ha heldigs i Norsk. Det varer jo fram til 13.25 maks, så det betyr at jeg ikke har telefon eller noe form for kommunikasjon med noen fra og med jeg er ferdig med dette blogginnlegget - til og med jeg er ferdig med heldags.

I dag kjenner jeg at jeg føler meg litt dårlig, litt kvalm og svimmel. Så jeg håper at jeg alikvaell kan prestere bra på tentamen uten å bli påvirket av formen. Etter heldags så skal jeg jo på jobb, så blir generelt litt travelt. Jeg ønsker dere alle sammen en kjempe fin dag. Husk å følg med utover dagen da vi alle deltakere skal legge ut presentasjonsvideo vår!

Wæeee det er bare 3 minutter i gjen til vi starter! Jeg har fylt på vannflaska mi, kjøpt en sjokolade pudding og en baguett. Så nå er det bare å finne fram bøker og alt. Så må jeg legge ut dette innlegget før de slår av nettet haha!

Ønsk meg lykke til<3

Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!

tlf: 97435364

instagram: stephanylarosa

email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

IDAG HAR JEG BURSDAG!

Hei alle dere fine❤️

Jeg har bursdag idag!! æææ! Favoritt dagen min! 21.Mai!! 

Jeg har gledet meg til denne dagen helt siden 22.Mai 2020? Altså jeg elsker å ha bursdag! Føler dagen er min, og at alt går så bra☺️ Idag så skal jeg på jobb fra 10-16, og når jeg kommer hjem så blir det å gjøre alt som skal bli klart til finaleuttaket! Både bikinibilder, video og presentasjonsblogg! Tror ikke det blir så mye ut av bursdagen min, hihi men fikk feiret meg litt igår! 

Nå er det bare å krysse fingrene og håpe på at jeg kommer videre❤️ Jeg har gjort alt jeg kan!

Ønsker dere alle en fin dag☺️

Klem fra bursdagsjenta!

 

Sniktitt

 Hei fine dere og takk for at du kommer innom her og leser.

Er så spent på dagen i dag og det å skulle vise dere presentasjonsvideoen. Må bare få sagt tusen takk for all hjelpen med å lage denne videoen! Dette hadde aldri gått uten dere. Så tenkte å vise dere en liten sniktitt av videoen allerede nå. Så kommer den fulle videoen senere i dag. <3 

 

 

 

 

 

Om du lurer på noe eller kanskje vil jobbe sammen må du gjerne sende en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller til @noraemilien på instagram <3 stor klem! Så snakkes vi i neste innlegg.

Finaleuttak

 

Hei!

 

 

Nå er det ikke mange timer til finaleuttaket! Er såå spent på fortsettelsen og krysser fingrene for å komme videre i konkurransen! Tenk at vi allerede er kommet til denne dagen, hvor finaleuttaket er. Dette har gått enormt fort, og jeg håper veldig på å kunne fortsette denne reisen sammen med alle de andre fantastiske jentene! Nivået har vært enormt høyt dette året og jeg er helt imponert over innsatsen til absolutt alle sammen! FOR en gjeng med jenter. Er superspent og krysser fingrene på at å fortsette denne reisen sammen med jentene.

 

Vi snakkes utover dagen <3

 

Stor klem!

Engelsk tale

Heia

 

For noen hektiske dager det har vært! Men videoen nærmer seg en ende! Her jobber vi dag og natt nå for å få denne i mål. Utrolig nok er den faktisk spilt inn på engelsk! Hvem i alle dager av de som kjenner meg skulle trodd at den ble på engelsk? Jeg har egentlig aldri vært komfortabel med å snakke engelsk foran folk, eller generelt. Men slik ble det! Gleder meg til å vise den til dere og håper dere liker den! Det er jo bare noen timer igjen til den skal postes på nettet.

 

Så snakkes vi utover dagen i dag!

 

Stor klem!

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på