De fleste bikinibildene her ble tatt sammen med flinkeste Kristian ved Nøtterøy. Det var i anledning at jeg besøkte mamma i Tønsberg♡
Jeg synes bildene virkelig ble bra og Kristian er lett å jobbe sammen med. Synes han gjør en helt fantastisk jobb med fotografering og han leverer bra. Tusen hjertelig takk til han som har gitt meg så fine finalebilder ♡ Det betyr mye♡♡
Her kommer jeg tilbake, og denne gangen har jeg bikinibildene mine klare! For dere som har følgt med på bloggen så vet dere at å få tatt disse bildene, har vært et kaos haha. Det startet med at jeg hadde ingen bikini, så jeg Bestillte en. Nettsiden glemte å sende meg bikinien så dagen før fotoshooten sto jeg uten bikini! Heldigvis fant jeg en gammel bikini fra da jeg var i Barcelona i 2019 - den passet fortsatt.
Når jeg kom frem til der jeg skulle ta bilder, var solen umulig å jobbe med. Skyggen og blending gjør det vanskelig for meg å få til klare og fine bilde. Men her er vi, en uke etterpå og bildene er på plass. Tusen takk til Nikita som var en strålende fotograf!
Kroppen min er en del av meg, og alle kropper er pene og likeverdige! Her står jeg med selvtilitt i min egen kropp, dette er en beskjed jeg vil formidle. Vær stolt av din egen kropp, det er tross alt din rustning!
Disse bildene ble jeg fornøyde med, håper du også synes de var fine!
Tusen takk for meg og mitt bidrag til finaleuttaket.
<3
Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!
tlf: 97435364
instagram: stephanylarosa
email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Da er vi i full gang med finale innleveringen!! Tidligere i dag har jeg levert inn bikini bilder FINALE INNLEVERING BIKINI BILDER. Nå er det presentasjonsvideoen som står for tur! Dette var første gang jeg filmet inn en video så det var veldig nytt og spennende. Heldigvis ble jeg veiledet og hjulpet av 2 snille og profesjonelle gutter. Jeg fikk se videoen først i dag og ble veldig fornøyd! Men jeg sendte inn noen små ideer/endringer som ble gjort om på, jeg ønsket litt mer catwalk i videoen. Dette tok de på strak arm og rettet på! Fantastisk♥
Her er presentasjons videoen min!
Filmet og redigert av John Angelo Johansen & Ben Ryschwy
♥ I mellomtiden til neste blogg innlegg følg meg gjerne på mine sosiale medier: Instagram & Facebook
Ønsker du eller din bedrift og samarbeide med meg? Kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Endelig var det min tur å legge ut in presentasjonsvideo til Miss Norway 2021 finaleuttaket. I dag har jeg vært på skolen og hatt eksamen, så har jeg jobbet og nå sitter jeg på rommet mitt og skriver dette innlegget.
Jeg vil bare starte med å si tusen hjertelig takk til Nikita som har hjulpet meg med å lage denne fantastiske videoen som viser akkurat hvem jeg er og mine verdier. For meg er det viktig å vise at man er virkelig og ekte, og det føler jeg at jeg har fått til. Jeg er utrolig stolt av meg for alt jeg har klart fram til nå, både i livet generelt og i Miss Norway.
Jeg håper dere liker videoen, tross alt er det hvem jeg er som mennesker.
Videoen er filmet i fylket jeg er oppvokst i, fantastisk Møre og Romsdal. For meg ble det naturlig å filme i omgivelse som natur og hav. Det er akkurat mellom disse tingene jeg er oppvokst. På en gård sammen med mine nære, og dette har gjort meg til den jeg er i dag.
<3
Vil du samarbeide med meg? Ikke nøl med å ta kontakt!
tlf: 97435364
instagram: stephanylarosa
email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I dette innlegget skal jeg introdusere meg selv, fortelle litt om min reise så langt i Miss Norway og dele litt om min hjertesak.
Mitt navn er Lilly Sødal. Jeg er 18 år og kommer fra kristiansand. Her har jeg bodd i 15 år og stor trives. Jeg går foreløpig tredje året på musikklinja på vidregående. Jeg har interessert meg for musikk så lenge jeg kan huske, og dette var grunnen til at jeg valgte å gå denne linja.
Foto: Kato Hansen
Jeg meldte meg på miss norwayfor å komme utenfor min egen komfortsone, og for å lære mer om det å presentere segselv og å få nye opplevelser. Alle disse 3 tingene har jeg fått til foreløpig, og jeg klarer nesten ikke vente på alt som kommer til å skje videre i konkuransen. Miss Norway har tatt meg steder jeg aldri hadde trodd jeg kom til å være. Jeg lærer hver dag at om man skal få noe til å skje, må man få det til å skje. Du kan få til mye om du legger inn innsatsen, og dette er noe jeg blir mindt på hver dag.
Iløpet av konkuransen har jeg fått lov til å være med på mye forskjellig. En del av dette har blitt avlyst pga korona, men jeg er utrolig stolt av hva jeg har fått til og få blitt med på selv i slike tider! jeg har fått lov til å bli med på veldedighetsarbeid, radio og presseoppslag.
Foto: Berdalen Design og Foto
Her er noen av presseoppslagene jeg har fått være med på:
Jeg har også jobbet frivillig for Frimat i Frikirken her i kristiansand, hvor jeg hjalp med å legge mat i poser som senere skulle deles ut til folk som ikke nødvendigvis har råd til å kjøpe all den maten de eller deres familie kan trenge.
Foto: Espen Gundersen
Min hjertesak er mental helse. Jeg mener at mental helse er ett ekstremt viktig tema, og det har kun blitt viktigere nå som pandemien er her. Jeg har selv strevd med mental helse da jeg vokste opp, og vet hvordan dette kan gå utover en person og hvordan det er. Jeg husker at da jeg var liten så jeg alltid opp til de personene som hadde klart å bli friske, og stod opp som ett levende bevis på at ting blir bedre. Helt siden jeg var liten var dette en inspirasjon for min egen del for å jobbe mot å bli frisk: Så jeg også kunne være en av de som stod opp som ett bevis for friskheten. Ettersom jeg ble eldre innså jeg at dette aldri kom til å bli en mulighet, for hvem ville høre på meg? Hvem skulle se på meg? Hvordan kunne jeg hjelpe noen? Så kom Miss Norway, og jeg måtte velge en hjertesak. Dette var muligheten min. Jeg tok den, og nå prøver jeg å spre det samme ordet som de jeg en gang så opp til gjorde. Om du er strever mentalt, så må du vite at ting blir bedre. Tro på at du klarer det, og se virkeligheten forandre seg.
Vil du eller noen du kjenner samarbeide med meg? Send meg en mail:Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Nå er det lenge siden jeg har skrevet her på bloggen sist! Den siste tiden har jeg vært helt utrolig travel, og har rett og slett ikke hatt så mye tid til overs til å skrive blogg. Nå begynner jeg snart å komme i mere ledige tider, og starter fint av med bikini bilder til finale uttaket! Idag er finale uttaket for Miss Norway, og det er mye som skal postes. Jeg har fått alt klart, og kommer til å poste dem etterhvert nå utover kvelden.
Her er Bikini bildene mine! Jeg ble utrolig fornøyd! Bildene er tatt av den dyktige fotografen Lise hos Berdalen Foto og Design. Hun tok også de første bildene jeg tok på photoshoot som deltager i konkuransen, så det å sammarbeide på nok en shoot nå rundt finalen var spennende.
Vil du eller noen du kjenner samarbeide med meg? Send meg en mail:Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!