fbpx

Ta vare på huden- Kvalitetstid med mamma

Hei dere<3                                                                                    

                                                                                                 //Sponset//

Håper alle har hatt en fin helg<3 Idag har virkelig mamma og jeg fått kost oss! Vi startet dagen hos flinkeste Elin - Fredrikstadhudogfot.no og jeg tror ikke jeg har hatt en så deilig og oppfriskende start på dagen før noen gang. 

Jeg nøt hvert eneste sekund av denne behandlingen, og jeg er sikker på at jeg kunne sovnet hvis ikke det var for hvor skrævlesyk jeg er;) Jeg som prater så mye hehe, og ikke så mye bedre er min mor. Det ligger i slekta. <3 Vi blir jo nesten andpustene, da vi snakker både på inn og ut pust! Neidaaaa.

Både jeg og mamma fikk en klassisk hudpleie time. Vi fikk renset huden skikkelig og det var helt magisk. Denne klassiske hudpleie timen inneholder rens, peeling, damp, utklemming, lett massasje av ansikt/nakke og tilpasset maske. Det er en hudpleie som passer alle hudtyper.Vi fikk også hånd-massasje mens vi hadde på maske. Altså du føler deg som en prinsesse der du ligger! "Fokuset i denne behandlingen er rensende og fuktighetsgivende ingredienser. Anbefales også til førstegangsbesøkende som trenger råd og veiledning." 

  

Vi koste oss altså så utrolig mye, og det å kunne dele en sånn time med min mamma var fint! Setter så pris på tiden sammen nå som jeg har flyttet og bor alene!

Huden føles silkemyk og klar for en ny uke! Jeg går rundt og tar meg i ansiktet hele tiden, så mykt er det hehe. 

 

Timebestilling

Synes du dette så deilig ut, og kunne du tenke deg å unne deg en slik ansiktsbehandling så trykker du deg inn på linken som jeg legger under. Der kan du klikke midt på siden der det står " bestill time" da får du opp liste over behandlinger, og da er det bare å trykke på den ønskede behandling. Deretter kan du velge når det passer for deg å ha en time. Da må du logge deg inn, eller registrere deg som kunde <3 Når du har gjort det kommer det opp en boks hvor det står "melding til avtale" I denne boksen kan du skrive inn rabattkoden "Amine20" da får du - 20% på din behandling! 

https://fredrikstadhudogfot.no/ 

Jeg anbefaler virkelig å bruke litt tid på huden og unne seg litt stell. Denne behandlingen passer som sagt til alle hud-typer, både dame og menn, gutt og jente! Alle trenger litt hudpleie! Det hjelper så utrolig om man har slike hektiske dager som meg. Fikk en energiboost uten like, og er klar for å ta semifinaleuka vi er inne i nå med storm! Er så utrolig spent på hvem som blir tatt ut og om jeg går videre! 

Følg gjerne Fredrikstad, Hud og Fotterapi på instagram! Der poster hun innlegg, gode tips og tilbud! 

https://www.instagram.com/fredrikstad_hud_og_fotterapi/ 

Ønsker dere en super kveld videre!

Vil du følge meg på mine sosialemedier? <3

Link til min Facebook-side: facebookAmine-Veien-til-Miss-Norway-2021 

Instagram: amine.storrod/ // Amine.storrod

Snapchat: Storrod2000 (Prøver å vlogge litt i min hverdag)

Ønsker du å samarbeide med meg, så kontakt meg gjerne: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sneak Peak!

Hei og god kveld.

I dag har jeg begynt å skrive noen søknader, sent flere mail og begynt å lage nye avtaler. Jeg hentet den ene hunden hjem i helgen, og det er godt å se de to har savnet hverandre. Det har også gått i husarbeid og øving i høye hæler samtidig, for å slå to fluer i en smekk. Ingenting en kvinne ikke kan klare! Men ingenting er bedre enn å ha system i orden og øvelsen i gang. Nå skal det jobbes videre med kontinuitet. 

For å runde av innlegget legger jeg ved et sneak peak bilde fra en tidligere photoshoot med fotograf: Adrian Zareei. En utrolig flink og kreativ fotograf. 

 

 

 

Ha en fin mandags kveld videre.

 

Om du ønsker et samarbeid, send e-post til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

For fotografer/mua/o.l. : Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Du finner meg på Instagram: @Janeveroniica

Facebook: Jane Veronica

Barberte bort alt håret!

Hei alle sammen, og for en start på uka, eller hva?

Jeg begynte dagen nokså rolig, med sunn muffins til frokost, og litt husarbeid, før det var videre til oppfølging, som forresten var utrolig hyggelig! Jeg pleier å syntes at oppfølging er nokså trøskt og vondt, men de siste to gangene, har det egentlig vært nokså okei - har det noe med været og lysere tider å gjøre kanskje? Uansett - jeg fikk unnagjort det, og har siden det egentlig bare scrollet gjennom gamle bilder av meg selv, så vel som på nettet.

Det har nemlig gått en god stund nå, hvor jeg har hatt lyst til barbere av meg alt håret igjen, og i dag var fristelsen så stor at jeg ikke klarte å dy meg. Jeg fikk typen til å ta det, og selv om han syntes det var utrolig vanskelig, så gjorde han det likevel (og jeg er faktisk ganske stolt, med tanke på hvor mye han gruet seg). 

Heldig er jeg som har mennesker rundt meg som støtter meg i valgene jeg tar, og heldig er jeg som får lov til å bestemme over egen kropp - for det er det mange som ikke kan! 

Så er det vel kanskje noen av dere som lurer på hvorfor jeg gjorde det? For det første, så er det ingen enkel, ensidig grunn - det er heller flere. Jeg gjorde det fordi jeg føler meg vel sånn. Jeg gjør det fordi jeg føler på et autentisk jeg. Fordi jeg ønsker å kunne vise at jeg ikke er definert av håret mitt.

Jeg har egentlig kun hatt lengre hår fordi jeg føler det "forventes" av meg fordi jeg er kvinne. At for å passe samfunnets definisjon av "vakker", så må jeg ha langt hår, og det har føltes feil. Jeg føler meg ikke vakker med langt hår i det hele tatt, om noe, så heller det motsatte.

Jeg har brukt håret som et redskap til å gjemme bort meg selv - som et slags skjold. En unnskyldning og/eller måte å kunne beskytte meg selv, om det gir noe mening? Nå som det er borte, føler jeg på en enorm styrke og feminitet, så vel som at jeg på første gang på lenge føler meg vakker!? Vakker - ikke fordi noen andre sier det til meg, men fordi jeg kan stå i speilet og si det til meg selv.

Det er ganske utrolig å føle på, nemlig. Jeg føler meg fri, ekte og glad, og derfor barberte jeg håret mitt.

Har du lyst til å samarbeide med meg? Send meg gjerne en mail på; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., så svarer jeg så fort jeg kan! Om du er nysgjerrig på reisen min i Miss Norway, er du mer enn hjertelig velkommen til å følge med både her på bloggen, på Instagram og Facebook! Der vil jeg fortløpende legge ut oppdateringer! Ellers så er du mer enn velkommen til å ta kontakt om du har spørsmål, tilbakemeldinger, eller bare har noe på hjertet!<3

Vår hos Lenaz

Annonse for Lenaz

Til tross for at det kom litt snø et par dager forrige uke så føler jeg virkelig at våren er her. Både i går og i dag er det nærmest påskestemning ute med solen som skinner og snøen som smelter. Hestehoven har også tittet frem i veikanten. I går tok jeg derfor på meg noen vårnyheter fra Lenaz og gikk ut i sola for å ta bilder sammen med fotografen Tiril Lunaas. Jeg synes alle bildene ble veldig fine. De er søte og får frem den landlige og idylliske stemningen som er i nabolaget mitt.

Alle foto: Tiril Lunaas

Sist jeg tok bilder for Lenaz var det full vinter ute og -15 grader. I går var det derimot varmt og deilig ute i sola. Så nå er det nok virkelig på tide å rydde vekk vinterklærne en gang for alle. Da passer det perfekt med litt vårnyheter. Det er det masse av hos Lenaz på Løken om dagen, så det er bare å ta turen innom. Dere finner Facebook-siden til Lenaz her.

Hvis du eller din bedrift ønsker å samarbeide med meg, så send meg gjerne en mail på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram @juliedborresen

Julie

Forberedelser til semifinale

Heisann!

Snart er det semi final uttak, og forberedelsene er i gang! Som en del av semi finale uttaket tar vi noen bilder som skal legges ut her på bloggen. Idag har jeg vært å tatt disse bildene! Været her nede i Kristiansand har ikke vært så bra den siste uka, med både regn og sludd. Det så litt mørkt ut for været idag før fotoshooten, men så kom sola frem og det er meldt 10 varme grader:) 

Jeg har på følelsen av at bildene ble skikkelig brae, og gleder meg til å få vist dem frem til dere! Planen min er å få lagt de ut på Onsdag eller fredag:)

Utenom semi finale forberedelser har jeg jobbet enda litt mer med å skaffe sponsor og kunne få jobbet frivillig. Dette har ikke vært velsig lett, ettersom at smitten her nede er værre enn noen gang, men jeg satser på lysere tider. Både for sammarbeid, og nedstigning av smitte.

Foto: Berdalen foto og design

 

Følg meg gjerne på mine sosiale medier:

Instagram: TRYKK HER

Facebook:  TRYKK HER

Vil du eller noen du kjenner samarbeide med meg? Send meg en mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Sminket til semifinalen!

Hei og god mandag! Håper uken deres har startet fint.

I dag var jeg en tidlig tur i matbutikken og må si at det var så behagelig og deilig og starte uken med en rolig handletur etter dagligvarer og i en helt tom og stille butikk. Perfekt bedagelig start på dagen etter en lang dag i går med blant annet photoshoot og sminking.

 

 

Jeg ble sminket av en make-up artist under utdanning i går og må si det ble veldig bra! Det begynte å bli en stund siden sist jeg ble sminket slik, så det var stas. Det ble en lang kveld derimot, så oppdatering fikk vente til i dag.

 

 

Make Up Artist: Persia Bani 

 

 

 

 

Denne uken er det semifinale og bildene skal være klare på fredag! Det blir spennende! Jeg tror det blir veldig flotte bilder fra alle deltagerne og gleder meg til å laste opp mine egne og se alle andres!

Vi oppdateres snart igjen ;)

 

 

For samarbeid, spons/reklame kontakt meg gjerne på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

For fotografer/photoshoot/tfp/mua kontakt meg på: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Du finner meg på Instagram: @Janeveroniica

Facebook: Jane Veronica

 

 

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på