fbpx

Cut it!

Fotograf: Torkel Mona

 

Hei alle sammen!                                                                      /// Sponset innlegg

Nei, jeg skal ikke klippe av noe hår hvis dere lurer på det! (Eller?...vel, dere kommer til å finne det ut snart)

 

Men, trenger du eller noen du kjenner en klipp?

Da har jeg den beste salong å anbefale…

Torget Frisør Beauty Salong, som befinner seg i Nittedalsgata 6 i Lillestrøm!

De åpnet i mai og tar over Lilllestrøm med storm!

En flott dame og herre frisør som fokuserer på, klipp og styling og tilbyr en rekke beauty behandlinger som: forming og farging av bryn og vipper, samt fjerning av hår i ansiktet. (De bruker trå, en helt fantastisk teknikk!)

I salongen finner dere de største merkene!

Hva venter dere på?

Sett dere ned og la Ali og Firoz spre magien sin, de dyktigste frisørene finner dere her!

Dere er i trygge hender, super service og profesjonalitet er bare litt av det dere kan forvente her!

 

Følg Torget Frisør Beauty Salong på sosiale medier!

Facebook: Torget Frisør Beauty Salong

Instagram: Torvet Frisor Beauty Salong

Stem på meg!

Send MISSU 7 til 1963 (kr. 10 ,- per stemme)

 

Følg meg gjerne på sosiale medier, se hva som skjer og følg med! <3

Instagram: https://www.instagram.com/idae_b/

Facebook: https://www.facebook.com/IdaEmilieVeientilMissNorway2017/?fref=ts

 

Vil dere bli med på denne reisen, og bli min Sponsor?

Kontakt meg på mail!

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

 

Som alltid håper jeg verden smiler til deg! <3

Klem

Ida-Emilie

 

Fotoshoot og video med Brian Kndeneh

Brian-blogg

*Sponset

Brian Kndeneh begynte å fotografere for noen år siden som en hobby. Dette har siden utviklet seg til å bli hans lidenskap. I dag er han en fotograf og filmskaper. Han er utrolig dyktig og kan velge og vrake i oppdrag i hele verden. Han liker å velge oppdrag som er inspirerende og jobber gjerne med mennesker som har drømmer. Det å hjelpe andre til å lykkes er noe han elsker å gjøre, og det gjør ham lett å jobbe med. Han jobber med mange forskjellige prosjekter og store eventer.

Han har hatt oppdrag på konserter, festivaler, fashionshow, reklamer for Burn, energidrikken, og Abbott & Mosley Watch, og turistattraksjoner som den kinesiske mur. Hans største drøm er å bli journalist en dag når den rette muligheten dukker opp.  

Jeg vil anbefale alle å jobbe med Brian, og spesielt de som ikke har stått så mye foran ett kamera tidligere. Han lager en god stemning og er opptatt av at du føler deg komfortabel og vél. Han lytter til dine ønsker og gjør sitt beste for å gjøre deg fornøyd som kunde. For noen uker siden var jeg på photoshoot med Brian. Han har også tilbydd seg å lage filmer til de andre sponsorene mine, noe jeg gleder meg stort til. 

Nettside: http://www.brianknd.com/

Instagram: https://www.instagram.com/brianknd/

Vil du bli min sponsor/samarbeidspartner? Ta kontakt på mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Mine sosiale medier:

https://www.instagram.com/bethelhaile/

https://www.facebook.com/Bethel-Hailegiorgis-Miss-Norway-2017-1793329547608384/

Din stemme vil være med på å avgjøre hvem som blir Miss Norway 2017.

Stem på meg ved å: 

Send MISSU 1 til 1963 (10,- per sms) 

Dere kan stemme opp til flere ganger om dagen frem til 28 juli kl 00:00. 

Tusen takk!

Et lite avbrekk

tydal

 

Hei alle sammen!

Nå er det knappe 2 uker igjen til finalen, og innspurten er godt i gang. Det er som sagt mye å tenke på før jeg skal dra nedover til Oslo. Jeg prøver å forberede meg så godt som mulig før den store dagen, men i helgen tok jeg et lite avbrekk for å dra på festival. 

Dette er fjerde året jeg er på Tydalsfestivalen, som er en liten festival i Stugudal i Tydal. Familien har hytte der, så det har blitt en tradisjon å dra dit med familie og venner. Det ble en kjempefin helg med koselig selskap og god musikk! Tidlig på lørdag fikk jeg faktisk til et aldri så lite intervju med en avis også hvor vi snakket om finale forberedelser, festival og andre ting. Skal legge ut link når det kommer ut! Og selv om jeg tok en liten ''pause'', så hadde jeg med hæler og pc for å jobbe litt innimellom. 

Jeg kjente at jeg trengte denne helgen med familie og venner, og en av grunnene til det er pga uforutsette hendelser man ikke kan gjøre noe med. Natt til onsdag i forrige uke mistet jeg min kjære farmor. Det var utrolig trist, og både forrige uke og denne uken blir derfor preget av det. Hun ble hele 93 år, så et langt og opplevelsesrikt liv fikk hun. Farmor hadde stor tro på meg i denne konkurransen, og hun var ivrig på å sende stemmer. Hun var så spent på hvordan det gikk i finalen, dessverre gikk hun bort før hun fikk vite resultatet. Jeg vet at hun hadde villet at jeg skal fortsette å jobbe med konkurransen slik som før, og det skal jeg absolutt gjøre, men jeg kommer nok til å sende en ekstra tanke til farmor når jeg står på scenen neste lørdag♥   

Denne uken her har jeg flere ting på gang, så det er bare å følge med framover.

Håper alle får en fin uke!

 

Det er fortsatt mulig å stemme på meg ved å sende MISSU 5 til 1963(10kr per stemme)

 

Følg meg gjerne på sosiale medier♥

Facebook: https://www.facebook.com/Eirin-Myrvang-Berg-Veien-til-Miss-Norway-2017-1654365204892664/

Instagram: https://www.instagram.com/eirinmyrvang/

Snap: eirinberg 

Talk host på Ordentlig radio

20107303_1788334687858504_992150851_o

Norsk musikk sending nr. 3

For dere som lyttet til meg og Ordentlig radio i dag kl:14.00, takk for det. For dere som gikk glipp av sendingen kommer en musikkoversikt her.

(Neste sending blir på torsdag kl: 21.00)

Nosrk herlig sommer musikk

CLMD feat. Astrisd S - Dust

Cir.cuz, Emilia - Orginal

Julia Bergan - If you love me

Postgirobygget - Sommer på jorda

Sonny Alven, Corey Fox-Fardell- Irregular love

Jesper Jenset - High

Tix, The Pøssy Project - Versace 2017

Robbin og bugge, Gaute Årmåsen - Fedrelandet

African Sunz- Million

Sondre Justad - Det e over

Innertier feat. Thomas Gregersen - Du er ung en gang

Kurt Nilsen - Den gamle dansen

Aksel & Hef - Skamløse

Den BB - Drømmeprinsen

Robil og Bugge - Non Stop

Chris Holsten - Mexico

Innertier - Nye jeans

Highasakite - 5 million miles

 

I tillegg til å spille norsk musikk så fikk jeg pratet i mellom hver sang, hvor jeg fikk reklamert godt for Miss Norway og meg selv som misse finalist i 2017.

Takk til Ordentlig Radio og Tor Andersen som støtter meg i Miss Norway 2017.

 

 

 

 

 

Presseoppslag & Radioinnslag

Hei alle mine følgere! <3

På kort tid har jeg fått presseoppslag i Glomdalen og vært på intervju hos Radio Kongsvinger. Tiden går fort, og om kun noen få dager står jeg på scenen på Wallmans i Oslo!!

Den skreddersyddekjolen er på plass, og planene er klare for den store dagen. Nå drar jeg er rask tur til Belgia og gruer meg, samtidig som jeg gleder meg til å komme hjem rett før finalen. Jeg begynner å tenke på at dette kanskje kan være den siste gangen jeg får stå på en scene å representre MissNorway. Dette eventyret har gitt meg så mange fantastiske minner og jeg har funnet ut at dette er noe jeg elsker å jobbe med. Resultatet den 29.07 blir sååå spennende. Kjøp billett på : http://www.missnorway.org/finale2017.html

 

Gå inn å les og hør på Glomdalen og Radio Kongsvinger, der jeg forteller om mine fremtidsplaner og forbredelser til finalen.

http://www.radiokongsvinger.no/

https://www.glomdalen.no/miss-norway/konkurranse/skjonnhet/jeg-merker-at-folk-er-redd-for-at-jeg-skal-miste-bakkekontakten/s/5-19-338832#am-commentArea

Ikke glem at det er mulig å stemme på deg ved å sende MISSU 9 til 1963! <3 (10kr pr.stemme)

 

 

Ny sponsor - Diamant klinikk

//Sponset innlegg

Hei igjen! Denne uken var jeg så heldig å få med Diamant Klinikk som sponsor i konkurransen. Jeg har lenge lengtet etter noen som kan ordne bryn, vipper og negler. Det var ingen tvil om at jeg ønsket disse fordi de er utrolig flinke på alt de tilbyr. På fredag fikk jeg sponset negler, vipper og bryn til finalen og jeg er super fornøyd. Anbefaler alle å ta en titt på facebook siden deres ved å klikke HER for å se tilbud og bilder.

Det er en drøm å våkne opp og ikke tenke på å sminke seg lenger!

Senere vil jeg legge til før og etter bilder på min facebook side, så det er bare å følge med videre!

https://www.facebook.com/VeientilMissNorway2017/

 

 

Håper dere fortsatt får en fin dag videre!

Husk å stemme på meg ved å sende Missu 4 til 1963 10kr per stemme.

 

-Celine Herregården

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på