fbpx

Lærer alltid noe nytt

Hei dere :)

Denne uken hadde jeg en photoshoot med Tom-André Schøyen, og det var utrolig gøy. Han var kjempe flink, og skjønte hvordan bilder jeg ville ha. Er viktig å føle at man kan samarbeide sammen, og være komfortabel foran kamera. Jeg liker å bli tatt bilder av, og har blitt veldig vandt til det. Etter hver photoshoot så kommer man mer og mer inn i det. Lærer alltid noe nytt, alt fra hvordan man skal pose, til hvordan få frem din egen personlighet. 

Så heldig som jeg er ble jeg sminket av Sylwia Zgutczynska, og alltid fornøyd når hun er ferdig. Deretter var det ut til studio for å bli fotografert. Er alltid like gøy å bli sminket, og fotografert. Får ofte nye ideer til hvordan jeg vil ha bildene, alt fra beauty portretter, fashion og tøffe bilder.

 Ble fornøyd med bildene, og gleder meg til neste gang! 

b2ap3_thumbnail__MG_7721-Edit.jpg

b2ap3_thumbnail__MG_7844-Edit.jpg

Startet photoshooten med å ta noen beauty bilder, og gikk videre til noe mer tøft.

b2ap3_thumbnail__MG_7937-Edit.jpg

Dere kan se flere av bildene på facebook profilen min, Cecilie Andrea Røising - Miss Universe Norway Contestant

Ha en fin helg :)

Show-walk kurs og fotoshoot.

Hei.
 
Tenkte å fortelle litt om at jeg skal på kurs den 21 mars, gleder meg utrolig mye.
 
Blir gøy å møte på de andre deltagerne igjen, også håper jeg på å møte de som jeg ikke har hilst på enda.
 
Gleder meg også til å ta nye bilder med flinke fotografer og make up artister.
 
Det å lære seg å gå i høye heler er ikke lett, så vi blir nok flinke til dette etter kurset.
 
Sees snar! Love you! 
 
Legger ved en video av kattene mine som har en cat fight :) flirer****
 
 
 

Takknemlighet

Hei dere!

b2ap3_thumbnail_cecilie.jpg

Denne konkurransen her er utrolig spennende å få være med på, og jeg føler meg så takknemlig! Jeg har kommet langt, og er ikke en dag jeg ikke planlegger neste steg videre. Det å se hvor langt jeg har kommet gir meg bare mer motivasjon til å stå på videre, fordi det er forstatt en lang vei igjen. Det er utfordrene og absolutt ikke lett, men det er jo det som gjør det så gøy også. Liker spesielt alle aktivitetene vi må gjøre, og det vi jobber mot. Vi har alle et mål, og alle sammen er vakre og flinke jenter. Alle sammen står på, og er flinke til å motivere hverandre. 

Da jeg meldte meg på husker jeg at jeg var så nervøs. Skulle jeg gjøre det eller ikke? Har jeg en sjans? Det er vel det som skremmer de fleste, har jeg en sjans tenker man. Men alle har en like stor sjanse, og det er noe vi må huske på. Det som får oss mennesker til å ikke følge drømmene våre er fordi vi er redde for å mislykkes. Hvordan kan vi vite at vi mislykkes når vi ikke engang prøver? Man må bare gi alt, holde motivasjonen oppe, og ha en positiv innstilling. Vi kan klare så mye mer enn det vi egentlig tror. 

Jeg har hvertfall lært mye av meg selv, og hva jeg kan få til. Lært mye om andre mennesker, skjønnhetskonkurransen som er så mye mer, og blitt kjent med så mange hyggelige personer. Lærer noe nytt hver eneste dag, og det er jo ikke bare i konkurransen. Det jeg lærer kan jeg også ta med meg videre. 

Har du en drøm eller et mål du vil gå etter, så gjør det! Ikke vent med det, men jobb hardt for det så ser du at du klarer mer enn du tror :)

Kisses to you all♥

The Art of Winning

 

The art of winning a game or i would say a competition is not an easy task. First of all, you must be a self lover, combined with loving others around you.

Why should we love ourselves more, when we have been told all our lives that inner beauty is more important. This is due to the  fact that people do not understand that physical apperance has a lot to do with  the inner body. Not the inner body  which is the oesophagus, spleen and other internal organs. But your mind which is the brain. And this includes the type of environment in which you do find yourself and upbringing matters alot as well. So to my wonderful ladies who will be contesting in Miss Universe Norway 2015.Confidence is the key,embrace yourself.

 

Fra gøy, til alvor.

Fra gøy, til alvor.

Hei alle sammen.

I dag har jeg gleden til å informere dere alle, om hvorfor jeg valgte å melde meg på Miss Universe Norway 2015.
Jeg skal starte helt fra begynnelsen av, å fortelle dere at min påmelding til Miss Universe Norway 2015 var faktisk bare for moroskyld. Dette er bare snakk om litt over en måned siden, og jeg føler jeg har klart det uendelige. Jeg føler jeg har overgått meg selv, en det jeg trudde jeg klarte å prestere. Min påmelding gikk fort fra å være gøyal, til seriøs. Alt begynte bare som gøy, helt til jeg fikk en beskjed om at jeg har blitt valgt ut som semi-finalist. I min verden, var dette urealistisk. Slike ting har aldri hendt meg, noen gang. Så jeg fikk en innbilning om at de har sendt mail, til feil person. Jeg brukte hele tre dager på å realisere, hva som hadde skjedd. Jeg bestemte meg til slutt for å dra på misse-kurset i Oslo, for å vite hva det innebærer å være en skjønnhetsutøver.
Jeg fikk helt ærlig sjokk, når jeg ble informert om hva dette egentlig handler om.

Det å ha en rolle som ett forbilde for ett helt samfunn, er ikke "peace of cake".

Det er mange som har spurt meg: Trenger du så mye mer enn utseende da?
Og da svarer jeg: Trur du Petter Northug hadde vunnet skiløp, hvis han bare hadde hatt et fint utseende? Nemlig, svaret er nei. NEI, med store bokstaver. Jeg har skjønt nå at uansett hva du vil oppnå, er det alltid en lang vei til mållinjen. Uansett om du er skiutøver eller skjønnhetsutøver.

Når jeg tenker tilbake til før jeg ble semifinalist, må jeg le litt av meg selv. For jeg spurte meg selv, de samme spørsmålene jeg selv får i dag. For eksempel: Må jeg si world peace? Må jeg slanke meg?
Kan jeg kaste flammekastere i talentshowet?
Men der må jeg dessverre skuffe dere, for det blir ikke flammekasting i Miss Universe Norway i år. Vi alle har stilt oss de samme spørsmålene, når det gjelder denne konkurransen. Og jeg håper jeg klarer å sende ut ett budskap til dere lesere, om at det ikke bare handler om å være ett glansbilde.

Det er bare litt over en måned siden, jeg meldte meg på Miss Universe Norway. Og jeg har opplevd spennende ting, jeg aldri kunne sett for meg to måneder tilbake. Jeg levde ett helt normalt tenåringsliv, med tenårings problemer som alle tenåringer har. Den dag i dag, har jeg skiftet syn. Jeg har skiftet syn, på hva som er viktig. Jeg setter mer pris på livet, og har skjønt hva som er viktig for meg.

 

●Thea

Kan snart se målstreken.

Kan snart se målstreken.

Hei alle sammen.

Denne måneden har gått utrolig fort, og føler jeg har fått gjort masse i konkurransen.
Å være semifinalist er ikke bare en dans på roser, det krever mye av en person for å ha kontroll på alt. Og ikke minst, få gjort alt du skal. Fikk faktisk en mobilregning på over 900kr, denne måneden.. Og dette var bare fordi jeg hadde ringt forskjellige bedrifter for sponsing. Denne konkurransen krever mye arbeid, mer en man skulle tro. Som jeg har sagt før, sitter du med det hele tiden.

Jeg har ringt over 60 firmaer, og 99 prosent av dem sier nei til sponsing, og den ene prosenten som er igjen er oftest i tvil. Du må selge deg selv, som du aldri har solgt noe før. Forstå meg rett. Det å overtale bedrifter til å satse på deg, er en jobb i seg selv. Men jeg kommer aldri til å gi opp, nå har jeg allerede kommet så langt at det er ingen vei tilbake. Og jeg vil ikke tilbake heller.
Når man kommer fra en liten by, må man utvide horisontene sine. Alltid tenk stort. Kontakt alt og alle, og overtal dem til at det er det riktige valget for bedriften.

Jeg har enda en lang vei å gå, men jeg lærer hver dag. Og jeg blir bare bedre og bedre for hver dag som går. Jeg har god støtte fra venner og familie, som hjelper meg i konkurransen. Og setter stor pris på dem alle sammen. Jeg hadde aldri klart dette uten min gode venninne, som kjører meg til forskjellige oppdrag. Hun er alltid der for meg, og hun er like gira som jeg, når det gjelder Miss Universe Norway. Som sagt, jeg er bare halvveis. Og jeg gleder meg til å vise den andre halvdelen av ferden min. Love u.
b2ap3_thumbnail_11015164_374372366097596_24246446_n.jpg

 

●Thea

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på